Į Lietuvą plūsta skendę, degę ir netaisomai sudaužyti automobiliai
Atnaujinta: 2020-03-09

Europos bendrovės „ERGO Insurance" Lietuvoje duomenimis, į Lietuvą iš JAV plūsta degę, skendę ir avarijų metu netaisomai sudaužyti automobiliai. Draudimo bendrovė per aštuonis šių metų mėnesius identifikavo virš 80 tokių automobilių - trečdaliu daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Draudimo ekspertai įspėja vairuotojus apie tokių automobilių grėsmę saugumui ir pataria, kaip nenusipirkti katės maiše.

Europos bendrovės draudimo departamento vadovas Tomas Nenartavičius, teigia, jog per praėjusius metus dėl savanoriško kasko draudimo kreipėsi šimtas klientų, įsigijusių anksčiau skendusių, degusių ar stipriai sudaužytų automobilių, kurių kokybiškas remontas po įvykio buvo ekonomiškai netikslingas, kadangi išlaidos remontui didesnės nei automobilio vertė. Tuo tarpu šiemet per pirmus aštuonis mėnesius jau registruoti 83 atvejai, trečdaliu daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Draudimo eksperto teigimu, skendusių automobilių skaičiaus ūgtelėjimas susijęs su pavasarį JAV ir vasaros pradžioje Vidurio Europą siaubusiais potvyniais.

„Tokie automobiliai turėtų patekti į metalo laužą, tačiau aukcionuose nuperkami ir taisomi nesilaikant technologinių normatyvų, t. y. suremontuojamos ne visos detalės, kartais dalis jų net neįdedama, ir parduodami Lietuvoje", - pasakoja T. Nenartavičius.

Jis atkreipia dėmesį, jog tokį automobilį nusipirkę vairuotojai paprastai turi daug rūpesčių dėl eksploatacijos. Be to, šie automobiliai nesaugūs - pažeistos konstrukcijos, su streikuojančia ar netgi neveikiančia elektroninė įranga, dažnai be saugos pagalvių. Nelaimės atveju šie gedimai gali tapti lemtingi. „Tokių automobilių nėra galimybės apdrausti kasko draudimu, kadangi avarijos atveju gali būti neįmanoma nustatyti, kurie defektai atsirado avarijos metu, o kurie liko po ankstesnio įvykio. Be to, skendusius, degusius ir nepataisomai avarijų metu sugadintus automobilius galima būtų pavadinti „tiksinčiomis bombomis" gatvėse ir tai nėra kasko draudimu valdoma rizika", - pasakoja T. Nenartavičius.

T. Nenartavičius pataria, kaip išvengti nesėkmingo pirkinio. „Prieš perkant automobilį, visuomet rekomenduojama jį nuvežti į automobilių servisą, kad meistrai nuodugniai patikrintų, ar nėra paslėptų defektų. Taip pat iš JAV atvežamus automobilius galima patikrinti duomenų registre www.carfax.com. Įvedus kėbulo VIN numerį, galima sužinoti visą automobilio istoriją, pamatyti, kaip jis atrodė ir kokios būklės buvo paskutinio aukciono metu", - teigia T. Nenartavičius.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Nissan Micra ELLE“ – pažangiausia moters draugė

Stilinga, žavi ir mylinti didmiestį...

„Hyundai ix35“ – pažindinamės iš naujo

Labai pravartu po pertraukos vėl sėsti prie...

Įdomiausi kasdieniai modeliai iki 6 000 lt

Mūsų keliasi važinėja ganėtinai daug automobilių, tačiau

Tikriems vyrams

Ypatingus automobilius, tokius kaip...

„Renault Grand Scenic“

Trečiosios kartos „Renautl Grand Scenic" debiutavo ...

Lietuvis - vėl brangus pirkėjas

Vos prieš mėnesį besiderantys ir atidūs lietuviai automobilių turguose buvo nelaukiami pirkėja

Išnykę JAV automobilių prekių ženklai

2010-2011 m. nustojo egzistuoti keletas automobilių prekių ženklų.

Renkamės naudotą automobilį – kaip vėliau išvengti išlaidų

Taigi, ką reiktų atsiminti? Kiekvienas senas automobilis kadaise buvo naujas ir stovėjo salone.

„Kia Sorento“ (2002 - 2009) – svečias iš Korėjos

„Kia Sorento" rinkoje pasirodė 2002 m. ir iškart tapo...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: