„Fiat Ducato“ tapo populiariausiu lengvuoju komerciniu automobiliu Lietuvoje
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Fiat_Ducato__1_
  • Fiat_Ducato__2_
  • Fiat_Ducato__3_
  • Fiat_Ducato__4_
  • Fiat_Ducato__5_

Lietuvos lengvųjų komercinių automobilių rinkos viršūnėje - pasikeitimai. Nuo pat 2015 m. pradžios lyderio pozicijų neužleidžia itališkas „Fiat Ducato" modelis, iki šiol kelerius metus buvęs antrojoje pozicijoje. Šiuo metu jau kas penktas lengvojo krovininio automobilio pirkėjas renkasi šį itališką „darbinį arkliuką".

                         

„Tokio rezultato buvo galima tikėtis - praėjusių metų pabaigoje „Fiat" pristatė atnaujintą, šeštos kartos „Ducato" modelį, kuris savo segmente pasižymi geriausiu ekonomiškumu ir mažiausiomis emisijomis bei turi didžiausią leistiną bendrąją masę viengubos galinės ašies automobilių klasėje. Šie kriterijai itin svarbūs verslui, kuris iš komercinio transporto visų pirma tikisi efektyvaus tarnavimo ir patikimumo, ir „Fiat" šiose srityse yra lyderis. Tad nenuostabu, kad „Fiat Ducato" tapo perkamiausiu ne tik Europos mastu, bet ir Lietuvoje", - sakė įgaliotosios „Fiat" atstovės Lietuvoje, įmonės „Autobrava" direktorius Renaldas Gineika.

 

Per 2015 m. sausio-rugpjūčio mėnesius Lietuvoje iš viso parduoti 123 vienetai „Fiat Ducato". Tai - maždaug 5 proc. daugiau nei artimiausio konkurento bei 7 proc. daugiau nei per atitinkamą 2014 m. laikotarpį. Geriausias pardavimų rezultatas užfiksuotas birželį - parduoti net 26 „Fiat Ducato". Visame pasaulyje skaičiuojama, kad nuo 1981 m., kada italai išleido pirmąjį „Fiat Ducato", šių modelių parduota daugiau nei 2,6 mln. vienetų.

 

2014 m. pabaigoje debiutavęs šeštos kartos „Ducato" pasižymi patobulinimais, kurie padidino transporto priemonės saugumą, kokybę, dinamiškumą, patikimumą ir komfortą. Naujasis „Ducato" komplektuojamas su novatoriškais „MultiJet II Euro 5+" varikliais, kurių degalų suvartojimas prasideda nuo 5,8 l/100 km, o anglies dvideginio emisijos siekia 158 g/km. Pasiekti mažesnes degalų sąnaudas ir į aplinką išskirti mažiau kenksmingųjų medžiagų padeda „Fiat" inžinierių sukurta lengvesnė galinė pakaba ir patobulinta automobilio konstrukcija. Dėl jos sumažėjo bendras automobilio svoris.

 

„Fiat Ducato" taip pat turi moderniausias vairuotojo pagalbos technologijas. Elektroninė stabilumo kontrolė (ESC) visuose „Ducato" variantuose montuojama kaip standartinė įranga. Ši sistema padeda vairuotojui sumažinti kėbulo svyravimą, pagerina vairavimo kokybę ir apsaugo transportuojamą krovinį nuo netikėtų judesių. ESC taip pat įdiegtos krovinio poslinkio jutiklių, varančių ratų anti-praslydimo sistemos bei elektroninis stabdymo asistentas.

 

Papildomai vairuotojai gali užsisakyti „Traction+" su nuokalnės įveikimo sistema, nuokrypio nuo eismo juostos perspėjimo ir kelio ženklų atpažinimo sistemas. Visų modelių radijo grotuvai komplektuojami su „Bluetooth" ryšio technologijos laisvų rankų įranga, bei gali groti MP3 muzikos failus. Papildomai klientai gali užsisakyti 5 colių (12,7 cm) įstrižainės lietumui jautrų ekraną, navigacijos sistemą ir galinio vaizdo kamerą.

 

„Fiat Ducato" siūlomas su naujo dizaino LED žibintais ir trijų dalių priekiniu bamperiu, kuris sumažins remonto išlaidas. Pirkėjai galės rinktis iš 4 ilgių ir 3 aukščių furgono modifikacijų ir 6 ilgių „Chasis Cab" modifikacijų. Iš viso naujasis „Ducato" turi daugiau nei 10 tūkst. įvairių komplektavimo variantų.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Naujas kainų karas – kas kris pirmas?

Prieš kelioliką dienų Europos automobilių pramonę...

Laukiamiausi 2012 metų automobiliai

7 naujovės, kurių nekantriai visi laukia.

„Fiat“ prekių ženklo sėkmės paslaptis

„FIAT“ – (Fabrica Italiana Automobili Torino) didžiausia Italijos automobilių korporacija.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Pasaulyje plinta padirbti automobiliai

Su kinais lyg ir aišku, tačiau paaiškėjo, kad klonuoti svetimus modelius mėgina ir europiečiai.

Patys greičiausi XX a. pradžios lenktynininkai

Susidomėjimas automobilių sportu ėmė augti XIX a. pabaigoje, kai markizas Šaslu Loba 1898 m. pasiūlė registruoti greičio rekordus.

Lemtingi automobiliai

Kalbama, kad kelių eismo taisykles žmonės rašė ir rašo savo krauju...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: