CMR važtaraščių pildymas vežant krovinius iš Lietuvos jūrų uostų ir terminalų į Rusiją
Atnaujinta: 2020-03-09
  • fura

Maskvoje 2012 m. rugsėjo 11-12 d. vyko Lietuvos ir Rusijos bendros kelių transporto komisijos derybos. Derybų metu buvo sutarta dėl gabenimo rūšies nustatymo kriterijų pagal CMR važtaraščio duomenis.

Siekiant kontrolės metu išvengti skirtingo pervežimų rūšies ir leidimų traktavimo, buvo suderinti ir įteisinti reikalavimai dėl tarptautinio transporto CMR važtaraščio pildymo, t. y.:
- važtaraštyje visi įrašai, spaudai ir antspaudai turi būti aiškūs ir įskaitomi;
- važtaraščio punkte „Siuntėjo parašas ir antspaudas" turi būti antspaudas su siuntėjo rekvizitais (pavadinimu, adresu). Šiame punkte turi būti: siuntėjo telefonas arba faksas, atsakingo atstovo ir siuntėjo pavardė, parašas. Ši informacija turi būti aiški ir įskaitoma;
- duomenys važtaraščio punkte „Siuntėjo parašas ir antspaudas" turi sutapti su duomenimis, nurodytais punkte „Siuntėjas (pavadinimas, adresas, šalis)";
- tais atvejais, kai prekės siunčiamos pagal siuntėjo įgaliojimus iš Lietuvos Respublikos teritorijos, rekvizitai, nurodyti važtaraščio punkte „Siuntėjas" (pavadinimas, adresas, šalis), turi sutapti su duomenimis, nurodytais važtaraščio punkte „Siuntėjo parašas ir antspaudas". Tais atvejais, kai duomenys nesutampa, t. y. siuntėjas yra iš kitos šalies, tada važtaraščio punkte „Ypatingos suderintos sąlygos ir pastabos" daroma žyma ir patvirtinama antspaudu, kad pervežimas automobilių transportu iš Lietuvos Respublikos teritorijos suderintas su krovinio savininku, nurodomi rekvizitai, atsakingas siuntėjo atstovas, kuris gali patvirtinti šį faktą.
Šalys susitarė, kad vežimai iš Lietuvos jūrų uostų ir terminalų į Rusiją bus įvardijami kaip dvišaliai ir reikės dvišalių leidimų, jeigu CMR važtaraštis bus užpildytas pagal anksčiau paminėtus važtaraščio pildymo reikalavimus. Taip pat šalys susitarė, kad vykdant leidimų kontrolę pagrindinis dokumentas, reglamentuojantis vežimo rūšį, yra CMR važtaraštis.


VKTI informacija

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas

Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų

Ekonomiškas vilkikų vairavimas

Iniciatyvą parėmė vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatinanti nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija

Ar krovininiai automobiliai gali važiuoti taupiai?

Vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatina nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija...

Paroda „Kauno automobilių dienos 2012“

Parodoje lankytojai galėjo ...

Darbdaviai atranda naujų įdarbinimo būdų

Nedarbo lygiui šalyje siekiant per 13 proc...

„Renault Master“ – susipažįstame su komerciniu transportu

Komerciniai automobiliai - specifinė ir labai įdomi...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: