Lietuvoje pristatytas „Mercedes-Benz“ E klasės automobilis
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 2264
  • 2256
  • 2347

Metų pradžioje Detroito automobilių parodoje pasirodęs „Mercedes-Benz" E klasės automobilis pristatytas ir Lietuvoje. Ilgai lauktas naujasis E klasės automobilis, kaip ir jo pirmtakai, pasižymi aukšta klase, stiliumi ir sportiškumu. Inovacijos, įdiegtos E klasėje, nubrėžia naują saugumo, bestresio važiavimo, komforto ir supaprastinto gyvenimo standartą, kuris leidžia bendrovei ir vėl tapti lyderiais. Šiandien naujoji E klasė - tai išmanioji transporto priemonė.

Automobilio aukštų technologijų elektroninių sistemų ir infrastruktūros bei jutiklių galia sudaro maksimalų važiavimo patogumą: vairuotojui pakanka vairuoti tik tada, kai jis pats to nori. Lengvos konstrukcijos technika ir aerodinaminės savybės nubrėžia naujus standartus efektyvumui, užtikrinamas išskirtinis važiavimo komfortas - toks išmanumas paverčia E klasę savarankiškai važiuojančio automobilio etalonu.

Pirmtaką pranoko ir technologijomis, ir dydžiu

Naujasis automobilis E klasės pirmtaką pranoko ne tik technologine prasme, bet ir dydžiu. Naujojo modelio ratų bazė yra 65 milimetrais ilgesnė (2939 mm), lyginant su šio modelio pirmtaku, bendras automobilio ilgis padidėjo 43 milimetrais (4923 mm), tačiau aerodinaminis koeficientas išliko 0,23.

Naujojo „Mercedes-Benz" E klasės automobilio dizainas pasižymi nuosekliomis linijomis, aptakumu ir kiekvienai šio modelio linijai atskiromis dizaino detalėmis. Didelio diametro ratai, platūs ir ilgi automobilio galiniai sparnai suteikia didesnį masės pojūtį ir atskleidžia galingą automobilio charakterį.

Aukščiausios kokybės prabangus interjeras

Kaip jau įprasta naujiems „Mercedes-Benz" automobiliams, ypatingas dėmesys skiriamas interjero dizainui. Naujojoje E klasėje naudojamos aukščiausios kokybės interjero medžiagos - mediena, oda, metaliniai akcentai - šiomis medžiagomis sukuriamas grakščių linijų, prabangus ir itin komfortabilus interjeras.

Viena didžiausių inovacijų automobilio viduje - sujungti du aukštos rezoliucijos 12,3 colio ekranai, įdiegta naujovė - šildomi durų porankiai ir centrinis valdymo skydelis. Tarp unikalių savybių - ir vairas, turintis lietimui jautrias zonas, reaguojančias į vairuotojo pirštų judesius aukštyn, žemyn, į šonus - panašiai kaip išmaniuosiuose telefonuose. Nors ši funkcija jau buvo naudojama centrinėje valdymo panelėje ir kituose „Mercedes-Benz" modeliuose, tačiau lietimui jautrias zonas ant vairo, leidžiančias patogiau keisti automobilio nustatymus, galės išbandyti tik naujosios E klasės vairuotojai.

Galingas, bet saugus

Naujasis E klasės modelis komplektuojamas su 4 skirtingais varikliais: 2 litrų darbinio tūrio benzininiu 184 AG, 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu 195 AG, 3 litrų darbinio tūrio dyzeliniu 258 AG ir hibridine 249 AG jėgaine. Visuose naujosios E klasės modeliuose variklio galia į ratus perduodama per „9G-Tronic" devynių pavarų automatinę pavarų dėžę.

Daug dėmesio skirta ir saugos bei pagalbinėms sistemoms - naujoje E klasėje įdiegtos persirikiuoti padedanti „Active Lane-change Assistant" sistema, automobilio stabdymo efektyvumą didinanti ir leidžianti automatiškai sustoti „Active Brake Assist" sistema, kuri kartu su „Evasive Steering Assist" sistema padeda identifikuoti pėsčiuosius ir jų išvengti, apie objektus esančius nematomoje zonoje perspėjanti „Active Blind Spot Assist" sistema ir daugybė kitų saugos ir pagalbinių sistemų, didinančių važiavimo patogumą ir padedančių išvengti susidūrimų bei kitų incidentų.

E klasė yra „Mercedes-Benz" prekių ženklo vizitinė kortelė, praeityje nubrėždavusi naujus standartus verslo klasės segmente. Šiandien ši tradicija sutelkiama į ateitį su aukščiausiomis prabangiomis inovacijomis: naujoji E klasė - tai dar vienas žingsnis į priekį pilnai savarankiškai važiuojančio automobilio link. Jis sustiprina efektyvumą, saugumą ir komfortą, sumažina stresą vairuojant ir sustiprina malonumą, tačiau geriausia dar ateityje. Ateities „Mercedes-Benz" važiuos savarankiškai ir be išmetamųjų dujų, jie bus dar saugesni, prabangesni ir turės dar daugiau sujungtų funkcijų. Patogus poilsis kelionėje nuo biuro iki namų - vieta dirbti, bendrauti, atsipalaiduoti ir mėgautis akimirka.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Naujasis „Mercedes-Benz GLA" - dar kompaktiškesnis, tačiau erdvesnis

„Mercedes-Benz" pristatė jau aštuntąjį dabartinės kompaktinių automobilių gamos modelį - naująjį GLA visureigį.

Mercedes-Benz GLS“ modelių prabangos ir dydžio revoliucija

Šių metų pabaigoje pirmuosius klientus turėtų pasiekti „Mercedes-Benz GLS" S klasės visureigiai.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

10 brangiausių automobilių Pasaulyje

1963 m. „Ferrari 250 GTO" tapo brangiausiu automobiliu Pasaulyje...

„Mercedes Benz Citan“ karavanas Vilniuje

Europoje „Citan" pristatymas įvyko 2012 m. pabaigoje...

Paskutinės klasikinių sedanų dienos?

Sedanas -kėbulo forma, kuri dešimtmečiais asocijavosi su automobiliais.

„Maybach“ neparduodamas

Toks vokiečių nenoras perleisti nors ir nuostolingą, bet garsų automobilių gamintoją kinams visiškai suprantamas

Automobilizmui nusipelniusios moterys – Mercedes Elinek

Sutikite, kad vyrauja stereotipinė nuomonė: automobilis - tik vyriškas žaisliukas, o rimtai užsiimti automobilizmu gali tik vyrai

Automobilių rinkos klasifikacija

Informacija apie Lietuvoje parduodamus automobilius (atnaujinta 2011 m. rugpjutį)

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: