Korėjietiškai rusiška „Kia Carnival“ - 1999 - 2006
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Kia_sonas__Small_
  • Kia_Vidus__Small_
  • Priekis_Kia__Small_
  • Vidus_Kia__Small_
  • sonas_Kia__Small_

Kaip viskas prasidėjo

1999 m. šis automobilis pradėtas gaminti Korėjoje, turėjo benzininį V6 2,5 l 150 AG variklį, priekinius varančiuosius ratus. 2001 m. jis atnaujinamas: pakeisti kėbulo šonai, priekiniai ir galiniai žibintai. Vidurinės eilės sėdynė - sukiojama. Pradėti montuoti ir turbininiai dyzeliniai varikliai P4, 2,9 l, 144 AG. Benzininio variklio galia padidinta iki 165 AG. 2001 m. Kaliningrado gamykla pradėjo gaminti modelius su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 2006 m. pristatytas naujos kartos „Carnival".

Turtinga sąranga

Prieinama naujos mašinos kaina sudomino ne tik bendroves, bet ir privačius asmenis. Daugumas pirkėjų automobiliu buvo patenkinti, todėl į antrinę rinką patekdavo labai mažai „Carnival", nes šiam šeimyniniam korėjietiškam automobiliui sunku parinkti tinkamą alternatyvą. Bazinį mašinos komplektą sudarė kondicionierius, elektra valdoma vairuotojo kėdė, antras šildytuvas, ABS, dvi priekinės saugos pagalvės, elektra valdomi veidrodžiai ir langai. Tai tikrai neblogas variantas daugiavaikėms šeimoms, juolab, kad 2001-2002 m. metų mašinoms dar gali galioti naujam pirkėjui atitenkanti garantija. Pirmąsias mašinų partijas rinko tik Korėjoje, jų VIN kode pirmosios raidės KNE. Nuo 2001 m. „Carnival" renka ir Kaliningrade - jų VIN prasideda X4X. Ir vienos, ir kitos surenkamos kokybiškai.

Pirmosios problemos

Vienintelis rimtas trūkumas - mažas variklio dangčio ir penktųjų durų atsparumas korozijai. Po poros žiemų variklio dangčio dažai apsiblausia, atsiranda taškelių. Galinės durys laikosi šiek tiek ilgiau, bet taip pat kenčia nuo druskingo purvo: rūdys pasirodo rankenėlės aprėminimo srityje ir apačioje. Kitose vietose kėbulas nuo korozijos apsaugotas puikiai, dar daugiau - jei korozija pastebima kitose vietose, tai gali būti užuomina, kad mašina pabuvojusi avarijoje. Didelį automobilių saloną sunkoka prišildyti. Esant -10-15°С temperatūrai, reiks apie 20 minučių. Jei vienu metu bus įjungti abudu šildytuvai, šilumos nešiklis atvės, o termostatas pradės veikti mažomis apsukomis. Dėl to rasos stiklai. Keista, bet tai vyksta ne tik mašinose su dyzeliniais varikliais. Situacija kiek pagerėja, jei žiemai nuimami salono vėdinimo filtrai - stiklai taip neberasos, o elementas veiks geriau. Taip pat reiktų reguliariai nusausinti grindų kilimėlius.

Benzinas ar dyzelis

Variklių pasirinkimas apsiriboja dviem variantais: benzininiu 165 AG ir dyzeliniu 144 AG. Abu varikliai be problemų tempia 2,5 t sveriančią mašiną. Ypač gerai su šia užduotimi susitvarko dyzelinis variklis, kuriam beveik neturi įtakos apkrovos. Benzininio variklio KPM prievade trys diržai. Pagrindinį diržą reiktų keisti kas 50 000 km, diržus galvutėse - kas 100 000 km. Tai nėra lengvas procesas. Įtempimo ratukus būtina keisti kaskart, o pompą - kas antrą kartą. Vienintelis daugiakaištis pagalbinių agregatų diržas turi automatinį tempiklį ir keičiamas iškeliant variklį ir nuimant jo priekines atramas. Taip pat reiktų žinoti, kad korėjiečiai, atmindami griežtas JAV ekologines normas, persistengė kurdami variklio valdymo bloką, todėl jo gali nepavykti priderinti mūsų kurui. Jei bus naudojamas nekokybiškas kuras, valdiklis „pradės kraustytis iš proto": mažiausias čiaudulys bus vertinamas kaip defektas ir net normaliai veikiant varikliui gali užsidegti „Check Engine". Dėl to jaudintis nereiktų. Paprastai užtenka tik pakeisti žvakes, tačiau tai galima padaryti tik turint specialų instrumentą ir net profesionalas šiam darbui sugaiš apie porą valandų. Be to, jei jau keičiat žvakes, reiktų pakeisti visas šešias. Abejotinos kokybės benzinas gali pakenkti ir deguonies davikliams, bet paprastai jie atlaiko 80 000 km. Jei esant karštam orui atsijungs variklio aušinimo ventiliatorius, reiktų patikrinti jo paviršių. Nuvažiavus 70 000 km gali užsikoksuoti tuščios eigos reguliatorius, kurį užtenka praplauti ir problema bus išspręsta, Dyzeliniai varikliai taip pat turi diržinį KPM prievadą. Diržas vienas, tačiau pakeisti jį sunku. Darbas trunka iki 6 valandų. Keisti reiktų kas 50 000 km. Atminkite, kad dyzelinis variklis dar jautriau reaguoja į kuro kokybę. Jei į aukšto slėgio kuro siurblį pateks purvo ir vandens, savininkui teks gerokai pakrapštyti piniginę ir ilgam atsisveikinti su savo mašina: reiks ne tik pakeisti visus mazgus, bet ir iš visos kuro sistemos pašalinti purvą. Kuro reiktų piltis tik patikimose degalinėse. Abiejų variklių aušinimo sistema apskaičiuota 1,1 baro slėgiui, tačiau pasitaiko atvejų, kad pagrindinis radiatorius jo neatlaiko ir išsivalcuoja. Reikėtų iš anksto 1,1 žymimą kamštį pakeisti 0,9 kamščiu. Benzininiuose varikliuose kartais gali pradėti tekėti slėginis „pompos" vamzdis. Problema išsprendžiama pakeičiant nebrangiai kainuojantį sandarinimo žiedą, tačiau pasiekti jį taip pat sugebės tik profesionalas.

Kitos sistemos

Išmetimo sistema labai ilgalaikė, nors kartais per siūles suyra katalizatorius. Nereiktų skubėti jo keisti. Paprastai užtenka tik iš naujo užvirinti siūles. Jei mašinoje sumontuota japonų pagaminta automatinė pavarų dėžė „Nivec", problemų su ja nebus. Tereikia nepamiršti kas 40 000 km keisti tepalus. Jei PD mechaninė, problemų bus daugiau. Nuvažiavus apie 40 000 km prasideda gedimai. Sankaba taip pat nepasižymi patikimumu. Vedantysis diskas laiko 80 000-90 000 km, bet pasitaiko atvejų, kai jį teko keisti ir po 20 000 km Tiesa, specialistai teigia, kad tokie atvejai reti ir šiandien tokių problemų kilt neturėtų. Pakaba pasižymi patikimumu. Visos judančios pakabos detalės laiko apie 100 000 km ir nekelia rūpesčių nei beldimu, nei laisvumu. Dažnai šlampa amortizatoriai, tačiau jų keisti neapsimoka, nes naujųjų laukia toks pats likimas. Be to, ir sušlapę amortizatoriai laiko iki 100 000 km. Stebuliniai guoliai - silpnoji grandis ir retai atlaiko daugiau negu 50 000 km. Dažniausiai jie subyra dėl vairuotojo pomėgio perkrauti automobilį. Ratų mazgai, jei nesuplyšusios apsaugos nuo purvo, laiko daugiau kaip 150 000 km. Stabdžių sistema ir vairo mechanizmai, jei jais rūpinamasis ir laiku keičiami skysčiai, tarnaus labai ilgai. ABS pradeda veikti anksčiau negu tikimasi, tačiau daug kas priklauso nuo padangų. Priekinės stabdžių trinkelės tarnauja 20 000-30 000 km. Beje, jei rankinis stabdis bus retai naudojamas, oksiduosis lyneliai. Vienas iš jų eina virš kuro bako ir jį pakeisti ganėtinai sunku. Pasitaiko problemų su vairo kriumpliastiebine pavara. Jei ji sudrėko, galima laukti gausaus tekėjimo ir reikia ruoštis keitimui. Oficialūs servisai mazgo nerestauruoja, o neoficialūs ima pinigus, bet neduoda garantijos. Vagių KIA nedomina. Dalis mašinų neturėjo fiksatorių, tad prieš perkant reiktų tai pasitikslinti. Beje, jei varysite mašiną į garažą, pasitikrinkite, ar ji ten tilps, nes kitaip sulankstytas stogas apkartins pirkimo džiaugsmą.

Techninės „KIA Carnival“ charakteristikos:

KĖBULAS: Kėbulo tipas – autobusiukas Durų skaičius – 5 Vietų skaičius – 7 Ilgis – 4925 mm Plotis – 1900 mm Aukštis – 1735 mm Automobilio masė – 1915 kg Pakrauto automobilio masė – 2555 kg Bagažinės tūris – 3320/302 l

VARIKLIS Padėtis – priekyje, skersai Variklio tūris – 2497 cm3 Galingumas – 150 AG Sukimo momentas – 224 Nm Kuras – AI 95

TRANSMISIJA Varantieji ratai – priekiniai Pavarų skaičius (APD) – 4 Pavarų skaičius (MPD) – 5

PAKABA Priekinės pakabos tipas – sraigtinė spyruoklė Galinės pakabos tipas – sraigtinė spyruoklė

VAIRO MECHANIZMAS Vairo tipas – krumpliaratis Vairo stiprintuvas – hidraulinis

STABDŽIAI Priekiniai stabdžiai – diskiniai vėdinami Galiniai – diskiniai ABS – yra

PAPILDOMI DUOMENYS Kuro tūris – 75 l 100 km/val. pasiekiama per 13,8 Maksimalus greitis – 175 km/val. Kuro sąnaudos užmiestyje 100 km – 9 l Kuro sąnaudos mieste 100 km – 14,1 l Kuro sąnaudos (mišrus ciklas) 100 km – 10,9 l

 

Parengta pagal užsienio spaudą

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Nissan Micra ELLE“ – pažangiausia moters draugė

Stilinga, žavi ir mylinti didmiestį...

„Hyundai ix35“ – pažindinamės iš naujo

Labai pravartu po pertraukos vėl sėsti prie...

Įdomiausi kasdieniai modeliai iki 6 000 lt

Mūsų keliasi važinėja ganėtinai daug automobilių, tačiau

Tikriems vyrams

Ypatingus automobilius, tokius kaip...

„Renault Grand Scenic“

Trečiosios kartos „Renautl Grand Scenic" debiutavo ...

Lietuvis - vėl brangus pirkėjas

Vos prieš mėnesį besiderantys ir atidūs lietuviai automobilių turguose buvo nelaukiami pirkėja

Išnykę JAV automobilių prekių ženklai

2010-2011 m. nustojo egzistuoti keletas automobilių prekių ženklų.

Renkamės naudotą automobilį – kaip vėliau išvengti išlaidų

Taigi, ką reiktų atsiminti? Kiekvienas senas automobilis kadaise buvo naujas ir stovėjo salone.

„Kia Sorento“ (2002 - 2009) – svečias iš Korėjos

„Kia Sorento" rinkoje pasirodė 2002 m. ir iškart tapo...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: