Išvaizda |
Pasekmės |
Galimos priežastys |
Pašalinimas |
Išvaizda normali Šviesiai pilkos arba geltonai rudos nuosėdos ir silpna elektrodo korozija. |
Žvakė dirba normaliai |
Sistema veikia |
Gero kelio |
Suodžiai |
Kibirkštis pasirodo su pertrūkiais, blogas užvedimas. Nesugedusio kuro gali patekti į katalizatorių ir jam pakenkti. |
Netinkamas mišinys: per daug riebus mišinys, užterštas oro filtras, nesutvarkytas šalto variklio paleidimas. Per daug kelionių trumpais atstumais. Per didelis žvakių kaitinimo skaičius. |
Degimo mišinio sudėties koregavimas, paleidimo mechanizmo tikrinimas, oro filtro tikrinimas. Žvakių keitimas. |
Tepaluotos |
Kibirkštis pasirodo su pertrūkiais arba trumpi uždegimo žvakių jungimai. Visiškas sugedimas. |
Per daug tepalo degimo kameroje. Per didelis tepalo kiekis. Susidėvėję stūmoklių žiedai, cilindrai ir sklendžių kreipiamosios. |
Variklio remontas, degimo mišinio reguliavimas, naujų žvakių montavimas. |
Labai nusidėvėję elektrodai |
Kibirkštis pasirodo su pertrūkiais, ypač greitėjant. Blogos paleidimo savybės. |
Daug ardančių dalelyčių tepaluose ir kure. Variklio kalimas. Terminės perkrovos. |
Naujų uždegimo žvakių montavimas. |
Apsilydę elektrodai |
Prieš visišką sugedimą ir variklio pažeidimą sumažėja galia. |
Terminės perkrovos dėl kaitinamojo degimo, tarkim, per daug ankstyvo uždegimo momento, degimo produktų liekanų degimo kameroje, degimo skirstytuvo vožtuvų gedimai, žema kuro kokybė. |
Variklio, uždegimo sistemos, degimo momento ir degaus mišinio ruošimo patikrinimas. Žvakių pakeitimas. |
Susidariusi glazūra |
Jei variklis normaliai apkraunamas, šios nuosėdos sudega. |
Priedai benzinui ir tepalams tampa suodžių (kaip nuosėdų) atsiradimo priežastimi. |
Tikslus kuro mišinio koregavimas, žvakių keitimas. |
Apsilydęs centrinis elektrodas |
Kibirkštis pasirodo su pertrūkiais, prarandama variklio galia. |
Terminės perkrovos dėl kaitinamojo degimo, tarkim, per daug ankstyvo uždegimo momento, degimo produktų liekanų degimo kameroje, degimo skirstytuvo vožtuvų gedimai, žema kuro kokybė. Netinkamai nustatytas uždegimo momentas. |
Variklio, degaus mišinio paruošimo, uždegimo momento tikrinimas. Žvakių keitimas. |
Yra nuosėdų |
Gali tapti kaitinamojo degimo priežastimi. Varikli neteks galios ir gali būti pažeistas. |
Dėl legiruojamųjų priedų, ypač tepaluose, susidaro suodžių degimo kameroje ir ant žvakių. |
Variklio veikimo tikrinimas, galimas tepalo ir degimo žvakių keitimas. |
Suskeldėjęs izoliatoriaus korpusas |
Kibirkštis pasirodo su pertrūkiais, „peršoka: tas vietas, kur nėra šviežio degaus mišinio. |
Mechaniniai pažeidimai montuojant. Iš pradžių primena smulkius įtrūkimus, vėliau tarp centrinio elektrodo ir izoliatoriaus susikaupia nuosėdų. Gali sulūžti izoliatorius, iš variklio pasigirsti kalimas. |
Naujų degimo žvakių montavimas. |
Parengta pagal užsienio spaudą
Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.
Apie automobilių variklių žvakes
Nors dyzelinių ir benzininių automobilių variklių žvakės
Konferencija apie elektromobilius
Vakar, spalio 26 d., Seime vyko...(Papildyta)
Tarptautinė konferencija – Baltijos „Žaliojo greitkelio“ infrastruktūros plėtra
Vakar, balandžio 28 d., Klaipėdoje įvyko tarptautinė konferencija, kurioje buvo ...
Pasaulinės automobilių pramonės laukia nauja krizė?
Įvertinus tai, kad dauguma Japonijos gamyklų vis dar nedirba, klausimas tampa labai aktualus
Automobilių vagies prisipažinimas
Rusijos žiniasklaidoje pasirodė įdomus straipsnis, kurio autorius teigia gavęs interviu iš automobilių vagystėmis užsiimančio žmogaus.
Dienos žibintai visoms naujoms transporto priemonėms nuo 2011 m. kelių eismo saugumui užtikrinti
Atlikti tyrimai rodo, kad dienos žibintų naudojimas svarbus kelių eismo saugumui.