„Velomaratono“ metu lankytojai plūdo puošti savo dviračius dizaino dirbtuvėse Išrinktas originaliausias dviratis Lietuvoje
Atnaujinta: 2020-03-09
  • _DSC6334
  • _DSC6331
  • _DSC6339
  • _DSC6458
  • _DSC6709
  • _DSC6712
  • _DSC6849
  • _DSC6853
  • _DSC6933
  • _DSC6986
  • _DSC6989
  • _DSC6990
  • _DSC6995
  • _DSC6999
  • _DSC7000
  • _DSC7024
  • _DSC7038
  • _DSC7102
  • Finalistas_2
  • Finalistas_3
  • Finalistas_4
  • Finalistas_5
  • Finalistas_6
  • Finalistas_7
  • Finalistas_8
  • Finalistas_9
  • Finalistas_11
  • Finalistas_13
  • Finalistas_14
  • I_vietos_laimetojas
  • II_vietos_laimetojas
  • III_vietos_laimetojas
  • _DSC7230
  • _DSC7234

„Velomaratono" metu veikusias ERGO dizaino dirbtuves užplūdo minia lankytojų. Organizatoriai skaičiuoja, kad savo dviračius per kelias valandas pasipuošė daugiau kaip tūkstantis dviratininkų. Renginio metu „Velomaratono" dalyviai išrinko originaliausią dviratį Lietuvoje.

ERGO draudimo grupės Baltijos šalyse valdybos pirmininkas dr. Kęstutis Bagdonavičius džiaugiasi, jog renginys susilaukė tokio didžiulio gyventojų dėmesio. „Velomaratonas" apjungia keturias svarbiausias kiekvienam žmogui sritis - šeima, sveikata, saugumas, ekologija. Šias vertybes puoselėja ir ERGO draudimo grupė, tad labai džiaugiamės, kad jau ne pirmus metus remdami šią didžiulę dviračių šventę Lietuvoje, turime galimybę puoselėti važinėjimo dviračiais kultūrą", - teigia dr. K. Bagdonavičius.

Dr. K. Bagdonavičius atkreipia dėmesį, jog ERGO dizaino dirbtuvių tikslas - paskatinti dviratininkus suteikti savo dviračiams unikalią išvaizdą, tokiu būdu pasirūpinant ir jų saugumu. „Originalūs dviračiai ne tik džiugina jų savininkų bei aplinkinių akis, būtent unikalūs dviračiai yra saugiausi - jie į ilgapirščių taikinį pakliūva ženkliai rečiau", - teigia dr. K. Bagdonavičius.

ERGO dizaino dirbtuvėse dviratininkai savo dviračius galėjo nemokamai dekoruoti dekupažo technika, priklijuojamais piešiniais, purškiamais trafaretais, kutais, vėliavėlėmis ir kitais aksesuarais. Kaip gražiai papuošti dviratį patarė dirbtuvėse dirbę dekoratoriai. Prie dizaino dirbtuvių buvo nusidriekusios nemažos eilės lankytojų, norėjusių papuošti savo dviračius. ERGO duomenimis, dviračius įvairia technika dekoravo daugiau kaip tūkstantis dviratininkų. Populiariausia puošimo technika buvo piešinių purškimas, naudojant trafaretus.

Dizaino dirbtuvėse apsilankė ir prezidentė Dalia Grybauskaitė. Ji bendravo su dviratininkais, puošusiais savo dviračius, domėjosi piešimo technika.

Originaliausias - iš medžio pagamintas dviratis

„Velomaratono" metu taip pat buvo eksponuojami „Mano dviratis" konkurso finalistai. Konkurso dalyviai turėjo siųsti savo originalaus dizaino dviračių nuotraukas, penkiolika gražiausių į finalą atrinko konkurso komisija. Šiuos dviračius gyvai turėjo galimybę apžiūrėti kiekvienas „Velomaratono" lankytojas, taip pat atiduoti savo balsą už labiausiai patikusį.

Originaliausiu dviračiu „Velomaratono" lankytojai išrinko iš medžio pagamintą dviratį. Jo savininkas Jonas Aliukas, Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos mokinys, pasakojo, kad dviratį pasigamino pats per beveik mėnesį. „Pasigaminti dviratį pačiam mane įkvėpė Vilniaus dailės akademijos studentas - kai pamačiau jo padarytą, pagalvojau, kad būtų smagu vasarą dviratį sukurti ir pačiam. Tada beliko įsigyti tokias dalis kaip ratai, sėdynė, vairas, o aptakių formų rėmą išpjoviau pats", - pasakoja J. Aliukas. Nugalėtojui buvo įteiktas 1,5 tūkst. litų vertės dovanų čekis, kurį panaudoti galės dviračių parduotuvėje.

Antrą vietą pelnė 1932 m. pagamintas ir paties konkurso dalyvio restauruotas, o trečią - auksinis dviratis. Antros ir trečios vietos laimėtojams buvo įteikti 500 litų vertės dovanų čekiai.

Nuo konkurso pradžios ERGO sulaukė daug išskirtinių dviračių nuotraukų, kurių būtų neįmanoma nepastebėti gatvėje. Nustebino tai, kad dviratininkai ne vien dekoruoja, tačiau ir tobulina savo transporto priemones. Keli dalyviai paneigė posakį, jog dar kartą išrasti dviračio nebeįmanoma: atsiųstose nuotraukose - jų pačių sukurti dviračiai, turintys modifikuotą rėmą, neįprastą vairą ar netgi pritaikyti važiuoti dviem.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 patarimai, kaip keliuose jaustis saugiu už motociklo vairo

Lietuvoje už motociklo vairo dažniausiai sėda 40-44 metų didžiųjų miestų gyventojai

Kaip išsirinkti dviratį internetu?

Kaip išsirinkti ir kodėl yra patartina rinktis dviratį internetu. Patarimai bei gairės, kuriomis vadovaujantis taps lengviau išsirinkti sau tinkamiausią dviračio variantą.

Kaip išsirinkti dviratį?

Kokį dviratį pirkti, koks dviratis tinkamiausias Jūsų pomėgiui, pagal ką rinktis dviratį, svarbios dviračio dalys

Kad važiavimas dviračiu netaptų kančia: dažniausios traumos ir kaip jų išvengti

Dažniausiai pasitaikančios lėtinės dviratininkų traumos

Taisyklės, kurias privalo žinoti kiekvienas dviratininkas

Dviratininkai yra lygiateisiai eismo dalyviai, keliuose turintys teises ir pareigas bei privalantys laikytis kelių eismo taisyklių

Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose

Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...

Speciali dviratininkų apranga – tarsi jų antra oda

Plintant dviračių kultūrai Lietuvoje kaip ant mielių auga ir...

Didžiausi ir skaudžiausi pavojai tyko vasarą

Tiek Vilniuje, tiek kituose šalies miestuose dviračių transporto priemonių pastebimai daugėja...

„Hyosung“ motoroleriai – madingas vasaros akcentas

Už lango, kad ir ne kalendorinė, bet jau vasara.

Naujienos ALT 2013 parodoje

Prabėgusį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo" parodų centre šurmuliavo... (Papildyta)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: