Nauji sunkiųjų transporto priemonių registravimo reikalavimai (Euro VI)
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP6893__Medium_

Įsigaliojus 2009 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentui (EB) Nr. 595/2009 dėl motorinių transporto priemonių ir variklių tipo patvirtinimo atsižvelgiant į sunkiųjų transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį (Euro VI) ir dėl galimybės naudotis transporto priemonių remonto ir priežiūros informacija, iš dalies keičiančiam Reglamentą (EB) Nr. 715/2007 ir Direktyvą 2007/46/EB, bei panaikinančiam Direktyvas 80/1269/EEB, 2005/55/EB ir 2005/78/EB, (toliau - Reglamentas Nr. 595/2009) bus taikomi nauji transporto priemonių registravimo reikalavimai.

Nuo 2014 m. sausio 1 d. visų klasių transporto priemonės, kuriose sumontuoti varikliai, patvirtinti pagal Reglamento Nr. 595/2009 nuostatas, turės atitikti Euro VI variklio išmetamųjų teršalų reikalavimus. Transporto priemonės,neatitinkančios minėtų reikalavimų, po 2014 m. sausio 1 d. nebus registruojamos.

Naujos transporto priemonės, neatitinkančios Reglamento Nr. 595/2009 reikalavimų, po 2014 m. sausio 1 d. bus registruojamos tik su EB ar nacionaliniais atitikties liudijimais, prieš registraciją pažymėtais Inspekcijos žyma apie taikytiną išimtį, pagal iš anksto pateiktą sąrašą. Gamintojai ir įmonės, atstovaujančios gamintojams, transporto priemonių sąrašą dėl anksčiau išvardytų priežasčių Inspekcijai turi pateikti iki 2013 m. gruodžio 16 d.

Transporto priemonių didžiausias skaičius M1 klasės atveju negalės viršyti 10 %, o visų kitų kategorijų atveju negalės viršyti 30 % visų tipų transporto priemonių, pradėtų eksploatuoti Lietuvoje 2013 metais.

Jei tie 10 % (arba atitinkamai 30 %) yra mažiau kaip 100 visų atitinkamų tipų transporto priemonių, leidžiama pradėti eksploatuoti ne daugiau nei 100 transporto priemonių.

Plačiau apie serijos pabaigos procedūras galite rasti čia.
VKTI informacija

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

18 netikėtų faktų iš turiningo „Transit“ gyvenimo

Neįtikėtini „Ford Transit“ gebėjimai: jis plaukė, gerino greičio rekordus, vežė dramblius ir futbolo komandas

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Diskiniai sunkvežimių stabdžiai

Šiandien pakalbėsime apie konstrukciją, sutinkamą tiek priekiniuose, tiek ir...

Kėdainiuose paaiškėjo geriausi sunkiojo transporto vairuotojai

Išmoningai pagerbti ne tik pagrindinių varžybų laimėtojai...

Kėdainiuose – XVI-oji sunkiojo transporto vairuotojų šventė

Šeštadienį, rugsėjo 7 d., šalia Kėdainių esančiame...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

Klasikiniai miškovežiai

Miškovežis - didelis, galingas sunkvežimis, pervežantis rąstus, medieną ir ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Naujasis „Volvo FMX“: novatoriški sprendimai našesniems darbams statybų aikštelėse

Miunchene, Vokietijoje, vykstančios parodos „Bauma" metu pristatytas...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: