Transporto priemonių ir vairuotojų kontrolė – bet kuriuo paros metu
Atnaujinta: 2020-03-09
  • pareigune

Siekiant gerinti eismo saugą ir kuo labiau sumažinti neigiamas vairuotojų darbo ir poilsio režimo pažeidimų pasekmes, Lietuvoje stiprinama kelių transporto vežėjų veiklos priežiūra ir kontrolė. Šią kontrolę vykdančių Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos pareigūnų darbas bus organizuojamas nenutrūkstamai, visą parą. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu šių pareigūnų budėjimui galės būti taikoma iki 24 valandų per parą darbo laiko trukmė ir suminė darbo laiko apskaita.

Šalyje norima sukurti nuoseklią reguliarių tikrinimų keliuose sistemą, kad bet kuriuo paros metu būtų užtikrinama tinkama ir efektyvi transporto priemonių ir vairuotojų kontrolė. Tai padėtų užtikrinti vienodas konkurencijos sąlygas vežėjams ir geras darbo sąlygas vairuotojams.

Kelių transporto vežėjų veiklos priežiūrą ir kontrolę vykdantiems Valstybinės kelių transporto inspekcijos pareigūnams taikant suminę darbo laiko apskaitą, bus paprasčiau organizuoti jų darbą, užtikrinti tinkamą kontrolės vykdymą ir pasirengti dirbti stacionariuose, visą parą veiksiančiuose kontrolės postuose.

Vadovaujantis Europos Sąjungos reikalavimais, kontrolė privalo būti organizuota taip, kad kasmet būtų patikrintas ne mažiau kaip 2 proc. kelių transporto priemonių vairuotojų darbo dienų vairavimo ir poilsio režimas, o nuo 2010 m. sausio 1 d. - ne mažiau kaip 3 proc. vairuotojų darbo ir poilsio režimas. Ne mažiau kaip 30 proc. vairuotojų darbo dienų turės būti patikrinta keliuose ir ne mažiau kaip 50 proc. - įmonėse.

Atsižvelgdama į darbo specifiką, Susisiekimo ministerija taip pat inicijuos, kad 24 valandų per parą darbo laiko trukmė bei suminė darbo laiko apskaita būtų taikoma ir kelių priežiūros įmonių darbuotojams. Tokį pageidavimą susisiekimo ministrui Eligijui Masiuliui išsakė regioninių kelių priežiūros įmonių vadovai. Lankstesnis darbo grafikas kelininkams padėtų geriau organizuoti kelių valymo ir priežiūros darbus ekstremaliomis oro sąlygomis.

LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJA
RYŠIŲ SU VISUOMENE SKYRIUS

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Vežėjo atsakomybės už krovinį pradžia ir pabaiga.

Nuo kurio momento krovinio vežėjas turėtų būti laikomas atsakingu už jam perduodamą krovinį ir kada tokia atsakomybė pasibaigia

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Kelių eismo taisyklių nesilaikymas - viena protesto formų?

Skaudžios eismo nelaimės Lietuvos keliuose vėl primena apie...

Krovinių ir vilkikų draudimas – padėtis Lietuvoje šiandien

Lietuvoje kyla aistros dėl krovinių ir krovininio transporto draudimo kainų.

Kėdainiuose seminaras apie sunkiojo krovininio transporto valdymą

Seminare dalyvavo šiomis problemomis suinteresuotų žinybų atstovai

Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas

Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų

Ekonomiškas vilkikų vairavimas

Iniciatyvą parėmė vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatinanti nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija