„PZU Lietuva“ klientai dėl patirtos žalos gali kreiptis tiesiai į autoservisą
Atnaujinta: 2020-03-09

Draudimo bendrovė „PZU Lietuva" siūlo galimybę vairuotojams patyrusiems eismo įvykį, vykti tiesiai į autoservisą, kur žala bus įvertinta, o automobilis suremontuotas. Tarp draudimo bendrovės partnerių - net 45 autoservisai visoje Lietuvoje, o jų tinklas nuolat plečiamas.
„Dabar mūsų klientai gali sutaupyti laiko ir kokybišką žalos reguliavimo bei remonto paslaugą gauti vienoje vietoje. Pasirašę bendradarbiavimo sutartis su autoservisais visoje Lietuvoje supaprastinome žalų administravimo procesą. Registruodamas įvykį mūsų bendrovės trumpuoju numeriu 19019, žmogus gali pasirinkti vykti tiesiai į jam artimiausią autoservisą-partnerį. Kitu atveju reikėtų pirma atvykti į artimiausią mūsų bendrovės žalų reguliavimo padalinį, kur nuostoliai bus įvertinti, o paskui - į pasirinktas automobilių remonto dirbtuves",- sakė „PZU Lietuva" Žalų departamento direktorius Modestas Žilionis. Nuotoliniu būdu draudimo bendrovės klientai gali pristatyti žalų ekspertams ir būtinus dokumentus - tai galima padaryti el. paštu ar bendrovės draudimo internetu svetainėje. Autoservisų - partnerių sąrašas skelbiamas ir bendrovės interneto svetainėje, todėl vairuotojai gali vykti tiesiai į pasirinktą remonto įmonę ir iš ten telefonu registruoti įvykį.
„PZU Lietuva" atstovas pastebi, kad tiesiai į servisą vykstančių vairuotojų padaugėjo prasidėjus atostogų sezonui, kai žmonės daugiau keliauja, o įvykus eismo įvykiui nenori nutraukti atostogų ir vykti į savo miesto žalų reguliavimo padalinį.
Nors „PZU Lietuva" autoservisų - partnerių tinklas Lietuvoje nuolat plečiamas, klientai gali rinktis, kur remontuoti savo automobilį - bendrovės rekomenduotame ar savo pasirinktame autoservise. „Pasirašydami sutartis su partneriais siekiame, kad klientams remonto procesas būtų kuo paprastesnis. Mūsų partneriai gerai išmano žalų reguliavimą, todėl remontuojant automobilį klientui dalyvauti nebereikia, sąmatas už darbus suderiname tarpusavyje. Kitu atveju, kai klientas pasirenka remonto įmonę, kuri neturi tokios patirties, jam gali tekti ir pačiam įsitraukti į derinimo ir tarpininkavimo procesą", - teigė Modestas Žilionis. Pasak eksperto, šiuo metu tik penktadalis klientų renkasi autoservisą, kuris nėra „PZU Lietuva" partneris.

„PZU Lietuva" duomenimis, daugiau negu pusė vairuotojų, nukentėjusių eismo įvykyje, pageidauja gauti TPVCA draudimo išmokas, nustatytas pagal draudiko parengtus įvertinimus ir patys rūpintis automobilio remontu. Tuo tarpu beveik visi Kasko draudimu apdraustų automobilių iki 3 m. amžiaus savininkai pasirenka remonto paslaugas įgaliotų atstovų dirbtuvėse, su kuriomis atsiskaito draudikas.

 

Daugiau informacijos:
Jovita Aukštuolytė-Minderienė
Komunikacijos vadovė
UAB DK „PZU Lietuva"
Tel. +370 5 272 8945
Mob. +370 698 37318
El. p. j.minderiene@pzu.lt

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

ESTT: nubrėžtos automobilio durelės stovėjimo aikštelėje – draudiminis (eismo) įvykis

Kai automobilis apgadinamas transporto priemonėms stovint vietoje, šiuo metu draudikai atsisako išmokėti draudimo išmoką. Vis dėlto tokia išmoka asmeniui priklauso.

Draudikai įspėja: 5 situacijos, dėl kurių laukia daugiausiai galvos skausmo

5 klasikinės situacijos, kurias gali tekti spręsti savarankiškai net ir turint privalomą vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą.

Gyvenk greitai, mirk jaunas arba kai „GTA“ tampa realybe

Daugelis yra jei ne žaidęs, tai bent girdėjęs apie žaidimų seriją „GTA"...

Krovinių ir vilkikų draudimas – padėtis Lietuvoje šiandien

Lietuvoje kyla aistros dėl krovinių ir krovininio transporto draudimo kainų.

Automobilių vagysčių industrija

Paradoksalu, tačiau automobilių vagystės...

Kas dažniau sukelia eismo įvykius – vyrai ar moterys?

Nepriklausomai nuo šalies ir jos gyventojų plaukų spalvos, beveik visame pasaulyje populiarūs anekdotai apie ...

Kauno autodienos 2008

Fotoreportažas iš parodos „Kauno autodienos 2008”.