„Automatai“ pasiekė aklavietę
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP5177__Large_

Modernių automatinių pavarų dėžių konstrukcija, panašu, pasiekė paskutinį evoliucijos tašką ir gamintojų varžybos kuriant APD su kuo daugiau pavarų tuoj baigsis. Amerikiečių įmonės „ZF" vadovo Chulijo Kaspari teigimu, kurti transmisiją kur bus 9-10 pavarų nėra tikslinga.
2009 m. „ZF" pristatė 8 pavarų APD, kuri buvo 11 proc. efektyvesnė už 6 pavarų. Kitais metais rinkoje turėtų pasirodyti 9 pavarų APD, 6 pavarų APD lenkianti net 16 proc. Tačiau nereiktų tikėtis, kad 10 ar 12 pavarų APD taip pat stipriai pralenktų savo pirmtakus. Nepaisant to „Hyundai" pranešė planuojanti sukurti 10 pavarų PD.

Pasirodo, jau šiandien 11 proc. efektyvesnės automatinės pavarų dėžės „nebedžiugina". Pasak Ch. Kaspario, galima sukurti idealią pavarų dėžę, tačiau ji kainuos labai brangiai. Tarkim, pakeitus metalines detales keraminėmis, sumažėtų trintis, tačiau toks mazgas būtų per daug brangus. Būtent todėl inžinieriams rekomenduoja ne tobulinti jau seniai rinkoje esančias sistemas, o pagalvoti apie visiškai naują variklio galios perdavimo ratams būdą.


Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?

Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus

„Mylių Amerika“

Reportažas apie Martyno Starkaus ir Vytaro Radzevičiaus kelionę per JAV.

„Tuning World Bodensee 2009“.

Skaitytojo reportažas iš Vokietijoje vykusios parodos

„Stebuklas“ kaimyno kieme

„Ford Probe“ keičia įvaizdį…

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: