„Dacia“ pristato naują automatizuotą mechaninę transmisiją „EASY-R“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Dacia_33577_global_en
  • Pirmą kartą tam tikri „Dacia" modeliai bus siūlomi su nauja automatizuota mechanine transmisija „Easy-R".
  • Važiavimo komfortas derinamas su priimtina kaina ir nedidelėmis degalų sąnaudomis.
  • Automatizuota mechaninė transmisija „Easy-R" siūloma „Sandero" ir „Logan MCV" modeliams, derinant su „TCe 90" benzininiu varikliu ir „Stop & Start" sistema.
  • Užsakymai jau priimami Lietuvoje esančiuose „Dacia" prekybos salonuose.

 

Naujoji automatizuota mechaninė transmisija „Easy-R"

Siekiant patenkinti augantį poreikį, „Dacia" savo gamoje pirmą kartą pasiūlė automatizuotą mechaninę transmisiją „Easy-R".

Naujos konstrukcijos pavarų dėžė vietoj hidraulinės technologijos naudoja elektromechaninę, taip pasiekiant didesnį naudojimo patogumą ir greitesnę reakciją. O štai agregato komponentų skaičius, didinant patikimumą ir priežiūros paprastumą, buvo sumažintas maždaug 25 procentais. Siekiant aukščiausios kokybės, „Dacia" automatizuota mechaninė transmisiją „Easy-R" buvo bandoma 130 000 valandų, o bendras bandymų keliuose nuotolis - 120 000 kilometrų.

 

Automatizuota mechaninė transmisija „Easy-R" buvo sukurta optimaliam vairavimo malonumui važiuojant gyvenvietėmis ir esant intensyviam eismui. Pavarų perjungimas atliekamas automatiškai ir sklandžiai. Siekiant didesnio patogumo važiuojant itin nedideliu greičiu arba manevruojant, sistema leidžia pamažu judėti pirmyn paprasčiausiai pakėlus koją nuo stabdžių pedalo. Naudojimasis „Easy-R" transmisija yra intuityvus ir lengvai perprantamas. Automatinių transmisijų tipo pavarų dėžės valdymo svirtis leidžia pasirinkti vieną iš keturių režimų - D („Drive"- važiavimas), N („Neutral"- neutrali), R („Reverse"- atbulinė eiga) ir M („Manual"- rankinis valdymas). Pasirinktas režimas rodomas prietaisų skydelyje. Rankinio valdymo režimas vairuotojui leidžia perimti visą pavarų jungimo kontrolę, o tai paranku esant situacijoms, kai, pavyzdžiui, reikalingas papildomas stabdymas varikliu.

Patraukli kaina

Automatizuota mechaninė „Easy-R" transmisija yra pigesnė už tradicinę automatinę transmisiją ir, suderinus su „TCe 90" benzininiu varikliu, kainuoja tik 540 eurų. Naudojama „Stop & Start" sistema leidžia palaikyti mechaninei transmisijai prilygstančią ir įprastas automatines transmisijas pranokstančią ekonomiją bei CO2 taršos lygį. Transmisija gali veikti ir ECO režimu, leidžiančiu pasiekti dar geresnius ekonomijos rezultatus.

Automatizuota mechaninė „Easy-R" transmisija - kainos Lietuvoje

Sandero Lauréate

€ 10 610,00

TCe 90 E6 Easy-R

Sandero Stepway Lauréate

€ 11 460,00

TCe 90 E6 Easy-R

Logan Lauréate

€ 10 440,00

TCe 90 E6 Easy-R

Logan MCV Lauréate

€ 11 460,00

TCe 90 E6 Easy-R

 

Techniniai duomenys

   

CO2 tarša1 (g/km)

Vidutinės degalų sąnaudos1 (l/100 km)

Sąnaudos mieste1

Sąnaudos užmiestyje1

(l/100 km)

(l/100 km)

Sandero Lauréate

110

4,9

5,7

4,5

TCe 90 E6 Easy-R

Sandero Stepway Lauréate                   

114

5,1

5,7

4,7

TCe 90 E6 Easy-R

Logan Lauréate                          

110

4,9

5,7

4,5

TCe 90 E6 Easy-R

Logan MCV Lauréate                         

110

4,9

5,7

4,5

TCe 90 E6 Easy-R


1 Degalų sąnaudų ir taršos duomenys nustatyti remiantis Europoje galiojančiais reikalavimais.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Dacia“ istorija

Lietuvoje apie automobilius „Dacia" daugelis pirmą kartą išgirdo tik tada, kai šis prekių ženklas pristatė modelį „Logan", tačiau šis prekių ženklas turi gerokai ilgesnę ir įdomesnę istoriją.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: