„Nissan Navara“ – automobilis prie ūkės
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP1457
  • IMGP1465
  • IMGP1820
  • IMGP1828
  • IMGP1830
  • nissan_navara__Large_
  • nissan_navara__1___Large_
  • nissan_navara__2___Large_
  • nissan_navara__3___Large_
  • nissan_navara__4___Large_
  • nissan_navara__5___Large_
  • nissan_navara__6___Large_
  • nissan_navara__7___Large_
  • nissan_navara__8___Large_
  • nissan_navara__9___Large_
  • nissan_navara__11___Large_
  • nissan_navara__12___Large_
  • nissan_navara__13___Large_
  • nissan_navara__15___Large_
  • nissan_navara__16___Large_
  • nissan_navara__17___Large_
  • nissan_navara__18___Large_
  • nissan_navara__19___Large_
  • nissan_navara__20___Large_
  • nissan_navara__21___Large_
  • nissan_navara__22___Large_

Pikapai, ypač dideli - specifiniai automobiliai. Gal kasdieniam važinėjimui po miestą ne patys patogiausi automobiliai, tačiau gyvenantiems ūkiškai ar mėgstantiems išvykas į gamtą tokie automobiliai nepamainomi. Juo labiau, kad modernūs pikapai, daugeliu savybių nelabai nusileidžia tikriems visureigiams. Vienas tokių - „Nissan Navara". Didelis, keturiais ratais varomas, galingas, turintis kokybišką, net prabangų saloną.

Išvaizda visada, nepaisant to, apie kokį automobilį kalbama, vertinama skirtingai. Geriausias pavyzdys - „Nissan Juke", tad apie „Navara" išvaizdą nekalbėsiu. Verčiau žvilgtelkime į vidų, nes būtent čia daugiausia laiko praleis automobilio vairuotojas ir keleiviai. Beje, navaros gaminamos su dviguba ir pusantrine kabina. Bandytas modelis turėjo dvigubą, tačiau ir pusantrinėje kabinoje sumontuotos durelės užpakalinių sėdynių keleiviams. Tai - naujovė.

Automobilio vidus nuteikia palankiai. Tikrai nepasakysi, kad tai - paprasto darbinio sunkvežimio salonas. Odinis salonas yra jau bazinėje sąrangoje. Priekinis panelis primena „Nissan Patfinder" panelį. Vairuotojas sėdi aukštai, matomumą pagerina dideli šoniniai veidrodžiai ir užpakalinio vaizdo kamera.

Tiek vairuotojas, tiek priekinės sėdynės keleivis jaučiasi labai patogiai. Deja, šito nepasakysi apie tuos, kuriems teks įsikurti užpakalinėse sėdynėse. Kadangi tai - pikapas, antra sėdynių eilė turi labai stačias ir nereguliuojamas nugarėles. Erdvė už jų palikta įvairiems smulkiems instrumentams, bet gal vertėjo tą plotą paaukoti užpakalinių sėdynių keleivių patogumui?

Juo labiau, kad labai daug už nugarėlių neįsidėsi. Ir, nors automobilis turi ketverias duris, sėdint užpakalyje apima jausmas, kad esi uždaroje erdvėje. Tai - nelabai malonu.

Beje, kalbant apie erdvę. Jei visą laiką važinėjote vidutinio dydžio sedanu, sėsdami prie navaros vairo atminkite - automobilis tikrai didelis. Jo ilgis viršija 5 m. Tai reikia įvertinti tiek manevruojant, tiek statant autmobilį. Kaip tik tokiu atveju labai praverčia kamera, nes iš salono užpakalinio vaizdo veidrodėlio naudos mažoka.

Automobilis didelis, tačiau APD, per 9,3 s pasiekiamas 100 km/val. greitis ir 3,0 V6 dCi 231 AG variklis užtikrina malonų važiavimą net ir ne pačiomis maloniausiomis sąlygomis. Buvo proga tuo įsitikinti pataikius į vakarinę spūstį sostinės prieigose. Kuro sąnaudos - apie 10 l/100 km mišriu režimu taip pat negąsdino.

Trasoje automobilis nenuvylė - įsibėgėjimui reikėjo laiko, tačiau vėliau riedėti buvo labai smagu. Visgi reikia nepamiršti, kad jis skirtas vežti krovinius, tad tuščio ir pakrauto automobilio važiavimas kiek skirsis. Pakrautas geriau klausytų vairo. Beje, „Navara" bagažinė atvira, tad kraunamus daiktus būtina gerai pritvirtinti arba įsigyti specialų uždangalą. Kita vertus, jei žinote, kad daugiausia važinėsite ne greitkeliais, o „ten, kur reikia" - miškais, pievomis ir pan., užteks tik gerai pritvirtinti krovinius. Juk „Navara" stichija ir yra išmalti kaimo keliukai, pievos ar nelyginti miško takai. Automobilis turi visus keturis varančius ratus ir galimybę įjungti pažemintą pavarą. Instrukcijoje paaiškinta, kada kokį režimą rekomenduotina rinktis, tad, jeigu nepamiršite jo laiku įjungti, kelias bus ten, kur ruošiatės važiuoti.

Tiesa, važiuojant ten „kur nori", reikia nepamiršti, kad automobilis ilgas. Prošvaisa jo nemaža, nelygumus ir įkalnes ar nuokalnes jis įveikia labai lengvai, tačiau bandant įveikti skersai esančias kliūtis lieka galimybė „sėsti ant pilvo". O jau tada ištraukti 3 tonas sveriantį automobilį nebus labai paprasta. Jeigu tokių klaidų nedarysite, problemų automobilis nekels. Tiesiog atminkite, kad jis skirtas ne lakstymui greitkeliais, o darbui sunkiomis sąlygomis. „Navara" ne prabangus, bet labai jaukus automobilis (važiuojantiems priekyje), tad, jeigu naudosite jį „pagal paskirtį", jis turėtų tarnauti ilgai ir ištikimai.

Bandyto modelio kaina buvo beveik 160 000 Lt, tačiau pradinio varianto kaina prasideda nuo 98 000 Lt.

„Nissan Navara" techninės charakteristikos

Transmisija

6 MPD

5 APD

7 APD

Variklis

Variklio kodas

YD25 Kai3

V9X

Cilindrų skaičius ir išdėstymo tipas

4, išilgai

6, V-tipo

Cilindro vožtuvų skaičius

4, DOHC

4

Įpūtimo sistema

Turbokompresorius ir tarpinis aušintuvas.

Turbokompresorius ir tarpinis aušintuvas.

Variklio valdymo sistema

ECM

ECM

Darbinis variklio tūris, cm3

2488

2991

Suspaudimo laipsnis

15 : 01

16 : 01

Kuras

Dyzelinas

Dyzelinas

Kuro sistema

Tiesioginis įpurškimas + Common Rail

Common Rail + tiesioginis daugiataškis įpurškimas

Šaltas startas

Elektronika valdomos žvakės

Elektronika valdomos žvakės

Variklio charakteristikos

Maksimali galia kW (AG) esant aps/min.

140 (190) /4000

170 (231) /3750

Mkasimalus sukimo momentas Nm esant aps/min.

450/2000

550/1750

Emisijos lygis

Euro 4

Euro 5

Transmisija

Sankaba

Sausas diskas  (MPD)/ hidrotransformatorius (APD)

Hidrotransformatorius (APD)

Pavarų dėžė

6-pavarų mechaninė

5-pavarų automatinė

7- pavarų automatinė

Varantys ratai

4WD

4WD

Dinaminės charakteristikos

Maksimalus greitis km/val.

180

178

195

100 km/val. pasiekia, per s

11,1

10,7

9,3

Aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas, Cd

0,43

0,43

0,43

Kuro sąnaudos

Kuro bako talpa, l

80

80

80

Kuro sąnaudos mieste l/100 km

10,6

11,5

12,7

Kuro sąnaudos užmiestyje, l/100 km

7,3

7,6

7,6

Mišrus ciklas

8,5

9,0

9,5

CO2 emisja, g/km

224

238

250

Automobilio išmatavimai

Ilgis, mm

5296

Plotis, mm

1848

Aukštis, mm

1783

1795

1782

Ratų bazė, mm

3200

Priekinė nuosvyra, mm

866

Užpakalinė nuosvyra, mm

1230

Provėža, mm

1570

Apsisukimo spindulys, m

13,3

Krovinių platformos išmatavimai

Ilgis (palei grindis), mm

1511

Ilgis (palei bortą), mm

1487

Plotis (palei grindis), mm

1560

Plotis (pagal bortą), mm

1496

Plotis (tarp ratų arkų), mm

1130

Borto aukštis, mm

457

Svoriai

Automobilio masė (min/maks.) kg

1960/2085

2000/2100

2110/2150

Leidžiama pilna automobilio masė, kg

2805

2805

3010

Keliamoji galia (min/miks), kg

720/845

705/805

860/900

Stabdžių sistema

ABS sistema, aušinamieji priekiniai diskiniai, galiniai būgniniai

Vairo sistema

Apsisukimo spindulys, m

13,3

Pakaba

Priekinė pakaba

Nepriklausoma, ant dviejų A tipo svirčių su cilindrinėmis spyruoklėmis

Užpakalinė pakaba

Lingės

Padangos ir ratlankiai

Diskų tipai

Plieniniai štampuoti

Lengvo lydinio

Lengvo lydinio

Diskų ir padangų dydžiai

235/70R16, 16x7JJ

255/65R17, 16x7JJ

255/65R17, 17x7JJ

Pravažumo rodikliai

Įvažiavimo kampas, laipsniais

30

Nuvažiavimo kampas, laipsniais

24

Rampos aukštis, laipsniais

22

Saugaus šoninio pasvirimo kampas, laipsniais

49,8

Įveikiamo vandens telkinio gylis, mm

450

 

Lentelė Nissan.lt

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.


 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...