„Michelin“ padangoms – trys „ADAC“ žvaigždutės ir pirmoji „DEKRA“ vieta
Atnaujinta: 2020-03-09
  • 20130515124324_michelin_energy_saver+_2

Vasarinės „Michelin" lengvųjų automobilių padangos pelnė aukščiausius įvertinimus „ADAC" ir „DEKRA" bandymuose. Iš penkių Europos padangų gamintojų „DEKRA" ir devyniolikos padangų modelių „ADAC" bandymuose „Michelin EnergyTM Saver+" užėmė pirmąją vietą ir buvo įvertinta 3 žvaigždutėmis.


„ADAC" bandymuose 185/60 R 15 H dydžio „Michelin Energy Saver+" padangos gavo įvertinimą „Geras", atitinkantį 3 žvaigždutes. Padangos pelnė aukščiausius galimus įvertinimus kategorijose „Ypač subalansuotos", „Geriausias ridos rezultatas", „Tokios pat geros ant šlapios dangos".

Tuo tarpu nepriklausoma tyrimų organizacija „DEKRA", atlikusi našumo bandymą, per kurį Europos keliais buvo nuvažiuota 30000 km, įvertino, kad „Michelin" padangų rida yra vidutiniškai 9300 km didesnė, o stabdymo kelias vidutiniškai 1,2 metro trumpesnis nei kitų gamintojų; taip pat per visą padangų eksploatavimo laikotarpį vidutiniškai sutaupoma 21 litras degalų.

Šios serijos padangų gamą pavasarį papildė 215/60 R16 ir 185/55 R16 dydžių padangos. Jose panaudotas naujasis patentuotas gumos mišinys „Eco N Grip", ribojantis gumos kaitimą ir taip sumažinantis energijos sąnaudas. 14, 15 ir 16 colių padangos tinka daugumai automobilių, nes yra 61 skirtingi dydžiai.

Svarbiausios „Michelin EnergyTM Saver+" savybės:

  • Mažesnės degalų sąnaudos. Lyginant su padangų ženklinimo reglamente nurodytomis žemiausios F klasės padangomis, „Michelin EnergyTM Saver+" 45000 km sutaupo maždaug 200 litrų degalų.
  • Aukščiausias saugumo lygis. Siekiant padidinti padangų sukibimo su kelio paviršiumi plotą, pakeista padangų konstrukcija. Palyginti su ankstesnės kartos padangomis, sąlyčio plotas padidėjo 10 proc. - tai užtikrina puikų sukibimą ir su šlapia, ir su sausa danga. Taigi šių padangų stabdymo kelias ant šlapios dangos, palyginti su padangų ženklinimo reglamente nurodytomis žemiausios klasės padangomis, yra 16 metrų trumpesnis.
  • Didesnė bendroji rida. Naujų padangų gumos mišinyje tarpusavyje susijungusios molekulės suformuoja tinklelį, kuris gumai suteikia tvirtumo ir atsparumo dėvėjimuisi.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Dažniausi automobilių gedimai

Automobilių gedimų požymiai, priežastys, remonto būdai. Variklio gedimai, elektronikos, važiuoklės, duslintuvo, stabdžių gedimai, kėbulo pažeidimai

Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“

Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo

Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų

Ratlankiai puošia ir suteikia pranašumo

Žinomi automobilių gamintojai jau nuo seno savo modelius puošia akiai maloniais lengvojo lydinio ratlankiais...

Dėvėtų padangų perdirbimas išsprendžia ekologines problemas

Be šeimininkų, pakelėse ir neprižiūrimose teritorijose paliktos dėvėtos padangos vis dar nesulaukia rimto ir atsakingo visuomenės požiūrio

Vakarų Lietuvos keliais

Lietuva nėra labai didelė, tad norint ją galima apvažiuoti per dieną...

Mobili ir greita pagalba prakiurus padangai

Mobili ratų taisykla - laiką taupantis padangų montavimo ir...

Kauno autodienos 2008

Fotoreportažas iš parodos „Kauno autodienos 2008”.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: