Naujasis „Jaguar“ padeda „Bloodhound SSC“ siekti pasaulio greičio rekordo
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Jag_FTYPE_AWD_Bloodbound_Image_061114_03
  • Jag_FTYPE_AWD_Bloodbound_Image_061114_04
  • Jag_FTYPE_AWD_Bloodbound_Image_061114_02
  • Jag_FTYPE_AWD_Bloodbound_Image_061114_05
  • Jag_FTYPE_AWD_Bloodbound_Image_061114_01

Pirmoji bendrovės istorijoje keturiais ratais varoma sportinė kupė „Jaguar F-Type R Coupe"  debiutavo ne automobilių parodoje, bet Pietų Afrikos Respublikoje plytinčioje Hakskin Pano dykumoje, kur bandymų programą įgyvendina Didžiosios Britanijos komanda „British World Land Speed Record Team". Debiutas apsiėjo be meridianų ir žiūrovų, nes „F-Type R Coupe" dykumoje padėjo derinti potencialaus pasaulio greičio rekordininko „Bloodhound SSC" komunikacijos sistemas. 

Bandymai žymi „Jaguar" ir pasaulio rekordo siekiančios organizacijos „The Bloodhound Project" techninio bendradarbiavimo pradžią. Automobiliu „Bloodhound SSC" pilotas Andy Greenas sieks įveikti 1000 mylių per valandą (1609 km/h) greičio ribą. Šiuo metu greičio sausumoje rekordas taip pat priklauso tam pačiam Andy Greenui, kuris automobiliu „Thrust SSC" 1997 metais pasiekė 1227,99 km/h greitį.  

„F-Type R Coupe" elektronikos ribojamas maksimalus greitis yra 300 km/h, o iki 97 km/h sportinė kupė įsibėgėja per 3,9 sekundės, tačiau tokios dinamikos visiškai pakako išbandyti originalią „Bloodhound SSC" komunikacijos sistemą maksimaliai realias aplinkybes atitinkančiomis sąlygomis. 

Komunikacijos įrangą, kuri vėliau bus sumontuota rekordiniame automobilyje, inžinieriai įtaisė  „Jaguar" ir reaktyviniame lėktuve, kuris kartu su kupė dalyvavo bandymuose. „Jaguar" dykuma lėkė maksimaliu greičiu, o lėktuvas skrido 500 mylių per valandą greičiu nedideliame aukštyje. Bandymų dalyviai teigia, kad įranga veikė puikiai. 

„Mūsų tikslas buvo sukurti automobilį, kuris, išlaikydamas žavintį galiniais ratais varomos sportinės kupė charakterį, turėtų dar didesnes dinamines galimybes. Gautas rezultatas apibūdinamas taip: kontroliuojamas, praktiškas ir stulbinamai dinamiškas automobilis bet kokioms oro ir kelio sąlygoms", - pažymėjo Ianas Hobanas, „Jaguar" linijos direktorius.   

„F-Type R Coupe" dykumoje vairavo buvęs pasaulio rekordininkas ir „The Bloodhound Project" direktorius Richardas Noble'as, kuris sakė: „Mes labai džiaugiamės partneryste su „Jaguar". Manau, kad mes puikiai derame, nes „Jaguar" dega tokia pat aistra inovacijoms, technologijoms, greičiui ir automobilių sportui. Kartu mes jau sukūrėme puikią komandą ir didžiuojamės „Jaguar" logotipais ant „Bloodhound SSC" bortų".

 

Pasaulio rekordo britų komanda sieks 2015 metų pabaigoje.

 

Naujasis visais ratais varomas „Jaguar F-Type R Coupe" bus taip pat pristatytas Los Andželo automobilių parodoje lapkričio 19 dieną. Ten pat bus demonstruojama visa „F-Type" šeima, kuri nuo 2015 metų jau turės 14 narių.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

Paskutinės klasikinių sedanų dienos?

Sedanas -kėbulo forma, kuri dešimtmečiais asocijavosi su automobiliais.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Tendencijos ir priežastys: išnyksiantys automobilių prekių ženklai

Panašu, kad kai kurie automobilių prekių ženklai nebepritampa prie besikeičiančios situacijos.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: