Savaitgalis su „Nissan Juke“ arba kaip aš dar labiau įsimylėjau šį žavų mažylį
Atnaujinta: 2020-03-09
  • nissan_juke__4_
  • nissan_juke__1_
  • nissan_juke__3_

Džiugu, kad autoreviu.lt bendravimas su skaitytojais nenutrūksta nei žiemą, nei vasarą. Esame sulaukę nemažai reportažų iš skaitytojų kelionių, o šiandien pristatome mūsų nuolatinės skaitytojos Ingos įspūdžius iš charizmatiško automobilio „Nissan Juke" bandomojo važiavimo.

Prabėgusį savaitgalį turėjau daug nuostabių ir malonių akimirkų. Nemažai jų susiję su automobilių, kurį man pasitaikė proga vairuoti per visą tą laiką (nuo pat penktadienio vakaro iki pirmadienio ryto). Kartu nuriedėjome nemažai kilometrų, išbandėme daug įvairių kelių ir vairavimo stilių. Tas laikas visai neprailgo.

Esu labai dėkinga „Nissan Nordic Europe" už šią nuostabią galimybę, kurią jie man suteikė. Dabar įsimylėjau „Nissan Juke" - šį žavų mažylį, dar labiau ir tikrai žinau - noriu tokio!!!!!

Jau senai buvau nusižiūrėjusi „Nissan Juke" ir visada norėjau išbandyti, koks jis ir kaip man sektųsi jį vairuoti? Todėl labai apsidžiaugiau šia galimybe! Juo labiau, kad savaitgalį buvau suplanavus kelionę iš Vilniaus į Žemaitiją.

Gavus „raktelį" penktadienio popietę nuskubėjau link mašiniuko. Visų pirma, kaip ir kiekviena moteris atkreipiau dėmesį į spalvą. Iš išorės jis buvo beveik juodas. Beveik, todėl, kad tikslesnis apibūdinimas būtų „gražus baklažaninis". Įdomu, kiek dar gali būti spalvų ir atspalvių variantų?

Nudžiugino ir automobilio vidinė apdaila. Mano vairuojamas modelis buvo „Nissan Juke Shiro". Kaip paaiškėjo „Shiro" - reiškia „baltas". Visi akcentai automobilyje - baltos spalvos: baltos spalvos centrinis panelis ir durelių apdailos elementai, baltais siūlais apsiūtas vairas, tamsiai pilkos spalvos odinė sėdynių apdaila taip pat su stilingomis baltomis siūlėmis. Išorėje automobilis turėjo sidabro spalvos veidrodėlių gaubus ir priekinių durelių rankenėles.

Tarp kitko, veidrodėliai pradžioje man pasirodė milžiniški, bet paskui, jau važiuodama ir vairuodama supratau, kad jie labai patogūs.

Vairas - puikiai atitinkantis visus mano rankų reikalavimus ir pirštų ilgį. Jį sukioti taip lengva, kad kartais manydavau, jog užtenka vien pagalvoti apie posūkį ir jis jau įveiktas sukant vienu mažuoju piršteliu. Vairo aukštis, plotis, ūgis ir kiti išmatavimai pritaikyti, toks jausmas, visiems mano pločiams, ūgiui ir kt.

Beje, kaip ir visa mano - vairuotojos - vieta. Tiesiog prilipau, nes labai patogiai ten jaučiausi.

Nė vienos detalės, kurį būtu trukdžiusi. Net padėjus dešinę ranką ant porankio - plaštaka nusileidžia tiksliai link kavos puodelio, kuris deja, neįtrauktas į automobilio sąrangą, bet labai lengvai gali būti įsigytas bet kurioje Lietuvos degalinėje. Artimiausią iš jų surasti padės navigacinė sistema.

Tiesą pasakius visada galvodavau, kad ji man ne labai reikalinga, bet „paragavus" važiavimo su navigaciją supratau, kad ji būtina. Ir kaip aš be jos iki šiol gyvenau?

Taip pat šiam automobiliui, mano manymu, būtina atbulinės eigos stebėjimo funkcija. Nes kitaip būtų sunkoka suprasti, kur gi baigiasi šio mažylio žavus „užpakaliukas".

Apie „užpakaliuką".... Iš pirmo žvilgsnio nuliūdino bagažinės dydis, bet vėliau, kai įtalpinau į ją tiek pat, kiek telpa mano dabartinėje mašinėlėje (kurios dabar čia nenoriu reklamuoti) - apsiraminau. Bagažinė tikrai ne tokia pagal ilgį ir plotį, bet maloniai nudžiugino gylis. Tie patys daiktai gali sutilpti, jei dėti juos keliais aukštais, vienus ant kitų, niekas niekur neiškrenta ir dėti labai patogu.

Kas netelpa į bagažinę, gali tilpti keleivio vietoje automobilio gale (pvz, tiesiai už vairuotojo sėdynės) ir niekas nematys, kokių turtų ten prikrauta, nes galiniai automobilio stiklai tamsinti.

Keleivių aišku per daug nesusodinsi, bet „Nissan Juke" ir nepanašus į šeimyninį automobilį, kuriame telpa 5 asmenų šeima su visais daiktai ir namų augintiniais. Jis skirtas energingiems šiuolaikiškiems žmonėms, kurie nori daug suspėti, daug nuveikti. Nuolat skuba ir lekia.

„Juke" maloniai manevruoja siauromis miesto gatvelėmis, lekia automagistralėmis ir linksmai rieda žvyrkeliu. Kelio dangos skirtumas automobilio keleiviams neypatingai jaučiamas, tik vaizdai pralekia besikeisdami lange.

Nudžiugino, kad man - nemažo ūgio merginai, viskas šioje mašinoje po ranka. Labai patogios yra net galinių durų rankenėlės, kurias toli gražu ne kiekvienas iš išorės lipantis keleivis iš karto pastebi. Man dėl jų, būtent tokių, kokios jos yra „Nissan Juke" atrodo dar tvarkingesnis.

Galvos skausmą vairuojant mažina automatinės šviesos ir lietaus jutiklis, kuris veikia tik pagalvojus, kad gal jau laikas įsijungti valytuvams. Taip pat palengvina vairavimą ir automatinis oro kondicionierius. Daug apie ką tiesiog nereikia galvoti, nes viskas susitvarko savaime, svarbu tik nustatyti automatinį režimą ir mėgautis vairavimu.

O kaip malonu naudotis pastovaus greičio palaikymo sistema! Mieste gali prireikti ir greičio ribotuvo. Šios funkcijos, kaip ir radijo, bei telefono bluetooth valdymas patogiai išdėlioti ant vairo, po ranka, nors gal teisingiau būtų pasakyta - po pirštais.

„Nissan Juke" turi 3 vairavimo režimus: NORMAL, SPORT ir ECO.

Net tokia „blondinė" kaip aš sugebėjo įžvelgti jų skirtumus vairuojant.

NORMAL - standartinis ir neįdomus, vairuoji ir žinai, kaip automobilis elgsis, taip, kaip tu nori.

SPORT režimu „Juke" virsta greitu žvėreliu. Tai tikrai pagelbėja, kai reikia staigiai „rauti iš vietos" arba aplenkti sunkvežimį su priekaba, kuris važiuoja kokiais 40km/h, o aplenkti greitai ir staigiai jį norisi. Tada būtina per kelias sekundes staigiai pagreitėti iki 100km/h.

ECO režimu (taip ir nesupratau ekologiškas ar ekonomiškas - bet manau čia vienas kitam netrukdo) - „Juke" pasidaro švelnus ir lėtas, bet ženkliai sumažėja kuro sąnaudos. Tiesa, labai smagiai rodoma, ant kiek ekologiškai-ekonomiškai tau sekasi vairuoti, ir vairavimui suteikiamos žvaigždutės - šioks toks įvertinimas.

Dabar tikrai galiu pasakyti, įsimylėjau šį žavų mažylį dar labiau nei prieš tai buvau jį įsimylėjus. „Prilipau" prie jo vairuotojo sėdynės ir vairo, pavarų svirties ir kitų detalių.

Kai penktadienį man aiškino, kaip ir kuo šiame automobilyje naudotis, pasakiau, kad turbūt iki pat pirmadienio iš jo neišlipsiu, nes viskas čia labai smagu ir šaunu. Dabar galiu pasakyti, kad ir nesinori išlipti. Norisi jį vairuoti! Ilgai ir daug!

 

Inga

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Nereikalingiausios modernių automobilių funkcijos

Daugelis moderniuose automobiliuose esančių funkcijų tikrai naudingos ir ...