Įsigalioja nauji lengvųjų keleivinių ir komercinių transporto priemonių išmetamųjų teršalų reikalavimai (Euro 5 ir Euro 6)
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP2438__Large_

Įsigaliojus 2012 m. gegužės 29 d. Komisijos reglamentui (EB) Nr. 459/2012 dėl lengvųjų keleivinių ir komercinių transporto priemonių variklių Euro 5 ir Euro 6 (toliau -Reglamentas Nr. 459/2012) bus taikomi nauji transporto priemonių registravimo reikalavimai.

Informuojame, kad nuo 2014 m. sausio 1 d. M kategorijos, N1 ir N2 klasių transporto priemonės, neatitinkančios  Reglamento Nr. 459/2012 reikalavimų, nebus registruojamos. Variklio išmetamieji teršalai ir variklio išmetamųjų teršalų sertifikatuose nurodyta raidė, žyminti Euro normos įgyvendinimo etapą, turės atitikti Reglamento Nr. 459/2012 nuostatas.

Nebepriimtini Euro 5 išmetamųjų teršalų sertifikatai su raidėmis: F, G, H, I.

Nebepriimtini Euro 6 išmetamųjų teršalų sertifikatai su raidėmis: Q, R, S.

Naujos M kategorijos, N1 ir N2 klasių transporto priemonės, neatitinkančios Reglamento Nr. 459/2012 reikalavimų, po 2014 m. sausio 1 d. bus registruojamos tik su EB ar nacionaliniais atitikties liudijimais, prieš registraciją pažymėtais Inspekcijos žyma apie taikytiną išimtį, pagal iš anksto pateiktą sąrašą. Gamintojai ir įmonės, atstovaujančios gamintojams, transporto priemonių sąrašą dėl anksčiau išvardytų priežasčių Inspekcijai turi pateikti iki 2013 m. gruodžio 16 d.

Transporto priemonių didžiausias skaičius M1 klasės atveju negalės viršyti 10 %, o visų kitų kategorijų atveju negalės viršyti 30 % visų tipų transporto priemonių, pradėtų eksploatuoti Lietuvoje 2013 metais.

Jei tie 10 % (arba atitinkamai 30 %) yra mažiau kaip 100 visų atitinkamų tipų transporto priemonių, leidžiama pradėti eksploatuoti ne daugiau nei 100 transporto priemonių.

Plačiau apie serijos pabaigos procedūras galite rasti čia.

VKTI informacija

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

18 netikėtų faktų iš turiningo „Transit“ gyvenimo

Neįtikėtini „Ford Transit“ gebėjimai: jis plaukė, gerino greičio rekordus, vežė dramblius ir futbolo komandas

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Diskiniai sunkvežimių stabdžiai

Šiandien pakalbėsime apie konstrukciją, sutinkamą tiek priekiniuose, tiek ir...

Kėdainiuose paaiškėjo geriausi sunkiojo transporto vairuotojai

Išmoningai pagerbti ne tik pagrindinių varžybų laimėtojai...

Kėdainiuose – XVI-oji sunkiojo transporto vairuotojų šventė

Šeštadienį, rugsėjo 7 d., šalia Kėdainių esančiame...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

Klasikiniai miškovežiai

Miškovežis - didelis, galingas sunkvežimis, pervežantis rąstus, medieną ir ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Naujasis „Volvo FMX“: novatoriški sprendimai našesniems darbams statybų aikštelėse

Miunchene, Vokietijoje, vykstančios parodos „Bauma" metu pristatytas...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: