Legendiniai motociklai
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-Honda_Gold_Wing_1500
  • 800px-YAMAHA_Vmax
  • 800px-Jamieaaron734
  • 800px-Monster_796
  • suzuki_hayabusa
  • ural__M_72

Vieniems užtenka tiesiog motociklo, kiti nori motociklo su istorija. Tik nereikia skubėti pirkti „Harley Davidson". Taip, šie motociklai žinomi, tačiau geriau pasidairius galima rasti kitų, ne mažiau įdomių modelių. Tekste minimi modeliai vis dar sėkmingai gaminami, tad rinktis tikrai yra iš ko.

„Yamaha V-Max"

Pirmoji „Yamaha V-Max" karta pasirodė 1985 m. ir buvo gaminama net 25 metus. Per šiuos metus motociklas tapo kultinis - susikūrė fanų klubai, pasirodė specializuoti žurnalai ir t. t. Pravardę „skrajojanti kuvalda" - „V-MAX" gavo dėl didelių matmenų ir milžiniškos galios. Visa tai išsaugojo ir net padidino antroji modelio karta, pasirodžiusi 2008 m. Jos atstovas sveria 310 kg ir turi V4 1,7 l 200 AG variklį. Beje, 100 km/val. greitį pasiekia per 2,5 sekundės. Neblogai?

„Suzuki Hayabusa"

„Sakalas" - būtent taip verčiamas šis japoniško motociklo pavadinimas. Prekiauti modeliu „Suzuki" pradėjo 1999 m ir motociklas iškart pateko į Gineso rekordų knygą. Iki 2001 m. tai buvo vienintelis serijinis motociklo modelis, galintis pasiekti 312 km/val. greitį. Prasidėjus naujam tūkstantmečiui gamintojai nusprendė atsisakyti žiaurios ir beprasmės kovos dėl greičio ir apribojo motociklo galią iki 300 km/val. Tiksliau, pabandė apriboti, nes, norint ir turint žinių, gamyklinius apribojimus galima atjungti, o jau tada spausti iki dugno arba kol spidometro rodyklė atsiguls.

„Ural М-72"

Buvo skeptikų, kurie į sąvoką rusiška technika sudėdavo visus galimus blogiausius atsiliepimus. Panašu, kad skeptikams ir pesimistams teks pritilti. Būtent šiemet sukanka 70 metų pačiam garsiausiam „Uralui" - modeliui „M-72", kuris su Degteriovo kulkosvaidžiu ant lopšio važiavo net iki Berlyno. Paradoksalu, kad motociklo konstrukciją rusų inžinieriai tada „pasiskolino" iš vokiško „BMW R71" modelio.

Šiuo metu gaminamas jubiliejinis „M-70" modelis; jis išsaugojo firminius bruožus - opozitinį variklį ir klasikinės formos lopšį. Beje, tokių lopšių šiandien beveik niekas negamina.

„M-70" - tikras retro motociklas, su iš tikro medžio ir tikro plieno pagamintomis detalėmis. Būtent todėl modelis labai populiarius už Rusijos ribų. Vien JAV praėjusiais metais buvo parduota 500 jų. Po du motociklus nusipirko Bredas Pitas ir Juvenas Makgregoras.

Tiesa, modernus „Ural" nėra visai rusiškas. Jis gavo „Brembo" stabdžius, „Sachs" amortizatorius, tačiau ir genda mažiau. Laimingi jubiliejinės versijos pirkėjai gauna motociklą su išminuotojo kastuvėliu, kulkosvaidžio tvirtinimo elementais ir praėjusį amžių menančia emblema.

„Ducati Monster"

„Ducati Monster" - „naked" stiliaus šedevras. Jo rėmas - „paukščio narvelis" nuo 1993 m. traukia ne tik praeivių dėmesį, bet ir sau tai galinčių leisti prekės ženklo gerbėjų pinigus. Lengvas, kiek daugiau negu 160 kg sveriantis ir lengvai valdomas motociklas tinka net pradedantiesiems motociklininkams. Galima rinktis vieną iš trijų modelių- „Monster 696", „Monster 796" ir „Monster 1100 EVO", kurių variklių galia yra nuo 80 iki 110 AG. „Ducati Monster" savo garažuose turi daugelis garsenybių. Juo gali pasigirti ir minėtas Bredas Pitas, bet turėdamas nemažai vaikų, jis dažniau renkasi „Ural" su lopšiu.

„Honda Gold Wing"

Nuo 1975 m. daugelis tolimų kelionių motociklu mėgėjų renkasi būtent „Honda Gold Wing". Retas kuris modelis bus toks patogus tolimose kelionėse kaip šis. Tiesa, dažniausia jį renkasi būtent JAV gyventojai, tačiau nemažai „Gold Wing" važinėja ir mūsų regiono keliais. Žinoma, Amerikoje, tiesiuose ir ilguose keliuose, motociklas su kelionės kontrole, CD grotuvu ir kitais automobiliniais privalumais tinkamesnis. Mūsų regione kelionės motociklais dar nėra tokios populiarios, tad ir sąlygos gerokai prastesnės, o maltis su dideliu „Gold Wing" miesto spūstyse - mažas malonumas. Patogus, modernus, tačiau ne visiems regionams tinkantis modelis.

„Royal Enfield"

Nė vienas iš šiandien žinomų ir gaminamų modelių negali pasigirti tokia istorija. „Royal Enfield" gaminamas nuo 1948 m. Pirmiau juos rinko Anglijoje, vėliau - Anglijoje ir Indijoje. Tai - gyva klasika su vieno cilindro 1932 m. modelio varikliu „British Single". Žinoma, per tiek metų modelis buvo tobulinimas ir modernizuojamas. 2009 m., taikantis prie griežtesnių ekologinių normų, variklyje karbiuratorių pakeitė įpurškimas. Bet visa kita - to paties pokario motociklo, kuris praėjusio amžiaus dešimtmetyje laimėjo ne vienas varžybas, o šeštajame ant jo persėdo indų kariškiai. Gal techniniai rodikliai ir nėra labai įspūdingi - 27,2 AG galia ir 41,3 Nm sukimo momentas - bet kaip jis atrodo.

Beje, klasikinės išvaizdos mėgėjai galėtų pagalvoti ir apie tokius modelius kaip „Triumph Bonneville" arba „Norton Commando 961". Jie irgi atrodo puikiai. Taigi, norite išskirtinio motociklo? Dabar jau žinote, kad nebūtinai tai turi būti „Harley Davidson".

Sėkmės renkantis.

Nuotraukos http://en.wikipedia.org/

Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 patarimai, kaip keliuose jaustis saugiu už motociklo vairo

Lietuvoje už motociklo vairo dažniausiai sėda 40-44 metų didžiųjų miestų gyventojai

Kaip išsirinkti dviratį internetu?

Kaip išsirinkti ir kodėl yra patartina rinktis dviratį internetu. Patarimai bei gairės, kuriomis vadovaujantis taps lengviau išsirinkti sau tinkamiausią dviračio variantą.

Kaip išsirinkti dviratį?

Kokį dviratį pirkti, koks dviratis tinkamiausias Jūsų pomėgiui, pagal ką rinktis dviratį, svarbios dviračio dalys

Kad važiavimas dviračiu netaptų kančia: dažniausios traumos ir kaip jų išvengti

Dažniausiai pasitaikančios lėtinės dviratininkų traumos

Taisyklės, kurias privalo žinoti kiekvienas dviratininkas

Dviratininkai yra lygiateisiai eismo dalyviai, keliuose turintys teises ir pareigas bei privalantys laikytis kelių eismo taisyklių

Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose

Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...

Speciali dviratininkų apranga – tarsi jų antra oda

Plintant dviračių kultūrai Lietuvoje kaip ant mielių auga ir...

Didžiausi ir skaudžiausi pavojai tyko vasarą

Tiek Vilniuje, tiek kituose šalies miestuose dviračių transporto priemonių pastebimai daugėja...

„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas

Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.

Naujienos ALT 2013 parodoje

Prabėgusį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo" parodų centre šurmuliavo... (Papildyta)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: