Naujasis „Mercedes-Benz“ E klasės universalas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • D297193
  • D297191
  • D297192
  • D297190
  • D297137
  • D297139
  • D297140
  • D297142
  • D297153
  • D297161
  • D297164
  • D297174
  • D297175
  • D297177
  • D297184
  • D297187

Šią savaitę pasauliui pristatytas naujasis „Mercedes-Benz" E klasės universalas. Tai vienas erdviausių ir tyliausių automobilių savo kategorijoje - tą įrodo automobilio talpa, siekianti iki 1820 litrų, ir garsą izoliuojančios sistemos.

Naujasis automobilis galimas su septyniais varikliais: keturiais benzininiais ir trimis dyzeliniais. Į E 200 modelį bus montuojamas 4 cilindrų 135 kW (184 AG) benzininis variklis, E 220 d bus kombinuojamas su naujai sukurtu 4 cilindrų 143 kW (194 AG) dyzeliniu varikliu, o štai E 250 - su 155 kW (211 AG) varikliu, kurio sukimo momentas siekia 350 Nm. 2016 m. pabaigoje variklių arsenalas dar bus papildytas: 110 kW (150 AG) E 200 modelyje, 6 cilindrų dyzeliniu E 350 d modelyje ir 6 cilindrų benzininiu varikliu, kurio galia siekia 245 kW (333 AG), o sukimo momentas 480 Nm - E 400 4MATIC modelyje. Į visus modelius tradiciškai bus montuojamos devynių pavarų „9G-Tronic" automatinės pavarų dėžės.

Erdvus, universalus ir patogus

Naujasis E klasės universalas, kurio talpa siekia nuo 670 iki 1820 litrų - vienas erdviausių automobilių savo kategorijoje. Galinėse sėdynėse įdiegta nauja funkcija, kuri leidžia sėdynių atlošą pakreipti apytiksliai 10 laipsnių stačiau - tokiu būdu automobilyje sukuriama papildomai vietos, išlaikant galimybę naudotis visomis penkiomis sėdynėmis.

Automobilio kūrėjai skyrė ypatingą dėmesį naujojo modelio matmenims ir inovatyviems sprendimams, padedantiems krovinius į automobilį talpinti daug paprasčiau. Naujasis universalas - vienas iš nedaugelio automobilių, į kurį galima sutalpinti europaletę.

Bagažinės kapoto funkcija Easy-Pack leidžia mygtuko paspaudimu atidaryti ir uždaryti bagažinę, o papildomos funkcijos Keyless-Go ir Hands-Free Access leidžia automobilio bagažinę atidaryti ir uždaryti automatiškai, imituojant spyrio judesį po galiniu buferiu.

Kaip visuomet stilingas ir modernus

Naujojo E klasės universalo eksterjeras pasižymi modernumu, stilingumu ir dinamiškumu. Ilga ratų bazė ir dideli ratai sukuria dinamiškas proporcijas. Prailginti šoniniai langai vizualiai dar labiau ištęsia automobilį, tad jis atrodo ilgesnis. Pirmą kartą stogo bėgiai organiškai integruoti kaip standartinė automobilio įrangos dalis.

Priekinė dalis skiriasi priklausomai nuo modelio, tačiau klasikinis modelis turės standartiškas priekines groteles su žvaigžde ant kapoto. Kiekvienas grotelių variantas suteiks E klasei skiriamąjį bruožą - eleganciją ar dinamiškumą.

Viduje prietaisų skydelį puošia du platūs, aukštos rezoliucijos 12,3 colių įstrižainės ekranai. Jutikliniai valdikliai ant vairo leidžia kontroliuoti prietaisų skydelį pirštu sukant ratuką. Kitos funkcijos valdomos per pirštu liečiamą ekraną, kuris taip pat atpažįsta rašyseną. Kaip jau įprasta „Mercedes-Benz" modeliuose, interjeras pagamintas iš aukštos kokybės medienos ir odos.

Išmanios technologijos išmaniam automobiliui

Nauja Concierge Service funkcija suteikia dar daugiau asmeninių galimybių: nuo staliuko rezervacijos restorane iki sporto ar kultūrinių renginių sąrašo. Dar viena naujovė - keliais paprastais veiksmais galinės sėdynės sėdintiems gale gali tapti laisvalaikio centru ir net kinu su iPad Rear Seat Integration Plug&Play pramogine sistema. Ant priekinių sėdynių nugarėlių bus montuojami specialūs lizdai iPad įrenginiams bei pateikiama speciali integruota programinė įranga.

„Mercedes-Benz" taip pat siūlo aukštos kokybės ir saugos sistemas vaikams su specialia nauja KIDFIX XP sėdyne, kuri buvo sukurta kartu su vaikų kėdžių gamintoju BRITAX RÖMER. Ši sėdynė skirta 2/3 grupėms, todėl vieta tinkama vaikams nuo 4 iki 12 m. amžiaus, nuo 15 iki 36 kg svorio.

Universalas taip pat išsiskiria garso izoliacijos kokybe - jis vienas iš tyliausių automobilių savo kategorijoje. Speciali kėbulo izoliacija bei garso sugėrimo sistema po galinėmis sėdynėmis ir ant ratlankių sulaiko garsą. Taip pat galimas ir papildomas Accoustic Comfort paketas, papildomai į automobilį įmontuojant garsą izoliuojančias medžiagas priekiniame bei šoniniuose stikluose ir kėbulo dugne.

 

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Naujasis „Mercedes-Benz GLA" - dar kompaktiškesnis, tačiau erdvesnis

„Mercedes-Benz" pristatė jau aštuntąjį dabartinės kompaktinių automobilių gamos modelį - naująjį GLA visureigį.

Mercedes-Benz GLS“ modelių prabangos ir dydžio revoliucija

Šių metų pabaigoje pirmuosius klientus turėtų pasiekti „Mercedes-Benz GLS" S klasės visureigiai.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

10 brangiausių automobilių Pasaulyje

1963 m. „Ferrari 250 GTO" tapo brangiausiu automobiliu Pasaulyje...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Paskutinės klasikinių sedanų dienos?

Sedanas -kėbulo forma, kuri dešimtmečiais asocijavosi su automobiliais.

„Maybach“ neparduodamas

Toks vokiečių nenoras perleisti nors ir nuostolingą, bet garsų automobilių gamintoją kinams visiškai suprantamas

Automobilizmui nusipelniusios moterys – Mercedes Elinek

Sutikite, kad vyrauja stereotipinė nuomonė: automobilis - tik vyriškas žaisliukas, o rimtai užsiimti automobilizmu gali tik vyrai

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)