Siekiant gerinti eismo saugą ir kuo labiau sumažinti neigiamas vairuotojų darbo ir poilsio režimo pažeidimų pasekmes, Lietuvoje stiprinama kelių transporto vežėjų veiklos priežiūra ir kontrolė. Šią kontrolę vykdančių Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos pareigūnų darbas bus organizuojamas nenutrūkstamai, visą parą. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu šių pareigūnų budėjimui galės būti taikoma iki 24 valandų per parą darbo laiko trukmė ir suminė darbo laiko apskaita.
Šalyje norima sukurti nuoseklią reguliarių tikrinimų keliuose sistemą, kad bet kuriuo paros metu būtų užtikrinama tinkama ir efektyvi transporto priemonių ir vairuotojų kontrolė. Tai padėtų užtikrinti vienodas konkurencijos sąlygas vežėjams ir geras darbo sąlygas vairuotojams.
Kelių transporto vežėjų veiklos priežiūrą ir kontrolę vykdantiems Valstybinės kelių transporto inspekcijos pareigūnams taikant suminę darbo laiko apskaitą, bus paprasčiau organizuoti jų darbą, užtikrinti tinkamą kontrolės vykdymą ir pasirengti dirbti stacionariuose, visą parą veiksiančiuose kontrolės postuose.
Vadovaujantis Europos Sąjungos reikalavimais, kontrolė privalo būti organizuota taip, kad kasmet būtų patikrintas ne mažiau kaip 2 proc. kelių transporto priemonių vairuotojų darbo dienų vairavimo ir poilsio režimas, o nuo 2010 m. sausio 1 d. - ne mažiau kaip 3 proc. vairuotojų darbo ir poilsio režimas. Ne mažiau kaip 30 proc. vairuotojų darbo dienų turės būti patikrinta keliuose ir ne mažiau kaip 50 proc. - įmonėse.
Atsižvelgdama į darbo specifiką, Susisiekimo ministerija taip pat inicijuos, kad 24 valandų per parą darbo laiko trukmė bei suminė darbo laiko apskaita būtų taikoma ir kelių priežiūros įmonių darbuotojams. Tokį pageidavimą susisiekimo ministrui Eligijui Masiuliui išsakė regioninių kelių priežiūros įmonių vadovai. Lankstesnis darbo grafikas kelininkams padėtų geriau organizuoti kelių valymo ir priežiūros darbus ekstremaliomis oro sąlygomis.
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJA
RYŠIŲ SU VISUOMENE SKYRIUS
Vežėjo atsakomybės už krovinį pradžia ir pabaiga.
Nuo kurio momento krovinio vežėjas turėtų būti laikomas atsakingu už jam perduodamą krovinį ir kada tokia atsakomybė pasibaigia
Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai
Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...
Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®
Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...
Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas
Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...
„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje
Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...
Kelių eismo taisyklių nesilaikymas - viena protesto formų?
Skaudžios eismo nelaimės Lietuvos keliuose vėl primena apie...
Krovinių ir vilkikų draudimas – padėtis Lietuvoje šiandien
Lietuvoje kyla aistros dėl krovinių ir krovininio transporto draudimo kainų.
Kėdainiuose seminaras apie sunkiojo krovininio transporto valdymą
Seminare dalyvavo šiomis problemomis suinteresuotų žinybų atstovai
Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas
Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų
Ekonomiškas vilkikų vairavimas
Iniciatyvą parėmė vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatinanti nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija