Penkerių durų „Mini Cooper“ erdvumą įvertino kolos skardinėmis
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Penkeriu_duru_Mini_infografikas

750 kolos gėrimo skardinių, 5000 magnetofono kasečių, 50 picų draugams arba du milžiniški maišai „Like a boss" stiliaus akinių - tai pirmojo penkerių durų „Mini Cooper" bagažinės talpos rodiklis, skaičiuoja „Mini" atstovai Lietuvoje. Ką tik „Mini" salonuose Lietuvoje pasirodęs modelis pasižymi didesne erdve net tik bagažui, bet ir keleiviams. 

„Per 55 metus skaičiuojančio „Mini" istoriją tai pirmasis „Mini Cooper" su penkeriomis durimis, dar plačiau atveriančiomis duris į stiliumi ir originalumu išsiskiriantį „Mini" pasaulį. Ši versija turi erdvų saloną, pritaikytą keliauti penkiems asmenims - gale įrengtos trys sėdynės, keleiviams padaugėjo vietos ir į ilgį, ir į plotį, ir į aukštį. Penkerių durų „Mini" užpildė nišą ir yra alternatyva tiems pirkėjams, kurie nori vairuoti stilingą, aukštą vertę išlaikantį „Mini" automobilį, bet turi praktinių reikalavimų salono erdvei", - sakė įmonės „Krasta Auto", kuri yra oficiali „Mini" atstovė Lietuvoje, generalinis direktorius Oleg Martyniuk.  

Penkerių durų „Mini" kėbulas pailgėjo 161 mm - tai leido iki 287 litrų išplėsti ne tik bagažo skyrių, bet suteikti daugiau vietos keleivių kojoms. Viduje salonas praplatėjo 61 mm, o automobilio lubos pakeltos 15 mm. „Krasta Auto" atstovas pastebi, kad nulenkus 40:60 santykiu besilankstančias galines sėdynes, bagažo erdvė išsiplečia iki 941 litro. Tai - net 3,5 karto daugiau. 

Padidėjusiame „Mini" gausu ir technologinių sprendimų, kurie padidins vairuotojo ir keliaujančių saugumą bei komfortą. Pavyzdžiui, bazinėje įrangoje yra ir priekinės, ir šoninės oro pagalvės, ISOFIX tvirtinimo jungtys automobilinėms vaikų kėdutėms. Papildomai į naująjį „Mini" galima įdiegti galimybę automobiliui autonomiškai palaikyti nustatytą atstumą nuo priekyje važiuojančio automobilio, pastebėti ženklus, pėsčiuosius, automatiškai stabdyti automobilį ir taip apsaugoti nuo susidūrimo. 

Penkerių durų „Mini" yra komplektuojamas su vienu iš šešių agregatų su „Mini TwinPower Turbo" technologija. Tarp opcijų - trys benzininiai varikliai. Galingiausias - „Mini Cooper S" su 4 cilindrų 141 kW/192 AG galios agregatu. Į „Mini Cooper" bus diegiamas 3 cilindrų 100 kW/136 AG motoras, o į penkerių durų „Mini One" - 3 cilindrų, 1,2 litro, 75 kW/102 AG. Pastarųjų dviejų versijų vidutinis degalų sunaudojimas nesieks 5 litrų/100 km, o galingiausias benzininis „Mini" šiam atstumui įveikti sunaudos 6,0-5,9 litro degalų. 

Erdvesnis, bet lygiai toks pat manevringas ir vikrus „Mini" turės ir tris dyzelines versijas. Į „Mini One" diegiamas 3 cilindrų 1,5 litro 70kW/95 AG variklis, kuris bus itin ekonomiškas - vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 3,6-3,7 litro/100 km. Į „Mini Cooper D" montuojamas 85 kW/116 AG 3 cilindrų variklis (degalų sąnaudos 3,7-3,6 l/100km), o į „Mini Cooper SD" - 2,0 litrų 4 cilindrų 125 kW/170 AG motoras (degalų sąnaudos 4,3-4,1 l/100km). 

Pirmojo penkerių durų „Mini" versijos Lietuvoje kainuoja nuo kiek daugiau nei 73 tūkst. litų.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Laukiamiausi 2012 metų automobiliai

7 naujovės, kurių nekantriai visi laukia.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: