Švediškų automobilių klubų suvažiavimas Latvijoje
Atnaujinta: 2020-03-09
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • IMGP7607__Large_
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo
  • volvo

Kaip kažkada buvo teisingai pastebėta, klubai yra tam, jog vykdytų aktyvią veiklą. Ta intencija prabėgusį savaitgalį Latvijoje, į prie pat jūros įsikūrusią Saulkrastę, į kasmetinį suvažiavimą susirinko švediškų automobilių mėgėjai. Šis renginys vienais metais organizuojamas Lietuvoje, kitais - Latvijoje, tad kitąmet svečių lauks lietuviai. Beje, švediškų automobilių mėgėjai nėra uždari, tad į klubus gali pretenduoti ir vairuojantys kitų šalių gamybos automobilius. Kaip autoreviu.lt sakė lietuvių vadas Gediminas, svarbu, kad žmogus būtų draugiškas, bendraujantis ir iniciatyvus, o automobilis - dalykas pakeičiamas. Jėga niekas nevers, tačiau dažnas, pasėdėjęs prie švedų gamybos automobilio vairo, vėliau nori būtent tokios transporto priemonės. Lietuviai, skirtingai nuo kaimynų, po savo vėliava vienija ne tik „Volvo" bet ir „Saab" prekių ženklų savininkus, tačiau Gediminas tikis, kad vieną dieną pas juos klube atsiras ir „Koenigsegg" automobilius vairuojančių žmonių.

Lietuvius suvažiavime atstovavo „Autovikingai", latvius „Latvian Volvo Clubs" ir „Latvijas Volvo klubs", Ukrainą - „Volvocom.ua", „Volvo.org", iš Baltarusijos atvyko „Volvo club.by". iš Rusijos maskviškiai „Moscow Volvoclub" ir Valentinas iš Peterburgo „Volvo club.ru".

Pasak Valentino, Lietuvoje jis dar nėra buvęs, bet po apsilankymo Latvijoje jau pradėjo planuotis kitų metų kelionę. Ir, tikėtina, iš Piterio svečių sulauksime daugiau.

Renginyje buvo ypač daug ukrainiečių. Pasak Mišos, jie, kad kiltų mažiau klausimų, atvyko 6 automobiliais. Tiesa, „Volvo" buvo tik 5. Anatolijus savo automobilio kelionei nespėjo pasiruošti, todėl važiavo „korėjiečiu". Reikalas tas, kad parengti seną automobilį ir sutvarkyti visus reikiamus dokumentus kainuoja brangiai ir užima daug laiko. Nors Ukraina didelė, bet senų ir retų automobilių joje mažoka, tad detales tenka užsakinėti užsienyje, o muitų politika tokia, kad net ir palyginti pigiai nusipirkus seną automobilį, už jo įvežimą į šalį teks mokėti labai daug. Būtent tai ir atbaido daugelį entuziastų. Visgi reikia tikėtis, kad kitais metais Lietuvoje ukrainiečiai pasirodys ir su senais automobiliais.

Pagrindinis renginio organizatorius ir latvių „Volvo" klubo vadovas Aleksejus pripažino, kad renginio idėją jie pasiskolino iš lietuvių, nes pirmasis toks renginys prieš ketverius metus vyko būtent Lietuvoje. Aleksejus, draugų vadinamas tiesiog Lioša, apgailestavo, kad į kvietimą atvykti neatsiliepė švedai ir lenkai, bet tikisi, kad renginiui plečiantis, daugės ir jame dalyvaujančių šalių.

Dalis renginio dalyvių susirinko penktadienį, bet linksmybės prasidėjo šeštadienį. Nors susirinko automobilistai, tačiau organizatoriai „automobilinių" temų išvengė ir rungtys buvo tiesiog sportiškos.

Iš pradžių pajūryje buvo surengtos draugiškos futbolo varžybos. Tiesa, kad žaidėjams būtų sunkiau, jiems buvo surištos kojos, o vartininkams - dar ir rankos. Kadangi atmosfera, nepaisant visuotinio noro laimėti, buvo draugiška, niekas nieko nesakė, kai lietuviai į savo komandą pasiėmė porą „legionierių" - pajūryje atostogavusių jaunuolių iš Lietuvos.

Vėliau buvo pereita prie komandinių rungčių. Komandos, kad būtų įdomiau, buvo sudarytos iš skirtingų šalių atstovų, tad buvo galima stebėti, kaip lietuviai, rusai ir ukrainiečiai vieningai siekia bendro tikslo, o vakare prie bendro didelio stalo dalinasi įspūdžiais ir sprendžia „darbines" problemas.

Kalbiniai, kultūriniai, socialiniai skirtumai savaitgalį tarsi išnyko. Visi, susirinkę Latvijos pajūryje, buvo kaip viena didelė, darni šeima. Matyt dėl to sekmadienį niekas neskubėjo namo. Tai visi susėsdavo prie lietuvių išvirto didelio katilo sriubos, tai sustodavo įsiamžinti prie automobilių, tai tiesiog sėdėjo ir dalinos įspūdžiais. Deja, galiausiai visgi teko išsiskirti, nes daugumos laukė ilgas kelias namo. Tačiau buvo aišku, kad išsiskiria draugai, kurie, pirmai progai pasitaikius, vėl susibėgs. Greičiausiai tai kitais metais bus Lietuvoje, kai į mūsų kraštą tiek naujus, tiek ir senus draugus sukvies „Autovikingai".

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.


 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

„Renault Voiturette“ – 115 metų

2013 m. gruodžio 24 d. sukako 115 metų nuo tos dienos, kai

Ž. Savickas nori dar vienos eilutės Guinness World Records knygoje

Vienu didžiausių konkurso „Metų automobilis 2014"

Kaip baudžiami neblaivūs vairuotojai skirtingose pasaulio šalyse

Ar kada nors susimąstėte, kad už vieną ir tą patį Kelių eismo taisyklių pažeidimą...

„Renault AX“ – 105 metai

Prieš 105 metus, 1908 m. spalio mėn. pabaigoje...

Stipruolis Ž. Savickas sieks GUINNESS WORLD RECORDS titulo

Lapkričio pradžioje startavęs „Metų automobilio 2014"

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų

Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.

„Metų automobiliu 2014" taps vienas iš 35 dalyvių

Lapkričio 4-ąją ERGO rūmuose startavo konkursas „Metų automobilis 2014".

Greičiausi „Metų automobilio 2014“ konkurse – vokiški automobiliai

Septynioliktą kartą rengiamuose Lietuvos metų automobilio rinkimuose...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: