Daugiau nei milijonas lankytojų „Bridgestone“ projekto „Everywhere“ tinklalapyje!
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Camper

Padangų gamintojas „Bridgestone" visuomet ieško naujų, modernių ir patrauklių sprendimų, kaip savo klientų keliones paversti dar malonesnes ir patogesnes. Būtent dėl šio tikslo „Bridgestone" kompanija prieš šiek tiek mažiau negu du mėnesius pristatė puslapį „Everywhere", kuriame jau apsilankė daugiau negu milijonas lankytojų iš visos Europos. Moderni ir labai smagi kampanija primena „Bridgestone" korporacijos šūkį „Jūsų kelionė - Mūsų aistra" ir kviečia į interaktyvią kelionę.

„Bridgestone" kompanija yra labai patenkinta žmonių reakcija į mūsų naują iniciatyvą. Daugeliui žmonių padangos nėra didelį susidomėjimą keliantis produktas. „Everywhere" projektu mes norėjome užmėgsti ryšį ir pabendrauti su galutiniais klientais apie kur kas artimesnį jiems dalyką - keliones. Tuo pat metu mes žmonėms suteikėme pramogą, informaciją ir įdomius faktus. Ir, žinoma, didžiulis susidomėjimas mūsų iniciatyva socialiniuose tinkluose rodo, kad daug žmonių nori pasidalinti ir vertina savo patirtį", - sakė „Bridgestone Europe" kompanijos ir prekinio ženklo generalinis direktorius Jake Ronsholtas.

„Everywhere" kampanija buvo sukurta taip, kad galėtų pasiūlyti puikią pramogą, interaktyvumą ir galimybę dalintis potyriais socialiniuose tinkluose. Kampanijos pagrindas - linksmas vaizdo klipas, kuris nukelia į smagią kelionę. Jis kviečia dalyvauti konkursuose, žaisti žaidimus ir pramogauti visos kelionės metu. Kampanijos tinklalapio lankytojai kassavaitiniame konkurse, kuris vyksta iki spalio 7 d., gali laimėti „iPad mini". Žiemos mylėtojai gali laimėti savaitės trukmės slidinėjimo atostogas aukščiausiai kalnuose esančiame Europos slidinėjimo kurorte Prancūzijoje „Val Thorens"!

„Tiesiog fantastiška matyti taip mūsų prekiniu ženklu besižavinčius visos Europos žmones. Tai absoliučiai pateisina mūsų bandymus kurti modernius sprendimus", - sakė reklamos agentūros „JWT International" vadovas Derek Turner-Smithas.

Stipri ir kūrybiška draugystė tarp „Bridgestone Europe" JWT agentūros, kuri sukūrė projekto koncepciją, ir PHD agentūros, kuri rūpinosi reklamos sklaida, išvystė labai įdomią ir modernią kampanijos koncepciją. Tai nėra laikina iniciatyva. Priešingai. „Bridgestone Europe" siekia palaikyti ryšį su galutiniu vartotoju ištisus metus.

„Bridgestone" sutinka, kad efektyvus bendravimas su reklamos agentūra, panaudojant „Facebook", internetines reklamas ir kitus mechanizmus, suvaidino lemiamą vaidmenį. Pirmą kampanijos gyvavimo mėnesį „Facebook" paskyroje pavyko pritraukti daugiau nei 20 tūkstančių naujų gerbėjų", - sakė PHD agentūros vadovė Dr. Ivana Uspenski.

Laukite tęsinio...

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Svarbiausi žingsniai ruošiant automobilį žiemai: vien apie padangas galvoti nepakanka

10 žingsnių, kaip tinkamai paruošti automobilį žiemai.

Autoreviu.lt baigė ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Priminsime, kad pavasarį mūsų automobiliukas buvo apmautas

Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“

Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo

Ratlankių lyginimas

Kaip jau esame rašę, laikai keičiasi ir dažnas automobilis „apmaunamas" dideliais...

Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...

Nauja „Michelin“ A ir B klasės sunkvežimių padangų serija leis sutaupyti iki 515 l degalų

Vasario mėn. antrinėje padangų rinkoje pristatytos sunkvežimių padangos „Michelin X® Line

Žiema, lijundra, plikledis ir kiti pavojai

Kaip elgtis, kad žiemos keliai nekeltų pavojaus

Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį

Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų