„Dunlop", viena iš pasaulyje pirmaujančių galingų ir labai galingų automobilių padangų gamintojų, šiandien paskelbė išleidžianti naują padangų seriją. Naujoji vasarinė lengvųjų automobilių padanga „Sport BluResponse" pasižymi įspūdingais privalumais, įskaitant puikų sukibimą su šlapia danga ir gerą ridą, taip pat padeda sutaupyti degalų.
Ši padanga sukurta remiantis 125 metų patirtimi kuriant pergalingas lenktynines padangas ir jų pagrindu sukurtus gumos mišinius, kurie geriau prisitaiko prie kelio paviršiaus ir pagerina sukibimą bei stabdymą šlapiame kelyje. Padanga, kurios pasipriešinimas riedėjimui atitinka Europos B[1], o sukibimas su šlapia danga - A[2] klasę, šiuo metu yra viena iš geriausiai įvertintų padangų rinkoje.
„Neseniai atlikti „Dunlop" vartotojų tyrimai atskleidė, kad rinkdamiesi naują padangą[3] dauguma vartotojų pirmiausia atkreipia dėmesį į prekės ženklą, paskui į sukibimą su šlapia danga, nes šis rodiklis atspindi saugos savybes, ir galiausiai į degalų naudojimo efektyvumą", - teigė „Dunlop" prekės ženklo vykdomasis direktorius Sanjay Khanna. „Todėl „Dunlop" su naująja „Sport BluResponse" padanga tampa svarbiu rinkos žaidėju. Vis dėlto nebūtume „Dunlop", jei neskirtume daugiau dėmesio visoms padangų savybėms, ne tik toms, kurios apibrėžtos ženklinimo klasėmis. Nepriklausomų TÜV SUD bandymų rezultatai aiškiai rodo, kad aukšti ženklinamieji įvertinimai anaiptol nereiškia prastesnių kitų svarbių padangos savybių."
Naujosios „Sport BluResponse" protektoriuje esantys dideli centriniai grioveliai veiksmingai šalina vandenį važiuojant šlapia danga, ypač dideliu greičiu, o tai padeda išvengti slydimo vandens sluoksniu rizikos. Palyginti su kelių pagrindinių konkurentų padangomis[4], naujoji „Dunlop" padanga užtikrina įspūdingą stabdymą ant šlapios dangos - jos stabdymo kelias yra iki 3 metrų trumpesnis nei išbandytų konkurentų padangų rezultatų vidurkis. „Sport BluResponse" taip pat pranašesnė valdymu ant šlapios dangos, nes atitinkamas jos rezultatas yra iki 3 proc. geresnis nei išbandytų konkurentų padangų rezultatų vidurkis. Solidus sukibimas su šlapia danga užtikrina „Sport BluResponse" padangai A klasę pagal Europos Sąjungos padangų ženklinimo skalę.
Dėl mažai šilumos išskiriančio apatinio gumos mišinio sluoksnio ir optimizuotos formos bei konstrukcijos gerokai sumažėja ir naujosios „Sport BluResponse" padangos pasipriešinimas riedėjimui. Palyginti su pirmtake, „Sport BluResponse" pasipriešinimas riedėjimui yra 30 proc. mažesnis, todėl naujoji padanga atitinka B klasę pagal europinę ženklinimo sistemą. Šį įvertinimą sustiprina kitos labai geros padangos savybės, įskaitant dėl uždarų protektoriaus krašto griovelių sumažėjusį skleidžiamo triukšmo lygį ir optimalaus slėgio pasiskirstymo nulemtą didesnę ridą.
Dydžių ir ženklinimo klasių apžvalga
Dydis ir tipas |
Įvert. klasės[5] |
|
Dydis ir tipas |
Įvert. klasės [6] |
205/60R16 92V |
BA |
|
205/60R15 95H XL |
BA |
195/65R15 91H |
BA |
|
205/65R15 94H |
BB |
195/65R15 91V |
BA |
|
205/65R15 94V |
BB |
195/50R15 82H |
CA |
|
185/55R15 82H |
CA |
195/55R16 91V XL |
BA |
|
205/50R16 87V |
CA |
205/50R17 93W XL |
BA |
|
215/60R16 95V |
CA |
205/55R16 91H |
BA |
|
215/60R16 99H XL |
CA |
205/55R16 91V |
BA |
|
195/60R16 89V |
BA |
205/55R16 91W |
BA |
|
225/50R17 98W XL |
BA |
205/55R17 95V XL |
BA |
|
195/55R15 85V |
CA |
205/60R16 92H |
BA |
|
195/50R16 84V |
BA |
185/60R15 84H |
CA |
|
195/55R15 85H |
CA |
195/50R15 82V |
CA |
|
195/50R16 88V XL |
BA |
215/55R16 93V |
CA |
|
205/55R16 94V XL |
BA |
195/55R16 87H |
BA |
|
215/50R17 95W XL |
BA |
195/55R16 87V |
BA |
|
215/65R15 96H |
BA |
195/60R15 88H |
BA |
|
225/60R16 102W XL |
BA |
195/60R15 88V |
BA |
|
195/45R16 84V XL |
CA |
205/60R16 96V XL |
BA |
|
185/65R15 88H |
BA |
185/55R15 82V |
CA |
|
225/45R17 94W XL |
BA |
185/60R15 88H XL |
CA |
|
205/50R17 89V |
BA |
215/55R16 97H XL |
CA |
|
215/65R16 98V |
BA |
185/60R14 82H |
CB |
|
215/60R16 99V XL |
CA |
195/65R15 95H XL |
BA |
|
225/55R16 95V |
BA |
205/60R15 91H |
BA |
|
185/55R14 80H |
CA |
205/60R15 91V |
BA |
|
185/65R14 86H |
CB |
[1] Šios klasės nurodytos tik informacijos tikslu ir gali keistis. Faktinės padangos įvertinimo klasės bus patvirtintos pateikus naująją padangą į rinką.
[2] 58 proc. iš visų išleidžiamų 62 dydžių padangų.
[3] Šaltinis: Ipsos, 2011 m. rugsėjis
[4] Palyginta su keturių pagrindinių konkurentų padangų rezultatų vidurkiu. „Goodyear Dunlop" užsakius, bandymus 2012 m. rugsėjo mėn. atliko „TÜV SÜD Automotive". Padangos dydis: 205/55 R16 91V; automobilis: VW Golf; bandymų vietos: Mireval (Prancūzija), Papenburg ir Garching (Vokietija); ataskaita Nr. 76249744
[5] Šios klasės nurodytos tik informacijos tikslu ir gali keistis. Faktinės padangos įvertinimo klasės bus patvirtintos pateikus naująją padangą į rinką.
[6] Šios klasės nurodytos tik informacijos tikslu ir gali keistis. Faktinės padangos įvertinimo klasės bus patvirtintos pateikus naująją padangą į rinką.
Specialus pasiūlymas
Nauji traktoriai
Naujo traktoriaus charakteristikos. Kaip išsirinkti naują traktorių, kokios inovacijos pagerino šiuolaikinių traktorių eksploatavimą
Išsamus žieminių padangų pirkimo gidas
Ne tik oro sąlygos, bet ir padangų raštas bei jų mišinys turi įtakos, ar spėsite laiku sustoti ir išvengti nelaimės.
Svarbiausi žingsniai ruošiant automobilį žiemai: vien apie padangas galvoti nepakanka
10 žingsnių, kaip tinkamai paruošti automobilį žiemai.
Autoreviu.lt baigė ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą
Priminsime, kad pavasarį mūsų automobiliukas buvo apmautas
Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“
Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo
Ratlankių lyginimas
Kaip jau esame rašę, laikai keičiasi ir dažnas automobilis „apmaunamas" dideliais...
Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą
Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...
Nauja „Michelin“ A ir B klasės sunkvežimių padangų serija leis sutaupyti iki 515 l degalų
Vasario mėn. antrinėje padangų rinkoje pristatytos sunkvežimių padangos „Michelin X® Line
Žiema, lijundra, plikledis ir kiti pavojai
Kaip elgtis, kad žiemos keliai nekeltų pavojaus
Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį
Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas