Lietuvos pasienyje – kilometrinės vilkikų eilės
Atnaujinta: 2020-03-09
  • pasienis
  • 2008_lrt_logo

Prieš šventes susidarė kilometrinės sunkiasvorių krovininių automobilių eilės prie Lietuvos sienų su Baltarusija ir Rusija, Kaliningrado sritimi.

Vežėjai piktinasi prarandantys pinigus, mat jiems mokama už maršrutą, o už laukimą eilėse jie negauna nieko, praneša LTV „Panorama".

Šie vilkikų vairuotojai, nors ir įpykę, tačiau dabar linksmesni. Jų ir krovinių dokumentus Lietuvos pareigūnai patikrino, bet džiaugsmo neilgam - Rusijos muitinė per keturias valandas nepriėmė nė vieno patikrinto vilkiko. Dar ilgesnės eilės nutįso Rusijos pusėje prie Černyševskojes.

„Aš jau vėluoju. Vežu šlifuotas lentas baldams, jau daugiau nei parą esu Lietuvos teritorijoje. Ir todėl, kad visiškai nedirba mūsų Rusijos muitinė. Apsiprausti nėra kur, niekam tai nerūpi", - piktinosi vairuotojas Sergejus Novčenkovas.

„Nenormalu. Tris paras stovėjau , dabar kitoje pusėje lauksiu dar pusantros. Taip beveik savaitę ir praleidi eilėse", - skundėsi vairuotojas Jurijus Šeremeta.

Daugiau nei pusantro šimto sunkiasvorių vilkikų Kybartuose laukia įvažiuoti į Rusijos Federaciją, Kaliningrado sritį. Vilkikai netelpa automobilių stovėjimo aikštelėje ir jau rikiuojasi pagrindinėje J. Basanavičiaus gatvėje. Eilėje - tik Rusijos vežėjai.

„Mes patiriame nuostolių, pirmiausia kenčia atlyginimai. Jie skaičiuojami pagal maršrutus: daugiau važiuoji - daugiau pinigų. Anksčiau į Maskvą per mėnesį tris kartus važiuodavau, dabar vos du spėju", - pasakojo vairuotojas Dmitrijus Averkinas.

„Su pinigais blogai. Vos ne pusę algos pasienyje palieki, valgyti tai reikia. Šioje aikštelėje jokios higienos, tualeto ar dušo. Tegul būtų ir mokamas tualetas, kaip ir buvo, tai nors dantis išsivalydavai", - kalbėjo vairuotojas Anatolijus Červenovas.

Pasienyje stringantys Rusijos vežėjai tikina, kad eilė judėtų greičiau, jei sąžiningai dirbtų bendrovės darbuotojai, kurie išduoda talonus ir reguliuoja eilę.

„Sumoki 150 litų ir važiuoji. Man neduoda tokių pinigų, todėl ir stoviu eilėje. Rusijos pusėje kartais irgi mokame, kai labai reikia pravažiuoti. Tai ne nuo mūsų priklauso", - sakė vairuotojas Michailas Detiaško.

Per penkias valandas iš automobilių stovėjimo aikštelės į muitinę nebuvo išleistas nė vienas vilkikas, nors Lietuvos muitinė patikrino 22 automobilius. Ir ne visi jie gabeno gendančius produktus.

Dar ilgesnės eilės prie Lietuvos-Baltarusijos sienos. Iš Lietuvos išvykti laukia apie 800 vilkikų. Daugiau nei pusė jų iki Kalėdų nespės grįžti į namus.

Rūta Lankininkaitė

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas

Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų

Ekonomiškas vilkikų vairavimas

Iniciatyvą parėmė vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatinanti nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija

Ar krovininiai automobiliai gali važiuoti taupiai?

Vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatina nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija...

Paroda „Kauno automobilių dienos 2012“

Parodoje lankytojai galėjo ...

Darbdaviai atranda naujų įdarbinimo būdų

Nedarbo lygiui šalyje siekiant per 13 proc...

„Renault Master“ – susipažįstame su komerciniu transportu

Komerciniai automobiliai - specifinė ir labai įdomi...