Kai šeima didelė – „Volkswagen Sharan“ 1995 - 2003
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Sharan_1
  • Sharan_2
  • Sharan_3
  • Sharan_4
  • Sharan_5

„Volkswagen Sharan" - vienas presitižiškiausių autobusiukų antrinėje rinkoje. Tiesa, pagal patikimumą ir eksploatacines išlaidas jis kiek nusileidžia panašiems automobiliams. Pirkti vertėtų po 2000 m pagamintą mašiną. Jų malonesnis salonas, geresnė kompletacija ir kyla mažiau techninių problemų.

Autobusiukas „Volkswagen Sharan" publikai buvo pristatytas 1995 metais. Kartu su lokiškuoju automobiliu tuo pat metu rinkai buvo pristatytos dar dvi panašios mašinos: pirmosios kartos „Ford Galaxy" ir „Seat Alhambra". Mašinos beveik vienodos ir vidumi, ir išore. Juk šiuos automobilius ne tik kartu kūrė VW ir „Ford" specialistai, bet jie buvo gaminami vienoje gamykloje.

2000 m. VW modelis buvo stipriai modernizuotas. Buvo pakeista ir išorė, ir vidus.

Prieš perkant „Sharan" rekomenduojame patikrinti kondicionieriaus darbą. Šiandien vyresniuose kaip 5-7 metai automobiliuose jis dažnai kelia problemų. Dažniausiai tenka keisti kondicionieriaus vamzdelius einančius link galinių sėdynių. Jei tam nėra pinigų, vamzdelius galima užkalti. Kartais tenka keisti ir kondicionieriaus radiatorių, o šis „malonumas" nėra pigus.

Rinkoje galima rasti ir greitus „Volkswagen Sharan", turinčius 204 AG variklius, ir ramius autobusiukus, kurių varikliai „teišspaudžia" 90 AG. Tiesa, pastarasis variklis - 1,9 l dyzelinis ir turi ne vieną modifikaciją. Tai gali būti ir 90, ir 110 ir 116 AG agregatas. Dažniausiai antrinėje rinkoje sutinkamas kukliausias dyzelinis variantas, bet jo nereikia iškart atsisakyti. Visų pirma apsispręskite, kokiu tikslu perkate „Volkswagen Sharan". Tam, kad dalyvautumėt gatvės lenktynėse? Abejotina. Tad jei susitaikysite su lėtu greitėjimu ir maksimaliu 160 km greičių, galite galvoti apie 90 AG „Volkswagen Sharan". Galite, bet vertėtų paieškoti mašinos su galingesniu varikliu, turinčiu 110 arba 116 AG. Po 2000 metų dyzeliniai varikliai gavo siurblį-purkštukus, todėl pilti galima tik kokybiškus degalus. Nors purkštukai genda retai, jie nėra pigiausia detalė. Dar dyzeliniame „Volkswagen Sharan" gali sugesti oro sąnaudų matuoklis. Naujas kainuoja nepigiai, tad vairuotojai dažnai ieško neoriginalių. Ir negalima pamiršti apie turbiną. Jos keitimas yra bene brangiausias, bet, laimei, dažnai ją dar galima suremontuoti.

Jei įsigijote dyzelinį „Volkswagen Sharan" laiku atlikite techninę apžiūrą ir keiskite tepalus kas 5000 - 7000 km. KPM diržą kartu su skriemuliais reiktų keisti kas 60 000 km., periodiškai išpilkite vandenį iš kuro filtro ir pan.

Benzininiai „Sharan" paprastai turi 4 cilindrų 2 l 116 AG variklius. Dar yra automobilių su 1,8 l 150 AG (su turbininiu įpūtimu) varikliais. Greičio mėgėjams vokiečiai sukūrė automobilį su 2,8 l VR6 varikliu. Iki 2000 m. gamintuose automobiliuose jo galia - 178 AG, po - 204 AG. Šiandien rinkoje sutinkami ir greitesni autobusiukai, bet kadaise „Volkswagen Sharan" buvo lyderis savo segmente.

Mašinų su VR6 rinkoje mažoka, bet rasti galima. Tik nepamirškite, kad 2,8 l variklis turi ne tik pliusų, bet ir minusų. Toks automobilis brangesnis ir naudoja daugiau kuro - mieste apie 18 l/ 100 km. VR6 varikliai patikimi, bet nepatyręs vairuotojas gali jį lengvai sugadinti, o remontas bus labai brangus. VR6 negalima perkaitinti. Laimei, perkaitus varikliui užtenka pakeisti bloko galvutės tarpinę. Perkant automobilį su 2,8 l varikliu ir nuvažiavusį daugiau kaip 200 000 km reikia atidžiai apžiūrėti KPM grandinę. Kartais jį būna išsitampiusi ir ją reikia keisti kartu su tempikliu ir kt.

1,8 ir 2 l varikliai užsirekomendavo neblogai. Verčiau rinktis pirmąjį, nes 116 AG kai variklis 2 l kiek mažoka dideliama automobiliui su ne pačia geriausia aerodinamika. Jei tuščias 2 l „Sharan" dar ganėtinai judrus, tai pakrautas gerokai sulėtėja. Perkant automobilį su 1,8 l varikliu jį reikia kruopščiai apžiūrėti: jis labai reiklus reguliariam aptarnavimui, o kur dar turbina. 2 litrų variklis tokių bėdų neturi. Jis vykęs, patikimas ir jo remontas nėra brangus.

Dauguma „Volkswagen Sharan" turi įprastą 5 pavarų MPD. APD gali būti ir 4, ir 5 pavarų. Nepriklausomai nuo tipo ir pavarų skaičiaus greičių dėžėms pretenzijų nėra. Žinotina tik, kad gerokai nuvažinėti automobiliai su APD reikalaus daugiau išlaidų, negu su MPD, kurios remontas nėra sunkus. Sankaba tarnauja ilgai, o naujas komplektas nekainuos brangiai.

Taip pat įdomus variantas yra visais keturiais ratais varomas „Sharan Syncro". Pasak pardavėjų, nepaisant didesnės kainos, šie automobiliai ilgai pirkėjų nelaukia. Deja, šios modifikacijos rinkoje nėra daug, nes ilgą laiką visus keturis varančius ratus turėjo tik 2,8 l variklį ir APD turintys automobiliai.

Modernizavus „Sharan" visus keturis varančiuosius ratus gavo ir mašinos su 115 AG dyzeliniais varikliais, bet jų taip pat nėra daug. Visi keturi varantys ratai tarnauja patikimai, tik kas 30 000 km reikia keisti tepalus (beje, galinė ašis į darbą įsijungia tik tada, kai prasisuka priekiniai ratai).

Paprastai „Sharan" važiuoklė didelių investicijų nereikalauja, nors pakaba nėra pati tvirčiausia. Dažniausiai tenka keisti priekinio stabilizatoriaus stovus ir amortizatorių stovų viršutines atramas. Intensyviai eksploatuojant mašiną ir važinėjant blogais keliais tai tenka daryti kas 30 000 - 40 000 km. Laimei tik, kad keitimas nėra brangus. Vairo traukių antgaliai, atraminės gumos ir rutulinės atramos atlaiko 80 000 - 120 000 km. be to, jas galima keisti ir neoriginaliomis detalėmis.

Priekiniai stabdžių diskai tarnauja 70 000 - 100 000 km, užpakaliniai diskai tarnauja 100 000 - 120 000 km. Po to juos būtina keisti.

Pabaigai galime pasakyti, kad „VW Sharan" - patikimas darbinis automobilis. Jis puikiai tinka ir šeimos išvykoms į gamtą, ir teikiant taksi paslaugas. Antrinėje rinkoje galima rasti ir vienų, ir kitų mašinų, todėl renkantis mašina nereiktų susigundyti jos pigumu ir pardavėju pasakomis apie tai, kad ji „ką tik iš Vokietijos". Geras daiktas nebūna pigus, tačiau tarnauja patikimai. Tiems, kas vertina kokybę, prižiūrėtas „VW Sharan" - vienas geriausių pasirinkimų.

Volkswagen Sharan 1.8 5V Turbo Highline charakteristikos

 

Bendra informacija

Kėbulas

Kėbulo tipas

autobusiukas

Durų skaičius

5

Variklis

Variklio tipas

L4

Variklio tūris, cm3

1781

Galia, A G/aps. min.

150 / 5800

Sukimo momentas, Nm/aps. Min.

210 / 1800

Maksimalus greitis, km/val

199

100 km/val pasiekia per, s

10.9

Kuras

benzinas

Minimalios kuro sąnaudos , 100 km/l

7.3

Maksimalios kuro sąnaudos , 100 km/l

13

Maitinimo sistema

įpurškimas

Prievado tipas

Varantys ratai

Priekiniai

Pavarų dėžė

Pavarų dėžė

6 pavarų, mechaninė

Stabdžiai

Priekiniai

Diskiniai

Užpakaliniai

Diskiniai

Išmatavimai

Ilgis, mm

4630

Plotis, mm

1810

Aukštis, mm

1730

Ratų bazė, mm

2840

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Nuotraukos iš http://constructeurs.photos.caradisiac.com/

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Nissan Micra ELLE“ – pažangiausia moters draugė

Stilinga, žavi ir mylinti didmiestį...

„Hyundai ix35“ – pažindinamės iš naujo

Labai pravartu po pertraukos vėl sėsti prie...

Įdomiausi kasdieniai modeliai iki 6 000 lt

Mūsų keliasi važinėja ganėtinai daug automobilių, tačiau

Tikriems vyrams

Ypatingus automobilius, tokius kaip...

„Renault Grand Scenic“

Trečiosios kartos „Renautl Grand Scenic" debiutavo ...

Lietuvis - vėl brangus pirkėjas

Vos prieš mėnesį besiderantys ir atidūs lietuviai automobilių turguose buvo nelaukiami pirkėja

Išnykę JAV automobilių prekių ženklai

2010-2011 m. nustojo egzistuoti keletas automobilių prekių ženklų.

Renkamės naudotą automobilį – kaip vėliau išvengti išlaidų

Taigi, ką reiktų atsiminti? Kiekvienas senas automobilis kadaise buvo naujas ir stovėjo salone.

„Kia Sorento“ (2002 - 2009) – svečias iš Korėjos

„Kia Sorento" rinkoje pasirodė 2002 m. ir iškart tapo...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: