Stiprinama kontrolė kelyje "Via Baltica"
Atnaujinta: 2020-03-09
  • get

Atsižvelgiant į tai, kad kelias "Via Baltica" yra vienas iš avaringiausių mūsų šalyje, gruodžio-vasario mėnesiais Kauno, Marijampolės ir Panevėžio apskričių vyriausieji policijos komisariatai stiprina eismo dalyvių kontrolę šiame kelyje. Reidus rengs ne tik eismo priežiūrą vykdantys policijos, bet ir Valstybinės kelių transporto inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos pareigūnai.

Kelias E67 yra tarptautinis magistralinis kelias, einantis nuo Prahos per Varšuvą, Marijampolę, Kauną, Panevėžį, Rygą, Taliną ir keltu iki Helsinkio. Kelio ruožas nuo Varšuvos iki Talino vadinamas "Via Baltica". Lietuvos teritoriją kelias "Via Baltica" kerta pietų-šiaurės kryptimi, jungdamas Kalvarijos ir Saločių sienos kirtimo punktus. Mūsų šalyje šį kelią sudaro penki magistralinės reikšmės keliai: A1 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) (nuo 102,04 km iki 114,54 km), A5 (Kaunas-Marijampolė-Suvalkai), A8 (Panevėžys-Aristava-Sitkūnai) ir A10 (Panevėžys-Pasvalys-Ryga) ir A17 (Panevėžio aplinkkelis). Jų ilgis - 269 kilometrai.

2011 ir 2012 metais šiame kelyje atitinkamai įvyko 304 ir 342 eismo įvykiai. 2011 metais 58 įvykiuose žuvo 16 žmonių ir 92 buvo sužeisti, 2012 metais užregistruoti 56 įvykiai, kuriuose žuvo 22 ir sužeisti 73 žmonės.

Šiais metais (iki lapkričio 20 d.) kelyje "Via Baltica" įvyko 50 eismo įvykių, kuriuose nukentėjo žmonės: 11 žuvo, 60 sužeista. Žuvo 7 vairuotojai, 2 krovininių automobilių keleiviai, 1 pėsčiasis ir 1 dviračio vairuotojas. Tarp žuvusiųjų - 6 užsienio šalių piliečiai.

Reidams vykdyti kelyje "Via Baltica" numatomos maksimalios Kauno, Marijampolės ir Panevėžio apskričių vyriausiųjų policijos komisariatų kelių policijos pareigūnų pajėgos. Bus surengtos ir bendros priemonės su kolegomis iš Latvijos ir Lenkijos. Kelių eismo taisyklių pažeidimams fiksuoti policijos pareigūnai naudos visas būtinas technines priemones.

Policijos departamentas

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Vežėjo atsakomybės už krovinį pradžia ir pabaiga.

Nuo kurio momento krovinio vežėjas turėtų būti laikomas atsakingu už jam perduodamą krovinį ir kada tokia atsakomybė pasibaigia

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Kelių eismo taisyklių nesilaikymas - viena protesto formų?

Skaudžios eismo nelaimės Lietuvos keliuose vėl primena apie...

Krovinių ir vilkikų draudimas – padėtis Lietuvoje šiandien

Lietuvoje kyla aistros dėl krovinių ir krovininio transporto draudimo kainų.

Kėdainiuose seminaras apie sunkiojo krovininio transporto valdymą

Seminare dalyvavo šiomis problemomis suinteresuotų žinybų atstovai

Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas

Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų

Ekonomiškas vilkikų vairavimas

Iniciatyvą parėmė vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatinanti nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: