"Goodyear" naujienos ir populiariausi gaminiai šiai žiemai 2009–2010 m.
Atnaujinta: 2020-03-09

"Goodyear UltraGrip Performance 2" - naujiena!

Viena iš įdomiausių 2009-2010 m. sezono "Goodyear" naujiena - europietiška nedygliuota žieminė padanga "UltraGrip Performance 2", skirta galingiems automobiliams. Ši padanga buvo sukurta patobulinus sėkmingą pirmtakę.

"UltraGrip Performance 2" padangos yra puikios visomis žiemos sąlygomis, nes jose panaudota nauja "Adaptive SipeGrip" technologija, suderinanti dviejų rūšių įpjovas vienoje padangoje. Be to, siekiant geresnio sukibimo, padangoje panaudotas kryptinis protektorius ir naujas silicio mišinys. "UltraGrip Performance 2", kurią neseniai išbandė nepriklausoma Vokietijos bandymų organizacija "TÜV SÜD Automotive", yra patikima padanga, pasižyminti geromis savybėmis bet kokiomis žiemos sąlygomis - nuo sniego ir ledo iki šlapios ir sausos kelio dangos. Atlikti bandymai parodė "Adaptive SipeGrip" technologijos pranašumus. Optimalus įpjovų atsivėrimas "UltraGrip Performance 2" padangose užtikrina 13 proc. trumpesnį stabdymo atstumą ant ledo. Zigzago pavidalo dvimatės (2D) įpjovos centrinėje srityje sutrumpina stabdymo atstumą ant sniego 8 procentais. Galiausiai padanga užtikrina 9 proc. geresnį posūkių įveikimą, nes protektoriaus nugarėlė užtikrina nuolatinį kontaktą su kelio paviršiumi.

"Goodyear UltraGrip Extreme" - išgirtos savybės ant ledo

"Goodyear UltraGrip Extreme" - tai pirmoji dygliuota padanga iš naujos žieminių padangų kartos. Šios padangos savybės išlieka puikios net atšiauriausiomis žiemos sąlygomis, važiuojant mieste ir vidutinio sudėtingumo žiemos keliais. Tai patvirtina bandymų, kuriuos atliko padangų gamintoja ir pagrindiniai automobilininkų žurnalai, rezultatai.

Dėl universalių savybių "UltraGrip Extreme" greitai tapo viena iš perkamiausių ir populiariausių žieminių "Goodyear" padangų. 3 proc. geresnis stabdymas ant ledo dangos kartu su 5 proc. geresniu rezultatu, kurį pavyko pasiekti įdiegus naują "Active Stud" technologiją, ženkliai pagerina valdymo galimybes ant ledo dangos. Atlikus bandymus nustatyta, kad "UltraGrip Extreme" padangų stabdymo savybės ant šlapios dangos yra 9 proc., manevravimo ant sausos dangos - 8 proc., o valdymo ant pažliugusio sniego dangos - mažiausiai 11 proc. geresnės, palyginti su šio padangų modelio pirmtaku.

Dygliuotos "Goodyear UltraGrip Extreme" padangos skirtos vairuotojams, kuriems reikia geresnių valdymo galimybių atšiauriomis žiemos sąlygomis. Dygliuotos padangos ypač veiksmingos važiuojant šlapia arba grublėta ledo danga - tokios sąlygos šaltesniuose regionuose ir didesniuose miestuose yra labai dažnos. Tai buvo įrodyta bandymais, kuriuos atliko Suomijos bendrovės "Test World" specialistai ir kurių metu "UltraGrip Extreme" padangos buvo pripažintos geriausiomis pagal stabdymo ant ledo savybes. Švedijos laikraštis "Aftonbladet" pagyrė šią padangą pavadindamas ją "geriausia ant ledo" dar viename nepriklausomame žieminių padangų bandyme .

"Goodyear UltraGrip 7+" padanga - bandymų nugalėtoja!

Nedygliuota "Goodyear UltraGrip 7+" padanga yra geresnė ant šlapios kelio dangos, užtikrina mažesnes degalų sąnaudas dėl 8 proc. mažesnio pasipriešinimo riedėjimui, o jos rida yra 5 proc. didesnė, palyginti su šios padangos pirmtake "UltraGrip 7". Tai tik dalis pranašumų, kuriuos teikia naujoviškos technologijos, panaudotos gaminant "UltraGrip 7+" padangą, ir dėl kurių ši padanga pelnė pergalę Vokietijos žurnalo "Auto Motor & Sport" pagrindinio žieminių padangų bandymo metu. "UltraGrip 7+" buvo pelnytai pavadinta gerai subalansuotų savybių padanga, geriausiai pasirodžiusi šlapiame ir sausame kelyje žiemos sąlygomis, ir apskritai pripažinta kaip labai stabilių savybių padanga.

Šios padangos galimybės prisitaikyti prie besikeičiančių žiemos sąlygų yra didesnės, nes naujos sustiprinimo zonos užtikrina tolygesnį slėgio pasiskirstymą padangoje, o protektoriaus gumos mišinys su naujos kartos polimerų mišiniais tinka gerokai didesniam temperatūros intervalui. Naujieji gumos mišiniai pagerino padangos savybes ant šlapios dangos ir užtikrino puikias "UltraGrip 7+" savybes ant sniego ir ledo. Nepriklausoma bandymų organizacija ADAC palygino 20 žieminių padangų įvairiomis žiemos kelio sąlygomis. 195 65R15T dydžio "UltraGrip 7+" pelnė pirmąją vietą ir visų trokštamą "labai rekomenduojamos" įvertinimą.

Naujoviškos "Goodyear" 3D BIS prizminės lamelės optimizuoja blokų standumą esant bet kokiai temperatūrai, taip pagerindamos automobilio valdymą įvairiausiomis žiemos sąlygomis - nuo sauso ar šlapio kelio iki pažliugusio sniego, sniego ar ledo. Lamelės suprojektuotos taip, kad sukibtų net su pačia sudėtingiausia sniego ar ledo danga ir užtikrintų puikų sukibimą slidžiame kelyje.

"Goodyear UltraGrip 7+" padangų keliamo triukšmo smailių vertes pavyko sumažinti, todėl važiavimas visomis kelio ir oro sąlygomis tapo sklandesnis, tylesnis ir komfortiškesnis.

"Goodyear Ice-Navi ZEA" - su "BioTread" technologija

Esant šaltam klimatui ir atšiaurioms sniego bei ledo dangos sąlygoms, "Goodyear" siūlo naudoti nedygliuotas "Nordic" padangas "Ice-Navi ZEA". Dėl pažangių technologijų, tokių kaip "BioTread" su "Biofiller" užpildu, stiklo mikropluoštu bei naujovišku protektoriaus raštu, padangų sukibimas ir stabdymas ant sniego bei ledo dangos yra ypač geras. Be to, šios padangos geriau prisitaiko prie skirtingų kelio paviršių.

Švedijos automobilininkų žurnalo "Motorföraren" atliktų bandymų metu "Goodyear Ice-Navi ZEA" padangoms skirta aukščiausia vieta. "Ice-Navi ZEA" padanga ne tik tapo viso bandymo nugalėtoja, bet ir buvo greičiausia nedygliuota padanga apledėjusioje trasoje ir atsiliko nuo dygliuotos padangos vos 0,4 sekundės.

Visų naujų "Goodyear" padangų protektorių sudėtyje nėra policiklinių aromatinių (PCA) alyvų, todėl šios padangos yra draugiškesnės aplinkai.

Apie "Goodyear"

"Goodyear" yra viena iš didžiausių pasaulio padangų gamybos bendrovių. Bendrovės gamyklose, kurių yra daugiau šešiasdešimt net 26 šalyse visame pasaulyje, dirba apie 70 000 žmonių.

"Goodyear Dunlop Nordic" yra bendrovės padalinys, atstovaujantis aštuonioms Šiaurės ir Baltijos regiono valstybėms, o jo pagrindinė būstinė įsikūrusi Stokholme. "Goodyear Dunlop Nordic" padalinyje dirba apie 150 darbuotojų, o dalis produktų bandymo vietų yra šiaurinėse Suomijos ir Švedijos srityse. Daugiau informacijos apie "Goodyear" produktus galite rasti www.goodyear.lt.

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Gintarė Kavaliūnaitė
tel. +370 5 264 95 00,
mob. tel. +370 610 050 56,
el.paštas: gintare@prservice.lt

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Dažniausi automobilių gedimai

Automobilių gedimų požymiai, priežastys, remonto būdai. Variklio gedimai, elektronikos, važiuoklės, duslintuvo, stabdžių gedimai, kėbulo pažeidimai

Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“

Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo

Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų

Ratlankiai puošia ir suteikia pranašumo

Žinomi automobilių gamintojai jau nuo seno savo modelius puošia akiai maloniais lengvojo lydinio ratlankiais...

Dėvėtų padangų perdirbimas išsprendžia ekologines problemas

Be šeimininkų, pakelėse ir neprižiūrimose teritorijose paliktos dėvėtos padangos vis dar nesulaukia rimto ir atsakingo visuomenės požiūrio

Vakarų Lietuvos keliais

Lietuva nėra labai didelė, tad norint ją galima apvažiuoti per dieną...

Mobili ir greita pagalba prakiurus padangai

Mobili ratų taisykla - laiką taupantis padangų montavimo ir...

Kauno autodienos 2008

Fotoreportažas iš parodos „Kauno autodienos 2008”.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: