Turimoje autoreviu.lt duomenų bazėje yra daugiau kaip 400 autoservisų Vilniuje. Automobilių savininkams savo paslaugas siūlo dar daugiau privačiai dirbančių meistrų Vilniuje ir jo priemiesčiuose. Kaip išsirinkti iš tokios pasiūlos geriausiai ir patikimiausiai dirbantį autoservisą? Pabandysime atrinkti patikimo autoserviso atpažinimo kriterijus, peržiūrėsime atsiliepimus bei pateiksime stipresnius autoservisus „Geriausių autoservisų žemėlapyje“.
Universalūs autoservisai Vilniuje
Vis labiau įprantame savo problemas patikėti konkrečios srities specialistams. Deja, automobilio problemas esame linkę spręsti kitaip. Pajutę gedimą vežiuojame į servisą, kuriame diagnozuojama problema ir imamasi ją sutvarkyti. Tai viena iš rizikingiausių automobilio savininkui paslaugų, kadangi, norintys uždirbti daugiau autoservisai „suranda“ daugiau gedimų nei jų iš tiesų yra. Kartais gedimai neteisingai diagnozuojami dėl meistro neprofesionalumo, nes gana sudėtinga turėti žinių apie visas problemas, kai tiek daug automobilių modelių ir įrangos modifikacijų. Pavyzdžiui, aplankiau gana daug servisų, kai be jokios priežasties ėmė kilti variklio apsukos. Vieni siūlė keisti kuro siurblį, kiti - termostatą. Tačiau dar kitame servise meistras papildė aušinimo skysčio kiekį ir problema išsisprendė. Kartais tenka nusivilti ir jau pamėgtais autoservisais Vilniuje, kuriems atrodo, kad jau „prisijaukino“ klientą ir galima iškišti bet ką. Kaip elgtis tokiu atveju, jei dar neturite patikimo autoserviso Vilniuje:
· Apsilankykite keliuose patikimuose autoservisuose Vilniuje;
· Sužinoję diagnozę papildomai panaršykite internete, nagrinėdami gedimą;
· Jei manote, kad suradote gedimo priežastį nuvažiuokite į konkretų gedimą taisančią įmonę, sužinokite jų diagnozę;
Autoserviso pasirinkimo momentu neverta gailėti pinigų diagnozei, suradus patikimą autoservisą tai atsipirks.
Variklio gedimų autoservisas Vilniuje
Variklio gedimų remontas - labai atsakingas darbas. Būtina naudotis variklių serviso, kuris turi šios srities automechanikus ir modernią įrangą, paslaugomis. Atrodytų, kad šiuolaikiniuose automobiliuose viskas daug paprasčiau - pasižiūrėjo meistras į kompiuterį ir mato visus gedimus. Taip tikrai nėra. Pirmiausia, nėra vieningo gedimų identifikavimo skirtingų markių ir modifikacijų automobiliams. Kompiuterinės diagnostikos įranga yra nevienodos klasės ir pritaikomumo.
Pavyzdžiui, mano Nissan Note ėmė neprognozuojamai gęsti ar prarasti apsisukimus važiuojant, išaugo degalų suvartojimas. Atliekant kompiuterinę diagnostiką skirtinguos servisuose buvo įvardijamos vis skirtingos priežastys. Vieni už 100 eurų „sutvarkė“ pultelį, nes kitų gedimų variklyje ar sistemose nematė. Kiti diagnozavo variklio stūmoklio žiedų susidėvėjimą. Galiausiai rimtame autoservise elektrikas rado atsijungusį laiduką ir jį prijungus visos problemos susitvarkė.
Norint turėti kiek galima mažiau problemų dėl variklio, verta jį pastoviai prižiūrėti. Labai gerai, jei pasirenkate patikimą servisą ir neužmirštate laiku pakeisti tepalų ir filtrų, paskirstymo, generatoriaus ir kondicionieriaus diržų ar juos patempti, keičiate tarpines ir riebokšlius. Iškylus problemoms variklių remonto autoservise Vilniuje pasikeisite uždegimo žvakes, turbiną, susiremontuosite ar pasikeisite starterį, generatorių.
Autoserviso "Martonas" specialistai siūlo vairuotojams nelaukti, kol atsiras rimtų variklio gedimų ir atvykti į variklio diagnostiką pasitikrinti. Specialistas atliks skenavimą ir nustatęs gedimus, paaiškins – kokį remontą reikia atlikti nedelsiant, o koks yra antrinės svarbos. Bus remontuojamos ir keičiamos sugedusio variklio dalys. Modernios kompiuterinės diagnostikos įrangos dėka “Martono” autoservisai turi galimybę tiksliai nustatyti įvairių markių automobilių sistemos sutrikimus. Didelė duomenų bazė leidžia lengviau identifikuoti įvairių markių gedimus ir greičiau atlikti remontą.
Šiuolaikiška kompiuterinės diagnostikos įranga “Martono” autoservise – kompiuteriniai skaneriai, vibrostendai, laisvatarpių matuokliai - leidžia dideliu tikslumu nustatyti gedimo priežastį, priklausomai nuo automobilio modelio.
Važiuoklės remonto autoservisai Vilniuje
Nenuostabu, kad važinėjant mūsų keliais važiuoklės gedimai yra vieni iš dažniausiai pasitaikančių. Ypač važiuoklės problemos pasijunta po žiemos, kai šalčiai ir druska paspartina guminių ir metalinių dalių susidėvėjimą. Jei tik pajutoje barškėjimą, traškesį, ūžesį, geriau iš karto važiuoti į važiuoklės remonto autoservisą. Vienos važiuoklės dalies gedimas greitai gali sugadinti kitas dalis. Keičiant šarnyrus, sailentblokus, diskus, pagelbės praktiškai visi važiuoklės remontu užsiismantys autoservisai. Svarbu žiūrėti, kad detalės būtų keičiamos kokybiškomis ir automobilio statusą atitinkančiomis dalimis. Netaupykite žinomų gamintojų amortizatoriams, diskams, traukėms. Bus ne tik maloniau važiuoti, bet ir tokios detalės laikys gerokai ilgiau.
Važiuoklės gedimus išduoda tokie būdingi požymiai kaip pablogėjęs automobilio manevringumas, ypač bandant aplenkti arba pasukti. Prie to prisideda pašaliniai įtartini važiuoklės triukšmai.
Atvykus į remontą gerame autoservise kruopščiai atliks važiuoklės diagnostiką. Apžiūros metu nustatomos aiškios problemos ir neakivaizdžios, bet galinčios vėliau peraugti į sunkesnius gedimus. Kartu su tuo pašalinamas rūdžių sluoksnis, metalinės važiuoklės dalys apdorojamos antikorozinėmis medžiagomis.
Autoservise “Martonas" remontuojami ir keičiami kritinės būklės amortizatoriai, diskai, pakabos, šarnyrai, traukės ir kitos stipriai pažeistos važiuoklės dalys. "Martono” važiuoklės remonto paslauga yra labai populiari vilniečių automėgėjų tarpe. Remonto metu sugedusios dalys keičiamos tik kokybiškomis ilgalaikėmis detalėmis, kadangi “Martono” autoservisai užsiima prekyba originaliomis atsarginėmis dalimis, gaunamomis tiesiogiai iš pasaulinių gamintojų.
Duslintuvų remontas ir keitimas Vilniuje
Duslintuvų remonto autoservisuose kartais pasitaikydavo kurioziškų situacijų. Sklinda pasakojimai, kaip kažkokiame garažiuke blondinės automobiliui „sutvarkius“ duslintuvą, šio išmetimo sistemoje nelikdavo katalizatoriaus. Automobiliui nedidelis katalizatorius yra tiek svarbus, tiek brangus. Pravažiavus 150-180 000 kilometrų paprastai katalizatorius tampa nenaudojamas. Katalizatorius ženkliai sumažina į aplinką patenkančių kensmingų išmetamųjų dujų kiekį. Užsikimšus, išdegus katalizatoriui, liambda zondai, kurie matuoja įeinančio ir išeinančio deguonies kiekį, ima kompiuteriui tiekti neteisingus duomenis. Kompiuteris duoda neteisingas komandas kuro padavimo sistemai ir automobilis ima naudoti daugiau degalų. Taip variklio problemoms atsirasti turi įtakos per riebaus degalų mišinio padavimas. Todėl verta laiku pasikeisti katalizatorių. Neklausykite, kai meistrai siūlo jį pašalinti, katalizatorių pakeisti pigesniu - turėsite problemų technninėje apžiūroje. Galiu parekomenduoti „Autoringas“ servisą, jie nerizikuoja siūlydami nežinia kokius pakaitalus, o užsako Jūsų automobiliui tinkamą katalizatorių.
Degimo produktų šalinimo sistemoje dar yra vidurinis ir galinis bakelis. Jie smarkai sumažina automobilio skleidžiamą garsą.
„Autoringas“ servise yra didelis duslintuvų pasirinkimas. Jei tinkamo duslintuvo neturi, jis bus užsakytas ir atgabentas per kelias dienas.
Kėbulo remontas Vilniuje
Turbūt nė viename Vakarų Europos didmiestyje neteko matyti taip išoriškai prižiūrėto automobilių parko koks yra Vilniuje. Pas mus puoselėjamas automobilių grožio kultas, retai pamatysi apibraižytą automobilį. Reikia pripažinti, kad naudotų ir daužtų automobilių remonto verslas išugdė labai daug puikių automobilių kėbulų remonto meistrų. Nedidelius kėbulo remonto darbus puikiai atlieka net ir garažiniai meistrai. Tačiau jei kėbulas pažeistas labiau, kėbulo geometrijos atstatymo darbus reikėtų patikėti patikimam kėbulo remonto autoservisui Vilniuje.
Kėbulo geometrijos deformacijos, jos nukrypimas nuo gamyklinių parametrų po avarijos kartu su bamperių ir kitų kėbulo dalių įlinkiais ir įbrėžimais paviršiuje nėra vieninteliai defektai, kuriuos reikia taisyti. Geometrijos pažeidimai sukelia ir kitų defektų grandinę - kėbulas ir salonas tampa nesandarūs; skila ir įtrūksta stiklai; sutrinka centrinės spynos darbas. Apie pažeistą kėbulo geometriją galima spręsti iš to, durys neužsidaro sandariai arba jos kliba važiuojant.
Skirtingai nuo mažų garažinių dirbtuvių, kuriose dėl mažo ploto tenka ilgai laukti savo eilės, autoservisai "Martonas" turi erdvius kėbulo remonto cechus, talpinančius daugiau automobilių (iki 50), todėl aptarnauja visus norinčius klientus žymiai greičiau, išvengiant ilgo laukimo. Naudojant modernią įrangą serviso šaltkalviai grąžina kėbulo geometriją į pradinius parametrus.
Mašinos kėbulas gali nukentėti ir nuo korozijos – rūdys niokoja jį per pažeistą ar nusidėvėjusį dažų sluoksnį, turintį antikorozinę paskirtį (kartu su estetine). Pagal kėbulo dažymo kokybę irgi galima daryti išvadas apie autoserviso lygį. Naujai nudažytame kėbulo paviršiuje neturi likti nė menkiausių nelygumų, duobelių ar bangų. Nelygumų atsikratoma dar tada, kai dažymui ruošiamas paviršius glaistomas ir šlifuojamas – teigia autoserviso “Martonas” kėbulo remonto specialistai.
Kėbulo dažymas “Martono” centruose atliekamas moderniose kamerose su optimaliu mikroklimatu ir reikiama temperatūra, kuriose dažymui naudojama pažangi įranga ir meistriškumas. Tvarumo sumetimais UAB „Martonas“ investavo į ekologišką dažymo įranga, mažinančią kenksmingų medžiagų išsiskyrimą į aplinką.
Kai dažoma atskira kėbulo dalis labai svarbu “pataikyti” į esamą automobilio spalvą, siekiant išvengti naujų ir ankstesnių originalių dažų atspalvių skirtumo. Šis klausimas sprendžiamas dar dažų paruošimo etape. Šiuolaikinis spalvos parinkimo procesas yra technologiškai modernizuotas – spalvos formulė nustatoma per kompiuterinė bazę pagal nuskenuotą markės spalvos kodą. Dažytojas, ruošdamas dažus, atlieka kelis spalvos bandymus, siekdamas tobulai “pataikyti” į originalų atspalvį.
Pažangiuose autoservisuose įrengtos dažų maišyklės su įžymių gamintojų dažais ir lakais. Dažymui rekomenduojami tik kokybiški dažai – kėbulo danga turi būti ilgaamžė, atlaikyti neigiamus aplinkos faktorius (drėgmę, UV, šaltį, karštį).
“Martono” autoservisai turi modernizuotas kėbulo dažų paruošimo laboratorijas: dažų ir lakų (Spectral, Diamont, Challenger) maišyklės, elektroninės svarstyklės dažų pigmentų dozavimui, kompiuteris su spalvų formulių informacine baze, spalvų paletės įvairių gamintojų automobiliams.
Padangų, ratlankių pardavimas ir keitimas Vilniuje
Dažniausiai ratlankiai perkami specializuotose parduotuvėse. Tokiose parduotuvėse yra tiek ekonominės, tiek prestižinės klasės ratlankių. Tokiose ratlankių parduotuvėse Vilniuje madingų ratlankių pasirinkimas, kurie puošia automobilį ir gali tapti netgi jo akcentu, tikrai didelis. Tačiau daug ratlankių pardavėjų nesispecializuoja šioje veikloje. Paprastai eiliniame salone siūlomos kelios dešimtys ratlankių. Tad ne visur rasite ir išsirinksite tinkamo modelio ir dizaino ratlankius. Visgi geriau apsilankyti ratlankių prekyboje besispecializuojančioje įmonėje ir išsirinkti iš kelių šimtų modelių.
Prekyba ratlankiais Vilniuje, Beriva salone. Didelis įvairių tipų ir dizainų ratlankių pasirinkimas. Dar didesnės galimybės renkantis ratlankius iš katalogų. Įvairios ratlankių kainos, nuo ekonominės iki prestizinės klasės.
Padangų keitimas yra sezoninis - pavasarį ir rudenį. Tuomet susidaro didelės eilės prie padangų keitimo autoservisų. Daugeliui automėgėjų vis dar kyla klausimų - pirkti naudotas ar naujas padangas, nežinomų gamintojų ar patikimų padangų gamintojų produkciją. Padangos - tai pirmiausia saugumas važiuojant. Ką galima žinoti apie naudotų padangų būseną? Vien tik protektoriaus gylis nėra rodiklis, ar padanga patikima. Todėl geriau rinktis naujas padangas. Renkantis padangas specialistai rekomenduoja pirkti žinomų gamintojų padangas. Kiekvienais metais tokie gamintojai pasiūlo naujų padangų, su dar patikimesniais protektoriais. Be to, ir padangų medžiagos sudėtis dažniausiai būna gerokai geresnės kokybės. Patirtis rodo, kad su žinomų gamintojų padangomis pravažiuojama vos ne dvigubai daugiau nei su no names padangomis. Tuo tarpu kainos skirtumas, ypač perkant akcijų metu, yra 30-50 procentų. Akcijos padangoms dažniausiai vyksta pasibaigus sezonai ar kaip tik kiek prieš jį. Tai puiki proga įsigyti kokybiškas padangas už mažą kainą.
Didesni servisai siūlo padangų saugojimo paslaugą. Tai verta dėmesio paslauga, nes padangos saugomos tinkamomis sąlygomis. Dėl to ilgėja jų eksploatacijos laikas. Tuo tarpu namuose, laikant šiltai, jos užima naudingą vietą, o ištrėmus padangas į šaltą palėpę, ten jos greičiau praras eksploatacines savybes.
Padangų keitimas Vilniuje, Beriva parduotuvėje - servise.
Geriausi elektronikos remonto autoservisai Vilniuje
Vienas iš sudėtingesnių gedimų yra automobilio elektronikos gedimai. Ne tiek dėl paties gedimo, kiek dėl kvalifikuotų autoelektrikų, galinčių nustatyti ir pašalinti gedimą, trūkumo. Dažnai elektronikos darbo gedimai gali būti susiję su kitų dalių problemomis. Kaip kad ir minėtas katalizatoriaus užsikimšimas, padaręs įtaką degimo sistemos valdyme. Elektronika labai skiriasi, priklausomai nuo automobilio markės. Todėl elektronikos taisymą geriau patikėti servisui, kuris specializuojasi konkrečios markės automobilių remonte.
Elektros sistemos gedimai taip pat gana dažnas atvejis. Automobilio elektros kontaktai nuolat yra agresyvioje terpėje -tai karštis, šaltis, drėgmė. Nenuostabu, kad kontaktus paveikia korozija, jie mechaniškai susidėvi. Tam, kad būtų surastas toks prarastas kontaktas, kartais reikia genijaus gebėjimų. Čia ir yra autoelektriko kvalifikacijos paslaptis. Dažnai gedimas randamas ne su aparatūra, bet patirties, jau susidūrus su tokio gedimo požymiais, dėka.
Sergejus Jeriomenko
Dažniausi automobilių gedimai
Automobilių gedimų požymiai, priežastys, remonto būdai. Variklio gedimai, elektronikos, važiuoklės, duslintuvo, stabdžių gedimai, kėbulo pažeidimai
Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“
Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo
Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą
Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...
Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų
Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų
Pasaulinė premjera IAA: Hankook pristatė naują sunkvežimių padangų seriją
2012 metų rugsėjo 18 dieną premium klasės...
Ratlankiai puošia ir suteikia pranašumo
Žinomi automobilių gamintojai jau nuo seno savo modelius puošia akiai maloniais lengvojo lydinio ratlankiais...
Dėvėtų padangų perdirbimas išsprendžia ekologines problemas
Be šeimininkų, pakelėse ir neprižiūrimose teritorijose paliktos dėvėtos padangos vis dar nesulaukia rimto ir atsakingo visuomenės požiūrio
Vakarų Lietuvos keliais
Lietuva nėra labai didelė, tad norint ją galima apvažiuoti per dieną...
Mobili ir greita pagalba prakiurus padangai
Mobili ratų taisykla - laiką taupantis padangų montavimo ir...
Kauno autodienos 2008
Fotoreportažas iš parodos „Kauno autodienos 2008”.