Dar vienas naujas senas pažįstamas – „Mercedes Benz C-class“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP9267
  • IMGP9269
  • IMGP9271
  • IMGP9282
  • IMGP9283
  • IMGP9292
  • IMGP9295
  • IMGP9299
  • IMGP9301
  • IMGP9303
  • IMGP9319
  • IMGP9321
  • IMGP9323
  • IMGP9326
  • IMGP9333
  • IMGP9310
  • mercedes_benz_c_class__1_
  • mercedes_benz_c_class__2_
  • mercedes_benz_c_class__3_
  • mercedes_benz_c_class__4_
  • mercedes_benz_c_class__5_
  • mercedes_benz_c_class__6_
  • mercedes_benz_c_class__7_
  • mercedes_benz_c_class__8_
  • mercedes_benz_c_class__9_
  • mercedes_benz_c_class__10_
  • mercedes_benz_c_class__11_
  • mercedes_benz_c_class__12_
  • mercedes_benz_c_class

Vidutinių prestižinių automobiliui kategorijai priskirtas „Mercedes Benz С-class" su W204 kėbulu debiutavo 2007 m., o šiemet pasirodė atnaujintas modelis. Palyginus su ankstesniu, atnaujintasis „C-class" turi naujus priekinius žibintus su šviesos diodais tiek posūkių, tiek ir artimųjų šviesų žibintuose, stambias radiatoriaus groteles ir išraiškingą, beveik sportišką priekinį bamperį. Atnaujinti buvo ir užpakaliniai automobilio žibintai, tad dabar užpakalis atrodo platesnis.

„C" klasės modelio priekiniame panelyje galima rasti „E" modelyje matytų detalių - spidometrą, muzikos ir klimato valdymo blokus, mygtukais papuoštą vairas ir pan.

Beje, visos spidometro dalys įgilintos, tad duomenys puikiai matyti net ryškiai šveičiant saulei. Tai svarbu, nes skydelis nuo saulės yra trumpas, tad užsidengti nuo šoninės saulės neišeis.

Yra modelių, kur laikymosi rankenėlių „gailima" ir priekiniam keleiviui, o „Mercedes C" ji sumontuota ir vairuotojui. Beje, panašu, kad tokių rankenėlių montavimas vairuotojo vietoje tampa mada.

Skirtingai nuo praėjusiais metais išbandytos „E" klasės modelio, čia pavarų perjungimo svirtis palikta tradicinė, ji neiškelta prie vairo. Dešinėje vairo pusėje sumontuota tik užvedimo spynelė, o kairėje pusėje - tempomatas ir vienoje svirtelėje esantys posūkių, valytuvų ir šviesų jungikliai.

Reikia priprasti. Patartina prieš leidžiantis į kelią išstudijuoti mygtukus ir jų funkcijas. Mygtukų daugoka, kai kurių funkcijos dubliuojasi su valdymo rankenėlės funkcijomis,

o ir informaciją galima stebėti tiek spidometro centre esančiame ekranėlyje, tiek ir centriniame panelyje sumontuotame informaciniame ekrane. Pradėjus tai aiškintis važiuojant, kelionė gali pasibaigt anksčiau negu planuota, nors saugos sistemų, tiek ir bazinėje sąrangoje, tiek ir užsakomų papildomai, automobilis turi tikrai daug: DRIVING ASSISTANCE paketas - DISTRONIC PLUS, PRE-SAFE BRAKE, BLIND SPOT ASSIST, LANE KEEPING ASSIST sistemos ir kt.

Kaip ir priklauso prestižinių automobilių klasei, salono apdailai panaudotos kokybiškos ir malonios liesti medžiagos. Dailiai įkomponuoti intarpai (šiuo atveju - aliumininiai) tik paryškina automobilio solidumą.

Tenka pripažinti, kad, nors mygtukų ir daug, jie išdėstyti patogiai, vairuotojas iš savo vietos viską lengvai pasiekia. Patogaus ir labai vietoje esančio dešinio porankio pabaigoje sumontuota valdymo rankenėlė ir du mygtukai, tad su automobilio kompiuterio valdymu problemų nekyla.

Beje, kad būtų mažiau blaškymosi, informacinį kompiuterio ekranėlį galima išjungti ir visą norimą informaciją stebėti spidometro ekranėlyje. Gaila tik, kad tiek kompiuteris, tiek GPS sistema linkusi bendrauti daugeliu Europos kalbų, bet ne lietuviškai.

Vairuotojo vieta, kaip ir reikėjo tikėtis, buvo labai patogi. Reguliuojamos galvos atramos, ne tik mygtukai, bet ir porankiai sumontuoti taip, kad rankos ant jų ilsėtųsi, bet tai netrukdytų vairuoti. Nustebino pusiau elektrinė sėdynė - nugarėlės atsilenkimą ir sėdynės iškilimą reikėjo reguliuoti mygtukais, o pirmyn ir atgal judinti traukiant rankenėlę...

Nustebino ir užpakaliniams keleiviams palikta erdvė. Šiaip sėdynės patogios, vidurinė prireikus tampa padėkliuku, kojoms vietos netrūksta, tačiau...

jos pagailėta galvai. Vidutinio ūgio žmogus, sėdėdamas ant užpakalinės sėdynės, galva jau remiasi į lubas. Kas bus, jei atsisės aukštesnis ir teks važiuoti žvyrkeliu? Tikrai saugiai ant užpakalinių sėdynių gali jaustis tik vaikai ir žemesnio ūgio žmonės.

Kaip ir priklauso sedanui, automobilis turi nemažą bagažinę. Ją atidaryti galima tiek iš lauko, tiek iš salono - vairuotojo durelėse sumontuotas mygtukas.

Nustebino ne tai, o bagažinės galimybės. Esame įpratę, kad užpakalinės sėdynės lankstosi tik chečbekuose ir universaluose. Panašu, kad šį įprotį teks keisti, nes „C" klasės sedano užpakalinės sėdynės taip pat nusilenkia, taip gerokai padidindamos automobilio krovinių skyrių. Be to, sėdynės su bagažinės dugnu sudaro beveik lygų paviršių.

Tiesa, ruošiantis krauti stambesnius daiktus reiktų nepamiršti, kad tai sedanas, tad tam tikrų apribojimų lieka dėl kėbulo konstrukcijos.

Kalbant apie bagažinę, dar viena staigmena laukia pakėlus dugno dangtį ir užmetus akį į atsarginio rato skyrių. Čia šalia jo sumontuotas dar vienas akumuliatorius automobilio sistemų gyvybingumui palaikyti.

Savarankiškai atjungti akumuliatorių automobilyje nerekomenduotina, nes į autorizuotą „Mercedes" servisą automobilį gabensite su evakuatoriumi ar vilkiku.

Bandytas modelis turėjo 2,2 l 170 AG dyzelinį variklį. Variklis nudžiugino. Istorijas apie garsiai pukšinčius dyzelius galima pamiršti. „C" klasės dyzelinis agregatas dirbo ne garsiau už tipišką benzininį variklį. Užvedant nebuvo girdėti jokių pašalinių garsų. Taip pat gražiai variklis „kalbėjo" ir prie šviesoforų. Kadangi automobilyje sumontuota „start-stop" sistema, sustojus variklis tyliai užgesdavo, atleidus stabdį tyliai, švelniai, be jokių trūkčiojimų užsivesdavo. Matyt tai lėmė kuro sąnaudas: įveikus 250 km mišriu režimu, jos buvo tik 4,3 l.

Automatinei pavarų dėžei pretenzijų beveik nėra, nors persijungimą į aukštesnę pavarą buvo galima jausti, o staigiai iki dugno nuspaudus akceleratorių, APD dar apie sekundę galvojo ir tik tada automobilis staigiai šovė į priekį.

Garso izoliacija, kaip ir priklauso tokiam automobiliui, puiki. Salone girdėjosi tik kelias, tačiau nesijautė jokių aerodinaminių triukšmų ar įkyraus akmenukų barškėjimo į dugną važiuojant žvyrkeliu. Mersedesai nėra skirti žvyrkeliams, bet „C" klasės modelio pakaba ganėtinai minkšta ir patogi. Kelio nelygumus ji sugeria be garso, puikiai posūkiuose išlaiko trajektoriją.

Vairuoti automobilį lengva. Sunkus, tiksliai į vairuotojo judesius reaguojantis vairas saugo nuo nukrypimų ir neleidžia išsukti iš numatyto kelio.

Jeigu dažniausiai tenka važinėti vienam arba dviese, „Mercedes C-class" - puikus variantas. Priekiniams keleiviams vietos užtenka, bagažinės erdvę galima padidinti salono sąskaita, o gausybė sistemų saugos tiek vairuotoją, tiek ir keleivį. Jeigu galvotume apie šį modelį kaip apie šeimos automobilį, jis tiks tik tol, kol vaikai bus maži. Šiems paaugus vietos užpakalyje dėl žemėjančio stogo pradės trūkti. Atrodytų smulkmena, tačiau automobilis kainuoja daugiau negu 150 000 Lt, todėl tokius dalykus reiktų įvertinti iškart ir pagalvot apie didesnį ir erdvesnį modelį, nes rinktis tikrai yra iš ko.

Techninės charakteristikos

C 220 CDI BlueEFFICIENCY

C 250 CDI BlueEFFICIENCY

Degalai

dyzelinas

dyzelinas

CO2 emisija (g/km)

117-133

125-140

Darbinis tūris (cm³)

2.143

2.143

Galia kW [Ag]/p/1min

125 [170]/3000-4 200

150 [204]/4 200

Sukimo momentas Nm/1min

400/1 400-2 800

500/1 600-1 800

Pagreitėjimas (0-100 km/h)(s)

8,4

7

Maks. greitis (km/val.)

232

240

VDS mieste (l/100 km)

5,6-6,3

6,1-6,7

VDS užmiestyje (l/100 km)

3,7-4,3

4,0-4,5

VDS (l/100 km)

4,4-5,1

4,8-5,3

Padangos priekyje

205/55 R 16 91 V

205/55 R 16 91 W

Padangos gale

205/55 R 16 91 V

205/55 R 16 91 W

Atstumas tarp ašių (mm)

2 760

2 760

Ilgis (mm)

4 591

4 591

Plotis (mm)

1 770

1 770

Aukštis (mm)

1 444

1 444

Tuščio svoris (kg)

1 600/515

1 615/515

Maks. svoris (kg)

2 115

2 130

Maks. sėdimų vietų sk.

5

5

 

Lentelė Silberauto.lt

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.


 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...