„Goodyear“ išleidžia dygliuotą padangą, padedančią saugiai įveikti rūsčios žiemos iššūkius
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Tire_shot_Ultra_Grip_Ice_Artic_11
  • Tire_shot_Ultra_Grip_Ice_Artic_15
  • Tire_shot_Ultra_Grip_Ice_Artic_17

Nauja „UltraGrip Ice Arctic" padangos dyglių technologija padidina sukibimą, todėl pagerėja valdymas ir stabdymas ant sniego bei ledo

2012 m. vasario 13 d. „Goodyear" pristatė savo naujausią dygliuotą padangą, pavadintą „UltraGrip Ice Arctic". Ši padanga, pagaminta pagal naujos kartos dygliuotų padangų technologiją, buvo specialiai sukurta šalto klimato sąlygoms Europos Šiaurės ir Baltijos šalių regionuose. Abiejų regionų šalyse pasitaiko atšiauriausių žiemos sąlygų, kai dieną temperatūra nukrenta žemiau kaulus stingdančios -15 °C temperatūros. Pagausėjus kritulių ir sutrumpėjus šviesiajai paros daliai, daugelyje kelių dar labiau padaugėja dažnai nematomų pavojų.

Dėl nepalankių ir reguliariai kintančių žiemos sąlygų Šiaurės ir Baltijos šalių keliais važinėjantys vairuotojai ieško tokių padangų, kurių savybės ir sukibimas atitiktų jų poreikius. Neseniai paskelbti GFK duomenys rodo, kad daug Šiaurės ir Baltijos regionuose gyvenančių vairuotojų atėjus žiemai rinksis dygliuotąsias padangas. Duomenys atskleidžia, kad Estijoje 65 proc. visų automobilių yra su dygliuotomis padangomis, Švedijoje šis skaičius siekia bemaž 55 proc., o Suomijoje - net 85 proc. GFK tyrimas taip pat parodė, kad šiauriniuose Rusijos regionuose, besidriekiančiuose nuo Suomijos iki Beringo jūros, su dygliuotomis padangomis važinėja 75 proc. visų vairuotojų .

„UltraGrip Ice Arctic" - naujoves įkūnijanti dygliuotoji padanga
„UltraGrip Ice Arctic" buvo sukurta siekiant užtikrinti reikiamą automobilio kontrolę žiemos kelyje. Gaminant naująją padangą panaudota „Multicontrol Ice" technologija, todėl šioje padangoje yra naujoviški kryptiniai dygliai, lemiantys geresnį valdymą ant ledo. Pažangi „Goodyear" dyglių technologija, apimanti naujovišką kaiščio formą ir tarpusavio „susikabinimo" geometriją, užtikrina, kad dygliai išlaikys kryptinę padėtį ir padės veiksmingai įveikti apledėjusią kelio dangą. Siekiant pagerinti trauką, dyglių priekinės briaunos yra aštrios ir sukimba su ledu greitėjant, tuo tarpu aštriabriauniai jų šonai lemia gerą šoninį sukibimą ir stabilumą įveikiant apledėjusio kelio vingius. Nauja forma suteikia kaiščiui kietumo, o platesnė užpakalinė briauna reikalinga veiksmingam stabdymui užtikrinti. Platesnis dyglio kaištis ir optimalus dyglių išdėstymas lemia didesnę ir geriau priderintą sąlyčio jėgą ant ledo. Optimaliai protektoriuje išdėstyti dygliai taip pat padeda sumažinti bendrąjį triukšmo lygį.

Siekiant didesnio saugumo sniegu padengtuose keliuose, padangos konstrukcija ir protektorius buvo patobulinti tiesiomis „V" formos įpjovomis, todėl bloko kraštas, liesdamasis su sniegu, veikia kaip dinaminis pakopinis paviršius, taip pagerindamas sukibimą. Šį poveikį sustiprina griovelių įpjovos, kurios vietoje tarsi sulaiko sniegą ir padidina trinties energiją. Specialiai sukurtas pakopinis ir dantytas protektoriaus krašto paviršius „sugriebia" sniegą padangos šonuose ir taip pagerina trauką.

„Goodyear" puikiai žino, kad žiemą būna ne tik sniego ir ledo, todėl daug investuoja kurdama padangas, kurių valdymo ir stabdymo savybės būtų puikios tiek ant sauso, tiek ant šlapio paviršiaus. Važiuojant šlapiu keliu, gilūs grioveliai lengviau pašalina pažliugusį sniegą ir vandenį, o ant ledo maksimaliai padidina sąlyčio plotą. Tuo tarpu naujai sukurtas viso silicio gumos mišinys užtikrina, kad stabdant šlapiame kelyje energija bus gerai išsklaidoma.

Geresnes valdymo savybes ir trumpesnį stabdymo atstumą šlapiame ir sausame kelyje taip pat lemia „Goodyear" 3D BIS įpjovos. Ši technologija įgalina pagaminti padangą su dideliu skaičiumi įpjovų, maksimaliai pagerinančių padangos savybes ant sniego ir ledo. Geresnės valdymo sausame kelyje savybės pagrįstos standesniu dengiamuoju protektoriaus gumos mišiniu, padidinančiu standumą posūkiuose. Geresnius degalų taupymo rodiklius ir mažesnį išmetamųjų CO2 dujų kiekį lemia optimizuotas padangos karkaso svoris.

„Važiuojant Šiaurės Europos šalių keliais, kuo toliau link šiaurės esate, tuo labiau jums gali prireikti dygliuotų padangų, - teigė Šiaurės regionui skirtų „Goodyear" žieminių padangų specialistas Magnusas Lordas Arenanderis. - Žiemą šiuose regionuose ežerai ir upės giliai užšąla, o gyventojai kartais važiuoja šiais naujais ledo keliais. Be to, ant daugelio kelių paviršių susidaro nuolatinis ledo sluoksnis, todėl automobiliams tiesiog būtinos dygliuotosios padangos. Tai galioja didžiajai regiono daliai, nes čia įprastos žiemos, kurios yra vienos iš pačių atšiauriausių Europos ir Azijos žemynuose. Todėl pagrindinis važiavimo saugumo reikalavimas - patikimai laikytis kelyje, o bendrovė „Goodyear", išleidusi naują „UltraGrip Arctic Ice" padangą su pažangiais technologiniais sprendimais, šį reikalavimą dar geriau patenkina."
___________________________________________________
Apie „Goodyear
„Goodyear" yra viena iš didžiausių pasaulio padangų bendrovių. 54-ose bendrovės gamyklose, veikiančiose 22 šalyse visame pasaulyje, dirba apie 73 000 žmonių. Du bendrovės inovacijų centrai, įsikūrę Akrone, Ohajo valstijoje, JAV bei Colmar-Berge, Liuksemburge, siekia sukurti produktus ir paslaugas, į kuriuos lygiuojasi visas sektorius. 1898-aisiais įkurtos „Goodyear" kompanijos inovacijos jau daugiau nei 100 metų diktuoja automobilių sektoriaus standartus.

„Goodyear Dunlop Nordic" yra bendrovės padalinys, kuris veikia aštuoniose Šiaurės ir Baltijos regiono valstybėse ir kurio pagrindinė būstinė įsikūrusi Stokholme. „Goodyear Dunlop Nordic" padalinyje dirba apie 160 darbuotojų, o dalis produktų bandymo vietų yra šiaurinėse Suomijos ir Švedijos srityse. Daugiau informacijos apie „Goodyear" produktus galite rasti www.goodyear.lt.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Specialus pasiūlymas

Nauji traktoriai

Naujo traktoriaus charakteristikos. Kaip išsirinkti naują traktorių, kokios inovacijos pagerino šiuolaikinių traktorių eksploatavimą

Išsamus žieminių padangų pirkimo gidas

Ne tik oro sąlygos, bet ir padangų raštas bei jų mišinys turi įtakos, ar spėsite laiku sustoti ir išvengti nelaimės.

Svarbiausi žingsniai ruošiant automobilį žiemai: vien apie padangas galvoti nepakanka

10 žingsnių, kaip tinkamai paruošti automobilį žiemai.

Autoreviu.lt baigė ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Priminsime, kad pavasarį mūsų automobiliukas buvo apmautas

Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“

Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo

Ratlankių lyginimas

Kaip jau esame rašę, laikai keičiasi ir dažnas automobilis „apmaunamas" dideliais...

Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...

Nauja „Michelin“ A ir B klasės sunkvežimių padangų serija leis sutaupyti iki 515 l degalų

Vasario mėn. antrinėje padangų rinkoje pristatytos sunkvežimių padangos „Michelin X® Line

Žiema, lijundra, plikledis ir kiti pavojai

Kaip elgtis, kad žiemos keliai nekeltų pavojaus

Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį

Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: