„Tata Motors“ galutinai susitarė su „Fordu“ dėl „Jaguar Land Rover“ įsigijimo
Atnaujinta: 2020-03-08

Šiandien kovo 26 d., „Tata Motors“ pranešė, jog galutinai susitarė su „Ford Motor Company“ dėl „Jaguar“ ir Land Rover“ prekių ženklų, gamyklų ir intelektinės nuosavybės teisių įsigijimo.

Nuosavybės teisės „Tata Motors“ tikimasi perduoti iki kito ketvirčio pabaigos, priklausomai nuo priežiūros tarnybų pritarimo.

Galutinė „Tata Motors“ sumokėta suma už „Jaguar“ ir Land Rover“ iki teisių perdavimo pabaigos turėtų siekti apytiksliai 2,3 mlrd. JAV dolerių. Perdavus teises, „Fordas“ perves savo 600 milijonų JAV dolerių įnašą į „Jaguar ir Land Rover“ subsidijų planus.

„Tata Sons“ ir „Tata Motors“ pirmininkas Ratanas N. Tata, komentuodamas susitarimą sakė: „Mes patenkinti „Jaguar“ ir „Land Rover“ perspektyvomis tapti didele automobilių verslo dalimi. Labai gerbiame šiuos prekių ženklus, stengsimės išsaugoti ir kurti pasikliaudami jų palikimu ir konkurencingumu, palikdami jų išskirtinius bruožus nekeistus. Mūsų tikslas – išsaugoti jų augimą, likti ištikimiems savo principams, leisti valdybai ir darbuotojams savo patirtimi ir kompetencija prisidėti prie verslo augimo.“

Ponas Alanas Mulalis, „Ford Motor Company“ prezidentas ir valdybos narys, sakė: „Jaguar“ ir „Land Rover“ yra puikūs prekių ženklai. Esame įsitikinę, kad jie palieka mums produkcijos, planų ir komandą, kuri „Tata“ vadovaujant leis ir toliau klestėti. Dabar atėjo laikas „Fordui“ susikaupti ir stengtis „Fordo“ prekių ženklą integruoti pasauliniu mastu. Planuojame sukurti stiprią „Ford Motor Company“ bendrovę, kuri duos pelną visiems.“

„Jaguar Land Rover“ bendrovei numatyta tiekti įvairių technologijų (aplinkos ir praktines programas), „Fordo“ variklio ir transmisijos detalių, metalo ruošinių ir kitų automobilių detalių. „Fordas“ įsipareigojo teikti inžinerinę paramą, susijusią su tyrimo ir kūrimo procesais, informacinėmis technologijomis, apskaita.

„Ford Motor Credit Company“ pereinamuoju laikotarpiu teiks finansavimą „Jaguar“ ir „Land Rover“ platintojams ir klientams, laikotarpis priklausys nuo rinkos, daugiausia – iki 12 mėnesių.

Visi dalyviai įsitikinę, kad susitarimas padės „Jaguar Land Rover“ vykdyti esamus gamybos planus, suteiks „Jaguar Land Rover“ laisvę kurti savo nepriklausomus gamybos pajėgumus, kurie ateityje leis išlaikyti aukščiausios klasės gamybos reikalavimus.

Susitarimo dalyviai sakė nenumatę iš esmės keisti „Jaguar Land Rover“ darbuotojų įdarbinimo sąlygų.

„Jaguar Land rover“ darbuotojai, prekybos unijos ir Didžiosios Britanijos vyriausybė buvo informuoti apie pardavimo proceso eigą, jie palaiko sutartį.

Bendrovė „Jaguar“ įkurta 1922 m. Ji buvo tarp aukščiausios klasės prekių ženklų tarp prabangių sedanų ir sportinių automobilių. Nuo pat pirmojo modelio pasirodymo 1948 m., „Land Rover“ buvo visame pasaulyje pripažintas nepralenkiamu tarp visų keturiais ratais varomų automobilių. „Jaguar“ ir „Land Rover“ priklausė „Fordui“ 1989 m. ir 2000 m. Abejose bendrovėse dirba apie 16 000 darbuotojų.

Apie „Tata Motors“

„Tata Motors“ – tai didžiausias Indijos automobilių gamintojas. Pelnas 2006–2007 metais siekė 7,2 mlrd.JAV dolerių. Indijoje išplatinusi daugiau negu 4 milijonus „Tata“ automobilių, ji yra krovininių automobilių segmento lyderė ir antra keleivinių automobilių rinkoje. Be to, tai penkta vidutinių ir sunkių sunkvežimių ir antra sunkių autobusų gamintoja pasaulyje. „Tata“ automobiliai, autobusai ir sunkvežimiai parduodami keliose Europos šalyse, Afrikoje, Vidurio Rytuose, Pietų ir Pietryčių Azijoje, Pietų Amerikoje. „Tata Motors“ su „Fiat Auto“ Indijoje sudarė gamybinę sąjungą Indijos ir užjūrio rinkoms gaminti lengvuosius automobilius, variklius ir transmisijas; yra sutarusi su „Fiat Auto“ dėl pikapų gamybos Kordoboje (Argentina). Indijoje bendrovė platina „Fiat“ ženklu pažymėtus automobilius. Tarptautiniu mastu bendrovei „Tata Motors“ priklauso „Tata Daewoo“ komercinių automobilių gamybos bendrovė Pietų Korėjoje. Turi 21 proc. „Hispano Carrocera“, Ispanijos autobusų ir turistinių autobusų gamintojo, akcijų. Yra sudariusi pavojingą sąjungą su „Marcopolo“ bendrove, gaminančia Braziliško stiliaus autobusus ir turistinius autobusus; rizikingą sąjungą su „Thonburi“ automatine surinkimo gamykla Tailande, kad galėtų gaminti ir pardavinėti pikapus Tailando rinkai. „Tata Motors“ turi tyrimų centrus Indijoje, Jungtinėje Karalystėje, antrinėse ir partnerių bendrovėse Pietų Korėjoje ir Ispanijoje.

Pasisakymus šiame straipsnyje reikėtų vertinti kaip ateities vizijas. Teiginiai paremti viltimi, spėjimais ir valdybos išvadomis, todėl yra rizika, kad nenumatyti veiksniai gali lemti, kad tikrieji rezultatai, planų vykdymas ir pasiekimai gali skirtis nuo tų, kurie buvo numatyti. Negalime būti tikri, kad valdybos spėjimai, prognozės ir viltys bus teisingi, o visi numatyti projektai – įvykdyti. Detalesnė informacija šiuo ir kitais klausimais – mūsų metinėse ataskaitose, papildytose saugumo ir prekybos komisijų išvadomis. Išankstiniai teiginiai susiję tik su paskelbimo data, nesiimame jų taisyti ar papildyti, net jei ir atsiranda naujos informacijos.

Parengta:

Debasis Ray

Head - Corporate Communications

Tata Motors Limited

Phone: 022 - 66657209

Daugiau informacijos

Suresh Rangarajan/ Sarika Kapoor-Chokshi/ Apeksha Vyaas

Vaishnavi Corporate Communications

Contact: 022-66568787/ 8713/ 8741/ 8770

suresh@vccpl.com, skapoor@vccpl.com, avyaas@vccpl.com

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

Paskutinės klasikinių sedanų dienos?

Sedanas -kėbulo forma, kuri dešimtmečiais asocijavosi su automobiliais.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Tendencijos ir priežastys: išnyksiantys automobilių prekių ženklai

Panašu, kad kai kurie automobilių prekių ženklai nebepritampa prie besikeičiančios situacijos.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: