Vokiečiai sudrumstė milijonų automobilių savininkų miegą
Atnaujinta: 2020-03-09
  • raktail_

Nėra tokio užrakto, kuris leistų automobilio savininkui visiškai atsipalaiduoti. Turbūt tokį tikslą turėjo Rūro (Vokietija) universiteto programuotojai. Jiems pavyko iššifruoti elektroninio užrakto „KeeLoq“, naudojamo milijonuose garsiausių automobilių gamintojų modelių, kodą.

Neįvardytas vokiečių genijus sugebėjo sukurti apsaugos sistemos „nulaužimo“ algoritmą ir patekti į automobilį be „KeeLoq“ rakto.

Tyrėjų komanda paskelbė esanti pasirengusi sukurti nuotolinio valdymo pultelio kopiją, galinčią veikti kaip universalus elektroninis raktas. Mokslininkai tikina, kad jiems pavyko iššifruoti kintamąjį „KeeLoq“ kodą. Šį kodą automobilių spynelėse naudoja ne vienas žymus automobilių gamintojas.

Amerikiečių bendrovės „Microchip Technology“ lustai su „KeeLoq“ kodais naudojami „Chrysler, Daewoo, Fiat, General Motors, Honda, Lexus, Volvo, Jaguar ir Volkswagen“ automobiliuose. Jei mokslininkai sakė tiesą, tai sukels daug rūpesčių minėtoms automobilių bendrovėms, nes jos plačiai naudoja nuotolinio mašinų atidarymo be rakto sistemas.

Tyrėjų grupė iš Elektronikos ir informacinių paslaugų fakulteto teigia, kad įsilaužimo pavojus iškilęs automobiliams, kuriuose įmontuoti „KeeLoq“ algoritmų lustai.

Parengta pagal užsienio spaudą.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Naujas kainų karas – kas kris pirmas?

Prieš kelioliką dienų Europos automobilių pramonę...

Laukiamiausi 2012 metų automobiliai

7 naujovės, kurių nekantriai visi laukia.

„Fiat“ prekių ženklo sėkmės paslaptis

„FIAT“ – (Fabrica Italiana Automobili Torino) didžiausia Italijos automobilių korporacija.

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Pasaulyje plinta padirbti automobiliai

Su kinais lyg ir aišku, tačiau paaiškėjo, kad klonuoti svetimus modelius mėgina ir europiečiai.

Patys greičiausi XX a. pradžios lenktynininkai

Susidomėjimas automobilių sportu ėmė augti XIX a. pabaigoje, kai markizas Šaslu Loba 1898 m. pasiūlė registruoti greičio rekordus.

Lemtingi automobiliai

Kalbama, kad kelių eismo taisykles žmonės rašė ir rašo savo krauju...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: