Lietuvos vežėjų interesus gins griežtesnė tarptautinių krovinių vežimo leidimų kontrolė
Atnaujinta: 2020-03-09
  • truck

Ginant Lietuvos vežėjų interesus, šalyje bus griežčiau kontroliuojami ne Lietuvoje registruotų vežėjų turimi leidimai vykdyti tarptautinius krovinių vežimus keliais. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu tarptautiniai kelionės leidimai bus kontroliuojami ir žymimi ne tik pasienio kontrolės punktuose prie išorinių Europos Sąjungos sienų, bet ir vidiniuose ar pasienio muitinės postuose, kai juose atliekami muitinės formalumai, bei muitinės mobiliųjų grupių tikrinimo metu.

Pagal tarptautinius susitarimus, ne ES valstybių vežėjai gabenti krovinius Lietuvos keliais gali tik turėdami leidimus. Leidimų skaičius pagal valstybių tarpusavio susitarimus yra ribojamas kvotomis.

ES valstybių vežėjams, vežantiems krovinius iš Lietuvos į trečiąsias šalis ar iš jų, taip pat reikalingi leidimai. Nuo 2004 m. gegužės 1 d. panaikinus muitinės postus prie vidinių ES sienų, leidimai nebežymimi, todėl atsiranda galimybė šiuos leidimus panaudoti po keletą kartų.

Tokia situacija riboja Lietuvos vežėjų galimybes ir konkurencingumą tarptautinėje transporto paslaugų rinkoje, turi neigiamos įtakos gaunant papildomas leidimų kvotas.

Efektyviau kontroliuojant ne Lietuvoje registruotų vežėjų kelionių leidimus, bus sudarytos palankesnės sąlygos derėtis dėl papildomų leidimų kvotų gavimo šalies vežėjams. Papildomos kvotos Lietuvos vežėjams leis geriau panaudoti turimą transporto priemonių parką, sėkmingiau plėtoti verslą.

 

Dalia Perednienė
Ryšių su visuomene skyriaus vyr. specialistė

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

2011-ieji – perversmo automobilių pramonėje metai

Galima drąsiai teigti, kad 2011 m. įeis į automobilizmo istoriją.