BMW pristatė spartųjį sprinterį pradedantiesiems motociklininkams „BMW F 800 R“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • BMW_S_1000_XR__3_
  • BMW_F_800_R__1_
  • BMW_F_800_R__2_
  • BMW_F_800_R__4_
  • BMW_F_800_R__5_
  • BMW_F_800_R__6_
  • BMW_F_800_R__7_
  • BMW_F_800_R__8_
  • BMW_F_800_R__9_
  • BMW_F_800_R__10_
  • BMW_S_1000_XR__1_
  • BMW_S_1000_XR__2_

Vokietijos automobilių gamintojo BMW motociklų padalinys „BMW Motorrad" pristatė naujausią sportiškų kelioninių motociklų šeimos narį „BMW F 800 R". Naujasis modelis yra vikrus ir dinamiškas bei pasižymi įspūdingomis sprinto savybėmis dėl sutrumpintos pirmosios ir antrosios pavaros. 

„Naujojo motociklo dizainas, valdymo savybės ir variklio darbas sukurtas pradedantiesiems motociklininkams. Tiems, kam tai bus pirmasis motociklas, teigiamai įvertins žemesnę sėdėjimo poziciją, patogią važiuoklę ir efektyvius stabdžius. Šis modelis idealiai tinka važinėjimui miestų gatvėmis, ar ne itin tolimoms užmiesčio kelionėms", - sakė oficialaus BMW modelių importuotojo Lietuvoje, bendrovės „Krasta Auto" generalinis direktorius Oleg Martyniuk. 

Naująjį „BMW F 800 R" varo 798 cm3 dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklis, kuris išvysto 66kW/90AG - 2kW/3AG daugiau nei ankstesniajame modelyje. Važiavimo patogumą užtikrina apverstos šakės ir 10 mm žemiau montuojama vairuotojo ir keleivio sėdynė. 

Dinamišką važiavimą papildo išraiškingi dizaino elementai - oro aptakai, radiatoriaus apsaugos, priekiniai purvasargiai ir ratai. „BMW Motorrad" inžinieriai padirbėjo ir ratams suteikė ne tik įspūdingą dizainą, bet ir sumažino jų svorį. 

„BMW F 800 R" įdiegtos saugumo technologijos pagal „Safety 360o" programą. Motocikle standartiškai montuojama ABS sistema, papildomai galima užsisakyti automatinės stabilumo kontrolės sistemą ir elektroninį amortizatorių reguliavimą. 

Dauge su „F 800 R" „BMW Motorrad" pristatė ir sportiškesnį keturių cilindrų motociklą „BMW S 1000 XR". Naujasis modelis išvysto 118kW/160AG pajėgumą ir yra pakrikštytas nuotykių-sportinių segmento atstovu. „BMW S 1000 XR" kilęs iš „S 1000 RR" ir „HP4" sportinių motociklų, bet savo sportinį charakterį derina su kelioninių motociklų savybėmis. Jo savininkai gali sureguliuot pakabą tiek dinamiškam važiavimui vingiuotais keliais, tiek ramiam važiavimui gatvėje, tiek ilgesnėms kelionėms.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 patarimai, kaip keliuose jaustis saugiu už motociklo vairo

Lietuvoje už motociklo vairo dažniausiai sėda 40-44 metų didžiųjų miestų gyventojai

Kaip išsirinkti dviratį internetu?

Kaip išsirinkti ir kodėl yra patartina rinktis dviratį internetu. Patarimai bei gairės, kuriomis vadovaujantis taps lengviau išsirinkti sau tinkamiausią dviračio variantą.

Kaip išsirinkti dviratį?

Kokį dviratį pirkti, koks dviratis tinkamiausias Jūsų pomėgiui, pagal ką rinktis dviratį, svarbios dviračio dalys

Kad važiavimas dviračiu netaptų kančia: dažniausios traumos ir kaip jų išvengti

Dažniausiai pasitaikančios lėtinės dviratininkų traumos

Taisyklės, kurias privalo žinoti kiekvienas dviratininkas

Dviratininkai yra lygiateisiai eismo dalyviai, keliuose turintys teises ir pareigas bei privalantys laikytis kelių eismo taisyklių

Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose

Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...

Speciali dviratininkų apranga – tarsi jų antra oda

Plintant dviračių kultūrai Lietuvoje kaip ant mielių auga ir...

Didžiausi ir skaudžiausi pavojai tyko vasarą

Tiek Vilniuje, tiek kituose šalies miestuose dviračių transporto priemonių pastebimai daugėja...

„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas

Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.

Naujienos ALT 2013 parodoje

Prabėgusį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo" parodų centre šurmuliavo... (Papildyta)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: