„Ralis aplink Lietuvą 2010“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • DSC_1058__Medium_
  • ralis_aplink_Lietuva__1_
  • ralis_aplink_Lietuva__8_
  • ralis_aplink_Lietuva__7_
  • ralis_aplink_Lietuva__9_
  • ralis_aplink_Lietuva__6_
  • ralis_aplink_Lietuva__2_
  • ralis_aplink_Lietuva__3_
  • ralis_aplink_Lietuva__4_
  • ralis_aplink_Lietuva__5_
  • ralis_aplink_Lietuva__1_
  • ralis_aplink_Lietuva__2_
  • ralis_aplink_Lietuva__3_
  • ralis_aplink_Lietuva__4_
  • ralis_aplink_Lietuva__5_
  • ralis_aplink_Lietuva
  • ralis_aplink_Lietuva__7_
  • ralis_aplink_Lietuva__8_
  • ralis_aplink_Lietuva__9_
  • ralis_aplink_Lietuva__12_
  • ralis_aplink_Lietuva__13_
  • ralis_aplink_Lietuva__14_
  • ralis_aplink_Lietuva__15_
  • ralis_aplink_Lietuva__16_
  • ralis_aplink_Lietuva__17_
  • ralis_aplink_Lietuva__16_
  • ralis_aplink_Lietuva__20_
  • ralis_aplink_Lietuva__21_
  • ralis_aplink_Lietuva__23_
  • ralis_aplink_Lietuva__26_
  • ralis_aplink_Lietuva__29_
  • ralis_aplink_Lietuva__27_
  • ralis_aplink_Lietuva__18_
  • ralis_aplink_Lietuva__19_
  • ralis_aplink_Lietuva__24_
  • ralis_aplink_Lietuva__28_
  • ralis_aplink_Lietuva__30_
  • ralis_aplink_Lietuva__31_
  • ralis_aplink_Lietuva__33_
  • ralis_aplink_Lietuva__6_
  • ralis_aplink_Lietuva__10_
  • ralis_aplink_Lietuva__11_

2010 m. birželio 18-20 d. vyko kasmetinis tradicinis motoklubų „Vorai MC" ir „Vorų broliai MCC" organizuojamas ralis aplink Lietuvą, skirtas 1941 m. birželio 23-iosios sukilimui paminėti.

Dalinami ralio numeriai

Pasak organizatorių, šiandien Lietuvos istorija ir jos svarbiausi įvykiai nepelnytai primiršti. Būtent todėl rengiamas ralis, kad tie, kurie nežino, sužinotų, o kiti prisimintų, kaip 1941 m. buvo bandoma atkurti Lietuvos Nepriklausomybę: 1941 m. birželio 23 d. per Kauno radiofoną Lietuvių aktyvistų fronto įgaliotinis Leonas Prapuolenis perskaitė Lietuvos valstybės atkūrimo deklaraciją ir visuomenei pranešė naujai sudarytos šalies Vyriausybės sąrašą. Laikinoji LR Vyriausybė skubos tvarka išleido įsakymą, kad visi buvę tarnautojai grįžtų į savo vietas ir kaip galima greičiau pradėtų eiti ankstesnes savo pareigas. Atėjusi vokiečių kariuomenė sukilimą nuslopino, bet pats jo faktas aiškiai parodė, kad su okupacija lietuviai nesitaikys. Tarybiniais metais sukilimas buvo smerkiamas kaip „fašistinis ir buržuazinis", o atgavus Nepriklausomybę požiūris į jį pasikeitė.

Šiandien jis primištas, bet patriotiškai nusiteikę baikeriai neleis, kad tokia svarbi data paskęstų užmarštyje.

Paskutiniai pasitarimai

Šiemetinis ralis skyrėsi nuo ankstesniųjų. Šalyje vis dar jaučiamos krizės pasekmės, tad dalis ankstesnių dalyvių šiemet negalėjo pasirodyti dėl finansinių sunkumų. Siekiant pritraukti naujų ralio mėgėjų, buvo numatytos trys klasės:

I - sovietiniai motociklai su priekabomis,

II - sovietiniai motociklai be priekabų,

III - šiuolaikiniai motociklai su priekabomis.

Be to, taip jau atsitiko, kad šeštadienis buvo darbo diena. Šis faktas taip pat turėjo neigiamos įtakos renginiui. Nepaisant visų prieš organizatorius atsisukusių aplinkybių, ralis įvyko. Šiemet savo jėgas išbandė 14 ekipažų.

Ralio dalyviai turėjo įveikti tris etapus. Dauguma startavo 2010-06-18 19 val. nuo „Vorai MC" klubhauzo Vilniuje. Jų pirmas etapas buvo Vilnius-Musninkai-Jonava. Antras etapas buvo 2010-06-19 Jonava-Širvintos-Ignalina. Trečias - Ignalina-Vilnius.

"GPS" lietuviškai

Varžybas pradėjo 14 ekipažų, deja, baigė tik 9. Daugiausia sunkumų kilo sovietiniams motociklams su priekabomis: du, nenuvažiavę nė 30 km., sugedo (vienam dingo kibirkštis, antram neveikė vienas iš dviejų cilindrų).

Nuo ankstesnių ralių šiemetinis skyrėsi ir tuo, kad dalyvavo svečiai iš Lenkijos - motoklubo „Grif riders MC" atstovai, atvykę restauruotu kariniu motociklu, puikiai pritaikytu bet kokiems išbandymams.

Lenkų desantas

Lenkus nuo pradžių iki pabaigos klaidino navigacinė sistema, jiems sunkiai sekėsi rasti pasižymėjimo taškus, o antrame etape net ir Ignalinos miestą. Taip jau yra, kad Lietuvoje gali rasti įvairiausių kaimų su didžiųjų miestų pavadinimais. Nepaisant visų nesklandumų, jie žadėjo ir kitąmet dalyvauti ralyje.

Klaidinti, bet nepaklydę

Be to, šiemet pirmą kartą per visą ralių istorija, dalyvavo vos 4 mėnesių būsimoji baikerė Anelė. „Būsimoji" šiuo atveju tik todėl, kad mažylė pati dar negali sėdėti ant motociklo ir tėvelių yra vežiojama specialiai tam sutvarkytame lopšyje.

Dvi žavingos Pelytės

Vasia autoreviu.lt sakė, kad taip skubėjo padaryti „liulką", kad net miegojo garaže. Pasak Anelės mamos Pelytės, kai tik kojytės pasieks pedalus, Amelija sės ir važiuos. Ralis jauniausiam ekipažui buvo sunkus: važiuojant į Ignaliną buvo šiek tiek pagedęs motociklas, tad teko stoti ir remontuoti.

Kol tėtis dirba, aš pažaisiu

Tiksliau, remontavo Vasia, o Pelytė tuo metu ramiai pamaitino Anelę. Sekmadienį ryte ekipažas pastebėjo, kad sulūžę apie 10 rato stipinų. Juos taip pat skubiai teko keisti. Nepaisant sunkumų, Vasios, Pelytės ir Anelės ekipažas nesušlapo, nesušalo ir sėkmingai pasiekė finišą. Pelytė tikisi, kad jiems pavyks užimti antrąją vietą.

Savo įspūdžiais pasidalino ir „Vorai MC" prospektas Gedis, važiavęs kartu su klubo prezidentu Obliumi: „Lakstydami per Liukonių apylinkes po pievas, sulaužėm lopšio rėmą, bet tai nesutrukdė pabaigti ralį.

Nors ir lūžiusiu rėmu, trasą motociklas įveikė

Važiuojant beveik pavyko pagauti bėgantį zuikį už ausų. Na, ir benzinas buvo pasibaigęs iš pirmo žvilgsnio toli nuo civilizacijos, bet turėjom plastikinį bakelį, o pradėjus važiuoti už 100 m buvo ženklas į degalinę, tad šis nuotykis baigėsi linksmai."

Taigi, tradicinis, trečiasis „Ralis aplink Lietuvą" sėkmingai finišavo sekmadienio vakarą. Tiesa, teks palaukti, kol sužinosime nugalėtojų vardus. Laikantis tradicijos ralio nugalėtojai bus apdovanoti liepos 10 d. - per Žalgirio mūšio metinėms paminėti skirtą renginį „Mototurnyras".

 

Nuotraukos Loretos V., Pelytės, V. Misevičiaus

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 patarimai, kaip keliuose jaustis saugiu už motociklo vairo

Lietuvoje už motociklo vairo dažniausiai sėda 40-44 metų didžiųjų miestų gyventojai

Kaip išsirinkti dviratį internetu?

Kaip išsirinkti ir kodėl yra patartina rinktis dviratį internetu. Patarimai bei gairės, kuriomis vadovaujantis taps lengviau išsirinkti sau tinkamiausią dviračio variantą.

Kaip išsirinkti dviratį?

Kokį dviratį pirkti, koks dviratis tinkamiausias Jūsų pomėgiui, pagal ką rinktis dviratį, svarbios dviračio dalys

Kad važiavimas dviračiu netaptų kančia: dažniausios traumos ir kaip jų išvengti

Dažniausiai pasitaikančios lėtinės dviratininkų traumos

Taisyklės, kurias privalo žinoti kiekvienas dviratininkas

Dviratininkai yra lygiateisiai eismo dalyviai, keliuose turintys teises ir pareigas bei privalantys laikytis kelių eismo taisyklių

Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose

Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...

Speciali dviratininkų apranga – tarsi jų antra oda

Plintant dviračių kultūrai Lietuvoje kaip ant mielių auga ir...

Didžiausi ir skaudžiausi pavojai tyko vasarą

Tiek Vilniuje, tiek kituose šalies miestuose dviračių transporto priemonių pastebimai daugėja...

„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas

Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.

Naujienos ALT 2013 parodoje

Prabėgusį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo" parodų centre šurmuliavo... (Papildyta)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: