„Goodyear Dunlop“ teigia, kad ES padangų ženklinimo tvarka darys esminį poveikį ateinančiai vasarai
Atnaujinta: 2020-03-09

Vartotojai dar menkai išmano naująją ES padangų ženklinimo tvarką, o vartotojų pasitikėjimas priklauso nuo naujosios tvarkos įgyvendinimo kontrolės. Tokius situacijos apibendrinimus pateikia „Goodyear Dunlop" atstovai, įpusėjus pirmajam naujosios, nuo 2012-ųjų lapkričio galiojančios, padangų ženklinimo tvarkos pusmečiui. Padangų gamintoja šiuos metus pradėjo, vasaros sezonui parengusi puikiai įvertintas aukščiausios klasės vasarines padangas, skirtas galingiems lengviesiems automobiliams.

Pasak „Goodyear" plataus naudojimo padangų verslo EMEA regione viceprezidento Michel Rzonzef, nors pardavėjai visoje Europoje yra gerai informuoti apie ES padangų ženklinimo tvarką, jos reikalavimus bei apribojimus, vartotojai vis dar menkai pažįsta naująjį ženklinimą: „Tikimės, kad ženklinimas pirmą kartą reikšmingai paveiks vartotojų pasirinkimą per artėjantį vasaros sezoną. Tada milijonai vairuotojų tose rinkose, kuriose naudojamos tipinės žieminės padangos, ims keisti žiemines padangas į vasarines."

„Goodyear Dunlop" teigia, kad naujoji padangų ženklinimo tvarka neturėjo didelio poveikio žieminių padangų sezonui. Ženklinimo etiketė nesuteikia visapusiškos informacijos apie padangos savybes, ypač gerai tai atspindi žieminių padangų ženklinimas. Etiketėje neatsižvelgiama į tokius žieminių savybių kriterijus kaip stabdymas ir sukibimas ant sniego ar ledo esant žemai temperatūrai. „Kurdami padangą, mes atsižvelgiame į daugiau kaip 50 kriterijų, tuo tarpu etiketėje pavaizduoti vos trys iš jų", - teigė M. Rzonzef.

„Vasaros sezonui pasirengėme ypač gerai. Pagaminome milijoninę B ir A klasių padangą ir išleidome du geriausiai įvertintus 2013 m. produktus - „Goodyear EfficientGrip Performance" ir „Dunlop BluResponse". Abiejų šių padangų daugumos dydžių pasipriešinimas riedėjimui įvertintas B klase, o sukibimas su šlapia danga - A klase. B ir A įvertinimas šiuo metu atitinka aukščiausias ženklinimo klases kalbant apie rinkoje parduodamas daugelio dydžių padangas. Ypač galingų automobilių vasarinių padangų segmente „Goodyear Dunlop" B ir A klasėms priskirti produktai apima apie 25 proc. visų dydžių."

M. Rzonzef pridūrė: „Mūsų tyrimai rodo, kad aukščiausios klasės produktų pirkėjai teikia pirmenybę toms padangoms, kurios atitinka ne mažesnę nei C klasę. Todėl labai džiaugiuosi, kad dabar mūsų siūlomos dvi C arba aukštesnes klases atitinkančios „Goodyear Dunlop" padangos apima du trečdalius visų dydžių lengvųjų automobilių vasarinių padangų, parduodamų Europoje."

Bendrovė taip pat pabrėžė, kad ženklinimo sėkmė iš esmės priklauso nuo naujosios ženklinimo tvarkos įgyvendinimo kontrolės. M. Rzonzef teigė: „Mes suprantame, kaip sunku ES valstybėms narėms kontroliuoti šio sudėtingo reglamento įgyvendinimą ir tinkamą jo laikymąsi, bet ES padangų ženklinimo tvarkos patikimumas priklauso nuo veiksmingos įgyvendinimo kontrolės. Raginame valstybes nares pasirūpinti, kad netinkamai paženklintos padangos nepatektų į Europos Sąjungą. Vartotojai gali pasitikėti tik teisingais padangų ženklinimo duomenimis."

Savo padangas „Goodyear Dunlop" išbando nuosavuose bandymų centruose Liuksemburge, Prancūzijoje ir Vokietijoje, o jas tobulina aukščiausio lygio naujovių kūrimo centruose Colmar-Berge (Liuksemburgas) ir Hanau (Vokietija). „Goodyear Dunlop" investavo dideles lėšas siekdama tinkamai pasirengti naujajam su ženklinimu susijusiam reglamentavimui. Bendrovei priklauso du aukščiausios klasės prekių ženklai, ir abu jie turi užtikrinti geriausias padangų savybes.

Tai, kad „Goodyear Dunlop" kuria padangas, kurių savybės vertinamos puikiai pagal įvairius kriterijus, o ne tik pagal tris padangų ženklinimo kriterijus, dar kartą įrodė keli neseniai atlikti padangų bandymai, apie kuriuos paskelbta šį pavasarį. „Dunlop Sport BluResponse" 195/65 R 15 91V dydžio padanga buvo viena iš padangų, laimėjusių garsaus Vokietijos automobilininkų žurnalo „AutoBild" atliktus 2013 metų vasarinių padangų bandymus. To paties dydžio „Dunlop Sport BluResponse" padanga taip pat laimėjo ACE Europos automobilininkų klubo ir GTUE, vienos iš didžiausių Vokietijos oficialiai pripažintų laisvai samdomų sertifikuotų inspektorių organizacijų, atliktus bandymus. Šiuose bandymuose dalyvavusi naujausia „Goodyear" padanga „Goodyear EfficientGrip Performance" buvo pripažinta kaip „labai rekomenduojama". Žurnalų atliekamuose padangų bandymuose padangų savybės vertinamos pagal 15 ar daugiau kriterijų.

2009 m. lapkritį priimtas Reglamentas (EB) Nr.°1222/2009 dėl padangų ženklinimo įsigaliojo 2012 m. lapkričio 1 d. Naujojo padangų ženklinimo etiketėje nurodomas degalų naudojimo efektyvumas, sukibimas su šlapia danga ir išorinis riedėjimo triukšmas.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Svarbiausi žingsniai ruošiant automobilį žiemai: vien apie padangas galvoti nepakanka

10 žingsnių, kaip tinkamai paruošti automobilį žiemai.

Autoreviu.lt baigė ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Priminsime, kad pavasarį mūsų automobiliukas buvo apmautas

Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“

Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo

Ratlankių lyginimas

Kaip jau esame rašę, laikai keičiasi ir dažnas automobilis „apmaunamas" dideliais...

Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...

Nauja „Michelin“ A ir B klasės sunkvežimių padangų serija leis sutaupyti iki 515 l degalų

Vasario mėn. antrinėje padangų rinkoje pristatytos sunkvežimių padangos „Michelin X® Line

Žiema, lijundra, plikledis ir kiti pavojai

Kaip elgtis, kad žiemos keliai nekeltų pavojaus

Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį

Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų