Naudoto automobilio variklis
Atnaujinta: 2020-03-09
  • P0027813__Small_

1. Variklis turi būti sausas ir švarus. Apžiūrėkite variklį, ar kuri nors dalis nepraleidžia skysčių. Visos žarnelės turi būti sveikos, nesuskeldėjusios.

2. Patikrinkite kompresiją. Kokia ji turi būti, rašoma literatūroje arba gali pasakyti rimtas variklių meistras. Rodmenų skirtumas skirtinguose cilindruose neturi viršyti 1 kg/cm2.

3. Variklio nusidėvėjimą galima nustatyti pagal tepalo būklę – jei jame yra smulkių metalo priemaišų, tai rodo alkūninio veleno įdėklo nusidėvėjimą. Jei varikliui dirbant iš tepalo įpylimo angos kyla išmetamosios dujos, tai rodo stūmoklių žiedų nusidėvėjimą arba tai, kad sutrikęs karterio vėdinimas. Kalimas variklyje gali rodyti rimtą variklio gedimą. Norėdami jį nuslėpti pardavėjai galbūt pylė labai tiršto tepalo. Patikrinkite.

 

4. Patikrinkite aušinimo sistemą. Paleidę variklį, kol jis dar šaltas, atsukite radiatoriaus dangtelį arba stebėkite išsiplėtimo bakelį – jei kyla burbuliukai, tai rodo, kad pramušta bloko galvutės tarpinė. Patikrinkite, ar aušinimo skystyje nėra tepalo ar rūdžių.

5. Atidirbusių dujų išmetimo sistema laikoma tvarkinga, jeigu, varikliui dirbant tuščia eiga, uždengus duslintuvą variklis gęsta. Taip pat patikrinkite, ar ant laikiklių nėra korozijos žymių.

6. Atsukite tepalo įpylimo dangtelį ir apžiūrėkite jį. Ant jo vidinės pusės neturi būti pastą primenančių juodų apnašų. Pakrapštykite vidinę dangtelio pusę atsuktuvu. Jei apnašų yra, tai rodo gedimus variklio tepimo sistemoje: arba buvo pilamas netinkamas tepalas, arba jis ilgą laiką nebuvo keistas, arba, tai pasitaiko dažniausia, variklis buvo perkaitęs. Pasišviesdami žibintuvėliu apžiūrėkite įpylimo angos vidinę pusę ir vožtuvų mechanizmo detales, jeigu jos matyti. Tvarkingame variklyje tai, ką jūs turėtumėt pamatyti, turi būti auksinio atspalvio.

7. Atkreipkite dėmesį į radiatoriaus kakliuką ir šalia esantį plotą. Jei yra tegul ir sunkiai pastebimi, rūdžių pėdsakų, tai taip pat rodo, kad variklis buvo perkaitęs. Rūdys išsiplėtimo bakelyje rodo tą patį.

8. Patikrinkite išmetimo dujų dūmingumą. Jei variklis tvarkingas, jam dirbant tuščia eiga dūmų beveik neturėtume matyti. Paspaudus akseleratoriaus paminą dūmai pasidaro matomi, bet jie turi būti šviesiai pilkos spalvos. Juodi dūmai rodo galimus kuro sistemos gedimus; mėlyni – kad tepalų pateko į cilindrų degimo kameras, tiršti balti dūmai – kad vandens arba tosolo pateko į degimo kameras. Beje, šaltu arba drėgnu oru dūmų spalva gali ir neparodyti esamų variklio gedimų.

Jokiu būdu neteigiame, kad konkrečiu atveju vienas ar kitas tekste minėtas požymis reikš būtent tą ar kitą gedimą. Žinokite, kad tokios problemos ne garantuotos, o labai tikėtinos. Ar norite rizikuoti, spręskite patys.

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Nissan Micra ELLE“ – pažangiausia moters draugė

Stilinga, žavi ir mylinti didmiestį...

„Hyundai ix35“ – pažindinamės iš naujo

Labai pravartu po pertraukos vėl sėsti prie...

Įdomiausi kasdieniai modeliai iki 6 000 lt

Mūsų keliasi važinėja ganėtinai daug automobilių, tačiau

Tikriems vyrams

Ypatingus automobilius, tokius kaip...

„Renault Grand Scenic“

Trečiosios kartos „Renautl Grand Scenic" debiutavo ...

Lietuvis - vėl brangus pirkėjas

Vos prieš mėnesį besiderantys ir atidūs lietuviai automobilių turguose buvo nelaukiami pirkėja

Išnykę JAV automobilių prekių ženklai

2010-2011 m. nustojo egzistuoti keletas automobilių prekių ženklų.

Renkamės naudotą automobilį – kaip vėliau išvengti išlaidų

Taigi, ką reiktų atsiminti? Kiekvienas senas automobilis kadaise buvo naujas ir stovėjo salone.

„Kia Sorento“ (2002 - 2009) – svečias iš Korėjos

„Kia Sorento" rinkoje pasirodė 2002 m. ir iškart tapo...