Užsieniečiai mokės už naudojimąsi autobanais
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 800px-E4Lpa

Demokratinėse valstybėse nėra paprasta kelti mokesčius. Nebent mokesčiai bus keliami tai grupei, kurios interesai rūpės nedaugeliui. Tarkim, rūkaliams bus sunku priversti likusius šalies gyventojus nebranginti rūkalų, o darbininkai labai neliūdės, jei bus įvestas prabangos mokestis turtingiesiems. Matyt panašiai galvojo ir Vokietijos vyriausybė, kuri planuoja apmokestinti dažnai šalies autobanais besinaudojančius užsieniečius.
Aišku, ši idėja nėra laužta iš piršto: Vokietijos sausumos keliai yra 3 750 km ilgio, šalis turi sienas su 9 valstybėmis, kurių piliečiai dažnai naudojasi vokiečių autobanais. Jei naujas mokestis bus patvirtintas, lėšos bus skiriamos autobanų remontui ir šalia esančios infrastruktūros gerinimui. Tikėtina, kad mažės kelių mokestis patiems vokiečiams. Tiesa, kol kas dar tik rengiamas tokio įstatymo projektas.

Nors idėjai pritarė nemažai Vokietijos piliečių, jis jau sulaukė ir kritikos. Austrijos transporto ministras net pagrasino kaimynams Europos teismu. Šiuo atveju reiktų žinoti, kad vokiečių autobanais reguliariai naudojasi 1,8 mln. austrų.

Vokiečių automobilistų klubo „ADAC" atstovai pareiškė, kad toks mokestis ypatingos naudos infrastruktūros gerinimui neduos, o tik supykdys šalį su kaimyninėmis valstybėmis.

Nuotrauka http://commons.wikimedia.org/
Parengta pagal užsienio spaudą

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Krovinių gabenimas automobiliais – privalumai ir transporto tipai

Kalbant apie populiariausius ir plačiausiai naudojamos ...

Sekimo funkcija transporto biržos TimoCom elektroniniame žemėlapyje TC eMap®

Transporto logistikos parodoje Miunchene, TimoCom ...

Vilkiko vairuotojo darbo vietos organizavimas

Krovinių transportavimo proceso efektyvumui nemažai įtakos turi ...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Naujoji „Ford Fiesta Van“ – taupus ir išmanus verslo pagalbininkas

Mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų

Ekonomiškas vilkikų vairavimas

Iniciatyvą parėmė vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatinanti nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija

Ar krovininiai automobiliai gali važiuoti taupiai?

Vairuotojų mokymą važiuoti taupiai visokeriopai skatina nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija...

Paroda „Kauno automobilių dienos 2012“

Parodoje lankytojai galėjo ...

Darbdaviai atranda naujų įdarbinimo būdų

Nedarbo lygiui šalyje siekiant per 13 proc...

„Renault Master“ – susipažįstame su komerciniu transportu

Komerciniai automobiliai - specifinė ir labai įdomi...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: