„Ford Focus“ modeliai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 2018_FORD_FOCUS_DRIVE_VIGNALE_36
  • 2018_FORD_FOCUS_DRIVE_VIGNALE_35
  • 10_2019_FORD_FOCUS_ST_21
  • 11_2019_FORD_FOCUS_ST_24
  • 2018_FORD_FOCUS_DRIVE_VIGNALE_32
  • 3_2019_FORD_FOCUS_ACTIVE_FRANCE_003
  • 1_2019_FORD_FOCUS_ACTIVE_FRANCE_001
  • 7_2019_FORD_FOCUS_ACTIVE_FRANCE_007
  • 2018_FORD_FOCUS_DRIVE_VIGNALE_34
  • 9_2019_FORD_FOCUS_ST_15
  • 2018_FORD_FOCUS_DRIVE_VIGNALE_52
  • 8_42019_FORD_FOCUS_ST_14
  • 5_2019_FORD_FOCUS_ACTIVE_FRANCE_005
  • 4_2019_FORD_FOCUS_ACTIVE_FRANCE_004

Daugiavaikė „Focus" šeima šiemet pasipildys dar dviem nariais

Vilnius, gegužės 24 d. Jau šiandien Lietuvoje galima užsisakyti 40 skirtingų „Ford Focus" versijų,  tačiau sąrašas nėra baigtas - į Lietuvą dar turėtų atvykti sportiškasis „Focus ST", taip pat galima užsisakyti prabangiausios versijos „Vignale" . Tuomet sąraše bus 50 skirtingų variantų ir „Focus" taps vienu universaliausių modelių rinkoje. Panašus ir kainos diapazonas - bazinės versijos „Focus" Lietuvoje kaina yra vos 15 490 eurų, tuo tarpu kai kurių „Vignale" versijų ir ST kaina persiris 30 tūkst. eurų ribą.

Kas lemia tokius dramatiškus skirtumus ir kodėl „Ford" nusprendė į vieną modelį sutalpinti beveik viską, ką koncernas šiandien siūlo Europos rinkai? Pirmiausia, „Focus" yra kertinis „Ford" modelis daugiau nei 20 Europos valstybių ir bendrovės inžinieriams reikia nuolat sukti galvas, kaip įtikti nuolat besikeičiančiam europiečių skoniui. Amerikoje „Ford" tokios problemos nesprendžia - JAV rinkoje jau 38 metus iš eilės geriausiai parduodamas automobilis yra „Ford F-150" serijos pikapas.

„Nesunku suprasti, kodėl „Ford", nepaisant globalių modelių, kai kuriuos jų kuria ir gamina Europoje. „Focus", iš esmės, yra vokiškas automobilis, kuriam būdinga viskas, su kuo asocijuojasi Vokietijos automobilių pramonė - inžineriniai sprendimai, dizainas ir garsioji vokiška kokybė. „Focus" atveju, tai dar ir multifunkcionalumas, primenantis legendinius šveicariškus peiliukus", - sakė „Ford" ženklo vadovas Lietuvoje Tomas Didžbalis.

Ketvirtos kartos „Ford Focus" iškart po savo debiuto 2018 metų pavasarį parodė, ką reiškia turėti galimybę rinktis. Trys skirtingi kėbulo tipai - sedanas, hečbekas ir universalas. Trys skirtingos važiuoklės - su pusiau priklausoma galine pakaba, su nepriklausoma daugiasvirte galine pakaba ir su specialiai universalui sukurta pakaba, kurioje galiniai amortizatoriai montuojami beveik horizontaliai. Trys skirtingi priekinių žibintų tipai - halogeniniai, LED ir adaptyvūs LED. Keturių skirtingų lygių komplektacija. Keturi skirtingo darbinio tūrio varikliai, 7 skirtingos galios versijos - nuo 95 iki 182 AG. Ir, žinoma - penkios „EuroNCAP" žvaigždutės už aukščiausio lygio saugumą.

Šiemet debiutavo dar vienas „Focus" - „Active", kurį būtų teisinga laikyti tiek nauja modifikacija, tiek ypatingos komplektacijos versija.

„Active" yra tam tikras porūšis, kurį galima būtų pavadinti mimikrine miesto visureigių (SUV) forma.  Jis skirtas vartotojui, kuriam imponuoja SUV būdingi atributai ir jo paskirtį rodančios detalės, tačiau tuo pat metu jis puikiai supranta, kad automobilis bus naudojamas mieste ir užmiesčio keliuose, todėl visureigiams priskiriamos charakterio savybės bus perteklinės. Kita vertus, SUV būdingos detalės elegantiškam „Focus" kėbului labai tinka - jis primena mačui pasirengusį futbolininką", - sakė T. Didžbalis.

Naujasis „Ford Focus Active":

Prabangiausia „Focus" versija „Vignale" išsiskiria ypatingo dizaino priekinėmis radiatoriaus grotelėmis, 18 colių ratlankiais ir prabangiai įrengtu salonu, kuriame dominuoja oda ir daug elektroninių pagalbininkų, įskaitant virtualų prietaisų skydą bei šildomas ir ventiliuojamas priekines sėdynes.

Dar įdomesnė naujiena - „Focus ST" - laukia jau šią vasarą. Kai kuriose šalyse kultiniu „karštuoju hečbeku" dėl ypatingo malonumo vairuoti laikomas ST buvo pristatytas šių metų vasarį ir šįkart nustebino ne tiek variklio galia (280 AG šiandien tapo beveik standartu), kiek pasirinkimo galimybėmis - „Focus ST" bus galima rinktis iš benzininės, dyzelinės, hečbeko ir universalo versijos. Ir nors dyzelinis „Focus ST" universalo kėbulu tarsi paneigia „karštojo hečbeko" tikėjimą, ko nepadarysi šeimos labui? Be to, pirmą kartą „Focus ST" bus pasiūlytas su automatine transmisija.

Nes tuomet „Focus" šeima jau perkops 50 narių skaičių. Beliks sulaukti vyšnaitės ant torto - „Focus RS". Tiesa, apie šį modelį koncernas kol kas nekalba net užuominomis.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

18 netikėtų faktų iš turiningo „Transit“ gyvenimo

Neįtikėtini „Ford Transit“ gebėjimai: jis plaukė, gerino greičio rekordus, vežė dramblius ir futbolo komandas

Virtualus turas po Henry Ford muziejų

Į bankrutuojantį Detroito miestą pažvelgti pro ...

1949 metų „Ford“ reklama

Automobilių reklama kaip tokia pasirodė ganėtinai seniai ...

Paskutinės klasikinių sedanų dienos?

Sedanas -kėbulo forma, kuri dešimtmečiais asocijavosi su automobiliais.

Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas

Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų

Geriausi automobiliai tolimoms kelionėms

Taip smarkiai brangstant kurui, taupūs automobiliai populiarėja.

Tikriems vyrams

Ypatingus automobilius, tokius kaip...

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: