Susisiekimo ministerija siekia palengvinti naštą vežėjams
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP7824__Large_

Susisiekimo ministerija siūlo Kelių transporto kodekso pakeitimą, kuriuo vežėjams būtų sumažinta administracinė našta. Jei siūlymui bus pritarta, licencijos nereikės vežant krovinius savivaldybės, kurioje įsisteigęs vežėjas, ir su ja besiribojančių savivaldybių teritorijose krovininėms transporto priemonėms, kurių didžiausia leistina masė ne didesnė nei 12 tonų.

„Kodekso pakeitimas yra būtinas, kad būtų išvengta kurioziškų situacijų, kai vežėjai, įregistravę veiklą savivaldybės teritorijoje, negalėjo jos vykdyti kaimyninėje savivaldybėje, nors krovinio gabenimo atstumas iš vienos savivaldybės į kitą, tarkim, - vos kilometras. Mūsų dabartinis siūlymas išplės ankstesnįjį Seimui pateiktą įstatymo projektą, be to, šis Kelių transporto kodekso pakeitimas atitiks Europos Sąjungos teisės aktuose numatytus reikalavimus", - teigė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Praėjusiais metais Seime buvo pateiktas įstatymo projektas, kuriuo buvo siūloma panaikinti licencijavimą vežti krovinius už atlygį savivaldybės teritorijos ribose. Susisiekimo ministerijos nuomone, atsisakyti kelių transporto veiklos licencijavimo tik vienos savivaldybės teritorijoje netikslinga dėl galimų nepatogumų vežėjams, todėl ministerija siekia nustatyti, kad licencijos nereikėtų vežant krovinius savivaldybės, kurioje veiklą vykdo vežėjas, ir su ja besiribojančių savivaldybių teritorijose.

Pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus kelių transporto priemonėms, kurių didžiausia leistina masė su priekaba ar puspriekabe yra didesnė nei 3,5 t, už atlygį krovinius gali vežti tik licencijas turintys vežėjai.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Vežėjo atsakomybės už krovinį pradžia ir pabaiga.

Nuo kurio momento krovinio vežėjas turėtų būti laikomas atsakingu už jam perduodamą krovinį ir kada tokia atsakomybė pasibaigia

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Kelių eismo taisyklių nesilaikymas - viena protesto formų?

Skaudžios eismo nelaimės Lietuvos keliuose vėl primena apie...

Krovinių ir vilkikų draudimas – padėtis Lietuvoje šiandien

Lietuvoje kyla aistros dėl krovinių ir krovininio transporto draudimo kainų.

Kėdainiuose seminaras apie sunkiojo krovininio transporto valdymą

Seminare dalyvavo šiomis problemomis suinteresuotų žinybų atstovai

Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas

Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų

Ekonomiškas vilkikų vairavimas

Iniciatyvą parėmė vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatinanti nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: