Žinomi Lietuvos žmonės ir jų automobiliai – Žilvinas Grigaitis
Atnaujinta: 2020-03-09
  • IMGP3634__Small_
  • IMGP3609__Small_
  • IMGP3614__Small_
  • IMGP3615__Small_
  • IMGP3618__Small_
  • IMGP3620__Small_
  • IMGP3623__Small_
  • IMGP3625__Small_
  • IMGP3627__Small_
  • IMGP3630__Small_

 

 

Autoreviu.lt toliau pristato savo skaitytojams žinomų Lietuvos žmonių automobilius. Šį kartą su mumis bendrauja kažkada iš televizijos ekranų nedingdavęs, o pastaruoju metu retokai Lietuvoje pasirodantis Žilvinas Grigaitis.

Ž. Grigaitis vairuoja 2007-12-29 pagamintą „Smart Fortwo Coupe". Tai dvivietis, kompaktiškas miesto automobiliukas, turintis 999 cm3 variklį, sveriantis 825 kg, 100 km kelio mieste naudojantis 5-6 l, užmiestyje - 4 l. Beje, tiksliau pasakius, tai ne Ž. Grigaičio automobilis. Tai automobilis, kurį jis vairuoja šiuo metu, nes lauktasis „Smart" kabrioletas įstrigo kažkur pakeliui. Kita vertus, šis automobiliukas puikiai atitinka Ž. Grigaičio poreikius. Jis mažas, judrus, patogus, sportiškas ir linksmas. Būtent ne dideli, prabangūs ir ne itin patogūs limuzinai, o tokie automobiliai labiausiai patinka Ž. Grigaičiui. Be to, smartas labai patogus, kai tenka dirbti ir gyventi miesto centre. Vilniaus gatvės ir kiemai (ypač senamiesčio) buvo suplanuoti tada, kai automobilių srautas nebuvo toks didelis, todėl dabar juose su didele mašina būna nelabai patogu. Sunkoka su limuzinais ir kiemuose, kuriuose dažnai kaimynai palieka mašinas taip, kaip išmano, nepagalvodami apie aplinkinius. Su mažu ir vikriu smartu šios problemos atkrenta. Dar vienas dalykas, lėmęs tokį pasirinkimą - rūpinimasis mus supančia gamta. Mažiukas smartas į orą išmeta gerokai mažiau CO2 negu, tarkim, didžiulis BMW. Be to, jis pakankamai patogus nuvažiuoti iš taško A į tašką B, nors ir mažas. Ž. Girgaičio vairuojamame automobiliuke yra magnetola, kondicionierius, saugos pagalvės, pusiau automatinė pavarų dėžė ir... stiklinis, permatomas stogas. Jame išsitenka du suaugę žmonės, o bagažinėje nesunkiai telpa keli kelioniniai krepšiai. Taip pat šiuo automobiliuku labai domisi aplinkiniai. Verslininkas papasakojo, kad praeiviai ne kartą klausinėjo apie automobiliuko charakteristikas, „elgesį" kelyje, saugumą ir pan. Kol kas Ž. Grigaitis savo smartu gali tik pagirti. Įdomus faktas: sėsti prie smarto vairo Ž. Grigaitį įtikino Šveicarijoje gyvenantis ir ne vieną prabangų limuziną turintis bičiulis, kuris pats mieliau važinėja mažu automobiliuku.

Paklaustas, ar negalvoja pradėti naudotis visuomeniniu transportu, Ž. Grigaitis atsakė, kad artimiausiu metu tikrai ne. Pusę pasaulio apkeliavusiam verslininkui Vilniaus visuomeninis transportas teigiamų emocijų nekelia ir gerokai atsilieka nuo išsivysčiusių šalių visuomeninio transporto. Pasak Ž. Grigaičio, pas mus kiekviena nauja valdžia bando įsiamžinti kokiais nors savo „problemos sprendimais" ar „toli siekiančiais planais", todėl, užuot baigusi pirmtakės pradėtus darbus, imasi kažko naujo. Automobiliais perkrautam miestui šie „darbai" labai apčiuopiamos naudos neatneša. Vienintelė visuomeninio transporto priemonė, kurią verslininkas mielai naudojasi - Vilniaus geležinkelio stotį ir oro uostą sujungęs traukinukas. Kai visas miesto transportas bus toks, Ž. Grigaitis turbūt ims juo dažniau naudotis.

Tiesa, šiuo atveju Ž. Grigaitis traukinuku naudojasi dėl dar vienos priežastis: Vilniaus oro uostas yra vienas iš nedaugelio pasaulyje, kur negalima 5 minutėms nemokamai palikti automobilio ir palydėti ar pasitikti išskrendantį asmenį. Oro uosto darbuotojams nusispjauti, ar išskrenda motina ir nori atsisveikinti su vaikais, ar skrenda daugiau dėmesio reikalaujanti pagyvenusi moteris: arba palik automobilį ganėtinai toli esančioje mokamoje aikštelėje, arba išmesk keleivį ir važiuok kur nori. Kol situacija tokia, traukinukas - geriausias kelionės į oro uostą būdas.

Taigi laukdamas, kol visuomeninis transportas pasieks vakarietišką lygį, Ž. Grigaitis sostinėje važinėja savo mažuoju smartu arba... vaikščioja pėsčiomis. Juk, jeigu tu tikrai rūpiniesi ekologija, tai visiškai nesunku vieną kitą gražią dieną palikti automobilį namie ir bent trumpus atstumus įveikti pėsčiomis.

Mielos detalės.

Mažiukas dideliame mieste...

Važiuojam?

Viskas, ko reikia.

Ž. Grigaitis ir jo mažylis.

Bagažinę jis turi.

ji praktiška...

ir ganėtinai erdvi.

 

Nedidelis, bet patogus.

Viskas, man metas.

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Kaip išsirinkti pirmą automobilį?

Kaip jaunam vairuotojui išsirinkti automobilį, kuris vėliau netaptų galvos skausmu.

Sėkminga byla suformavo precedentą: dabar automobilių pardavėjams reikia būti atidesniems

Išskirtinė byla, kai klaipėdietė iš automobilio pardavėjo prisiteisė pinigus už ką tik įsigytą ir pakeliui sugedusią transporto priemonę privertė suklusti jų pardavėjus

Ko nepamiršti pardavus automobilį

Pasitaiko atvejų, kai įsigiję automobilį naujieji jų savininkai neskuba įregistruoti jo savo vardu, o kartais net ir visai pradingsta.

Į ką atkreipti dėmesį renkantis naudotą automobilį?

Ekspertai išskiria pagrindinius aspektus, į kuriuos pataria atsižvelgti renkantis pirkti naudotą automobilį.

Automobilių pirkėjai apgaudinėjami nauju būdu

Tie, kas gudrauja veldamiesi į abejotinus sandorius ir ketina apgauti valstybę, dažniausiai apgauna patys save

Atviras laiškas – Dėl motociklų „modelinių metų“ žymėjimo motorinių transporto priemonių registracijos liudijimuose

Motociklų savininkams problemos kyla pirmą kartą Lietuvos Respublikoje registruojant ...

10 brangiausių automobilių Pasaulyje

1963 m. „Ferrari 250 GTO" tapo brangiausiu automobiliu Pasaulyje...

„RAF“ automobilių gamykla, Jelgava

Šiandien žodis „Latvija", daugeliui asocijuojasi su ...

Patys keisčiausi projektiniai modeliai

Projektiniai modeliai naudojami jau labai seniai...

Dubajuje likimo valiai paliekam super automobiliai

Vienuose miestuose veriasi smegduobės, kituose gatves nukloja šiukšlės...

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: