Svečias iš Prancūzijos – „Sherco 300“
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP5013
  • IMGP5051
  • IMGP5053
  • IMGP5055
  • IMGP5065
  • IMGP5066
  • IMGP5063__Large_
  • IMGP5002__Large_
  • IMGP5005__Large_
  • IMGP5010__Large_
  • IMGP5017__Large_
  • IMGP5018__Large_
  • IMGP5020__Large_
  • IMGP5023__Large_
  • IMGP5027__Large_
  • IMGP5028__Large_
  • IMGP5030__Large_
  • IMGP5034__Large_
  • IMGP5036__Large_
  • IMGP5039__Large_
  • IMGP5042__Large_
  • IMGP5047__Large_
  • IMGP5052__Large_
  • IMGP5054__Large_
  • IMGP5056__Large_
  • IMGP5061__Large_

Mūsų bičiuliai ir seni pažįstami - UAB „Drakono ratai" -, pasižymi tuo, kad į šalį atveža mažai girdėtus, tačiau kokybiškus ir patikimus prekių ženklus. Prieš kelis metus, padedami moto klubų „Vorai MC" ir „Vorų broliai MCC" išbandėme korėjietišką čioperį „Hyosung" vėliau buvo proga susipažinti su kiniškais motociklais.

Taip pat „Drakono ratai" importuoja „GasGas" ir „TM Racing", prekių ženklo motociklus, o nuo šių metų pradžios - ir Prancūzijoje bei Ispanijoje gaminamus sportinius „Sherco" motociklus.

„Sherco" - bendra prancūzų ir ispanų įmonė, gaminanti motociklus sportui ir bekelei. Geriausiai „Sherco" žinomi kaip trialo motociklų gamintojai, bet taip pat jie gamina ir enduro bei supermoto 50cc motociklus.

„Sherco" prekinis ženklas buvo sukurtas 1998 m. ir šiuo metu jungia dvi gamyklas. Ispanijoje esanti Caldes de Montbui gamina trialo motociklus, Nimes gamykla Italijoje specializuojasi enduro ir supermoto motociklų gamyboje.

Padedami trijų moto kroso entuziastų - Egidijaus, Nerijaus ir Nikolajaus -, mes naujai įrengtoje Pagirių moto kroso trasoje (už leidimą pasinaudoti trasa dėkui šeimininkams - Igoriui ir Olegui Kretininams) pabandėme iš arčiau susipažinti su „Sherco 300" modeliu.

Žmogui, rečiau susiduriančiam su moto sportu, daugelis sportinių motociklų bus panašūs vienas į kitą, tačiau realybė kiek kitokia. Yra krosiniai motociklai, enduro ar skirti trialui. Skirtumų tarp jų nėra labai daug - pakabos kietumas, sėdėjimo vieta, pavarų dėžės veikimo principas -, tačiau tai puikiai pasijaučia trasoje.

Taip buvo ir šį kartą. Aplėkę keletą ratų motokroso trasoje visi sportininkai draugiškai sutarė, kad „gamykliniai" nustatymai kroso trasai netinka - motociklo pakaba buvo per minkšta. Kita vertus, minkšta pakaba puikiai tiko važiuojant miško takeliais ar „lipant" į kalnelius.

Nikolajus - reikėjo prie motociklo priprasti. Jis kitos negu mano turimas „Suzuki" - sėdi arčiau vairo, pakaba kitaip veikia. Bet sukant 4 - 5ratą jau pradedi motociklą „jausti", žinai, ko iš jo reikia laukti, ko galima tikėtis. Šis žinojimas leidžia užtikrintai jaustis trasoje.

Daugiau pretenzijų bandytam „Sherco 300" nebuvo - motociklas ganėtinai patogus, lengvai valdomas, manevringas.

Egidijus - su taip sureguliuota pakaba moto kroso trasoje nelabai bus ką veikt, tačiau miško takeliuose arba enduro varžybose būtų pats tas. Minkšta pakaba užtikrina, kad motociklas lengvai įveiks visus sunkesnius ir sudėtingesnius etapus.

Reiktų patikslinti, kad „Sherco" turi ganėtinai dideles pakabos reguliavimo galimybes, tad pakietinus pakabą sportininkai vėl leidosi į trasą. Pakeitus pakabos nustatymus, pagerėjo ir motociklo „elgesys" smėlėtoje trasoje - sportininkai sparčiau įveikdavo tiesias atkarpas, peršokdavo kalnelius.

Nerijus - kai pakaba kietesnė, tai visai kitas važiavimas. Tvirčiau stovi, tvirčiau jautiesi šokdamas per „stalą". Aišku, su specialiai krosui ruoštais motociklais jam varžytis bus sunku, tačiau pradedančiajam arba mėgėjų klasifikacijoje važiuojančiam sportininkui tikrai bus pats tas. „Brembo" standžiai veikia puikiai, „WP" amortizatoriai irgi dirba savo darbą. Gal galėtų būti labiau uždengtas duslintuvo vamzdis, bet čia jau - bendra visų tokio tipo motociklų problema.

Galutinis verdiktas po daugybės ratų trasoje ir pasilakstymo po miškus buvo teigiamas. Motociklas puikiai tinka enduro varžybos, juo smagu važiuoti miškais, bandyti įveikit bekelę, „laipioti" per medžius.

Kroso trasai reikia papildomai reguliuoti amortizatorius ir spyruoklių kietumą, tačiau pradedantiems sportininkams arba netaikantiems į profesionalus, jis tinka ir kroso varžyboms.

Traukia motociklų sportas, tačiau nežinote, ką rinktis? Išbandykite „Sherco 300", ir, tikėtina, artimiausiems metams kito motociklo nereiks. Jis tiks neprofesionalioms kroso lenktynėms, su juo smagiai galėsite lakstyti enduro varžybose arba tiesiog važinėtis miško keliukais.

Techninės charakteristikos

Variklis

4 taktų DOHC, 4 vožtuvai Sherco technologija

Variklio darbinis tūris

303.7 cm³

Cilindro skersmuo x Stūmoklio eiga

84 x 54.8 mm

Kuro padavimo sistema

MAGNETI Marelli skaitmeninis elektroninis įpurškimas

Aušinimo sistema

Skysčio aušinimas su priverstine cirkuliacija

Užvedimas

Unikali elektros užvedimo sistema

Išmetimo sistema

Nerūdijančio plieno   ir aliuminio duslintuvas su katalizatoriumi atitinka Euro 3 standartus.

Pavarų dėžė

6 greičių nuosekli pavarų dėžė.

Sankaba

Hidraulinė, Multidiskinė, tepale

Generatorius

Ducati Energia 220 w generatorius

Rėmas

Chrome-Molybdenum rėmas

Kuro bakas

8.5 L

Stabdžiai

Brembo Ø 260 mm priekyje ir Ø 220 mm Galiniai

Priekinė pakaba

WP teleskopinė, Ø48 mm, atoveiksmio ir suspaudimo reguliavimas, 300 mm eiga

Galinė pakaba

WP progresyvinė, 4 reguliavimų su tripoliu, 320 mm eiga

Priekinis ratas

DID 1.60 x 21" aliuminio ratlankis, plieno stipinai ir Michelin Enduro Competition tube type

Galinis ratas

DID 2.15 x 18" aliuminio ratlankis, plieno stipinai ir Michelin Enduro Competition tube type

Svoris

102 kg (225 lbs.)

Ratų bazė

1.480 mm (58.5 in)

Prošvaisa

350 mm (13.8 in)

Sėdynės aukštis

950 mm (37.4 in)

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 patarimai, kaip keliuose jaustis saugiu už motociklo vairo

Lietuvoje už motociklo vairo dažniausiai sėda 40-44 metų didžiųjų miestų gyventojai

Kaip išsirinkti dviratį internetu?

Kaip išsirinkti ir kodėl yra patartina rinktis dviratį internetu. Patarimai bei gairės, kuriomis vadovaujantis taps lengviau išsirinkti sau tinkamiausią dviračio variantą.

Kaip išsirinkti dviratį?

Kokį dviratį pirkti, koks dviratis tinkamiausias Jūsų pomėgiui, pagal ką rinktis dviratį, svarbios dviračio dalys

Kad važiavimas dviračiu netaptų kančia: dažniausios traumos ir kaip jų išvengti

Dažniausiai pasitaikančios lėtinės dviratininkų traumos

Taisyklės, kurias privalo žinoti kiekvienas dviratininkas

Dviratininkai yra lygiateisiai eismo dalyviai, keliuose turintys teises ir pareigas bei privalantys laikytis kelių eismo taisyklių

Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose

Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...

Speciali dviratininkų apranga – tarsi jų antra oda

Plintant dviračių kultūrai Lietuvoje kaip ant mielių auga ir...

Didžiausi ir skaudžiausi pavojai tyko vasarą

Tiek Vilniuje, tiek kituose šalies miestuose dviračių transporto priemonių pastebimai daugėja...

„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas

Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.

Naujienos ALT 2013 parodoje

Prabėgusį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo" parodų centre šurmuliavo... (Papildyta)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: