Skubus bekamerės padangos remontas lauko sąlygomis
Atnaujinta: 2020-03-09
  • padangosremontas
  • RTEmagicC_padangosremontas__1_
  • RTEmagicC_padangosremontas__2_
  • RTEmagicC_padangosremontas__3_
  • RTEmagicC_padangosremontas__4__01
  • RTEmagicC_padangosremontas__5__01
  • RTEmagicC_padangosremontas__6__01
  • RTEmagicC_padangosremontas__7_
  • RTEmagicC_padangosremontas__8__01
  • RTEmagicC_padangosremontas__9__01
  • RTEmagicC_padangosremontas__10_
  • RTEmagicC_padangosremontas__11_
  • RTEmagicC_padangosremontas__12__01
  • RTEmagicP_padangosremontas_01

Turbūt daugeliui vairuotojų yra tekę patirti tokį „malonumą“ kaip nuleista padanga. Gerai, jei tai atsitinka mieste arba bagažinėje yra atsarginis ratas. Dažniausiai tokie dalykai nutinka tada, kai atsarginio rato nėra, o jūs esate užmiestyje. Tokiu atveju labai praverstų į kelionę pasiimti kamerų remonto komplektą, kuris leis susitvarkyti ratą ir tęsti kelionę. Kaip atrodo savarankiškas bekamerės padangos remontas?



PADANGŲ REMONTO RINKINYS. Sudėtis: savaime vulkanizuojantys lopai – 3 vnt., aktyvuojantys klijai, apvalus metalinis brūžiklis ir bekamerių padangų remontui skirtas instrumentas su ausele.


Raskite tą vietą, kur padanga pradurta, ir įdėmiai ją apžiūrėkite (padangoje gali būti užstrigęs ją pradūręs daiktas, kuris ateityje vėl trukdytų).


Apvalų brūžiklį įstatyti į skylę ir intensyviai apdoroti ją, stengdamiesi praplėsti kordą.


Iškerpame savaime vulkanizuojantį lopą.


Nuo lopo (iki vidurio) nuimame apsauginę plėvelę.


Lopą perveriame per bekamerių padangų remontui skirto instrumento auselę.


Turi išeiti maždaug taip!


Savaime vulkanizuojantį lopą sutepame aktyvuojančiais klijais.


Instrumentą su lopo juostele įstatome į taisomą skylę.


Instrumentas įkišamas į skylę maždaug per pusę savo ilgio.


Instrumentas ištraukiamas staigiu judesiu, kad savaime vulkanizuojantis lopas liktų skylėje.


Išlindusį lopo galiuką nukerpame prie pat padangos paviršiaus.


Dabar pripučiame ratą ir galime važiuoti toliau.


Tikimės, kad mūsų patarimas padės jums be reikalo nestovėti pakelėje laukiant pakeleivingos mašinos arba techninės pagalbos.

Parengta pagal užsienio spaudą

 

Autoreviu.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse ir interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „IKS" sutikimo draudžiama.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Dažniausi automobilių gedimai

Automobilių gedimų požymiai, priežastys, remonto būdai. Variklio gedimai, elektronikos, važiuoklės, duslintuvo, stabdžių gedimai, kėbulo pažeidimai

Naujoji padanga „MICHELIN X-ICE North 3“

Sutrumpėjo „MICHELIN X-ICE North 3" stabdymo kelias ant ledo

Autoreviu.lt pradėjo ilgalaikį „Michelin Energytm Saver+“ testą

Jeigu automobilis senesnis, geros padangos yra tiesiog būtinos...

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų

Tiems, kurie dar nepasikeitė padangų

Ratlankiai puošia ir suteikia pranašumo

Žinomi automobilių gamintojai jau nuo seno savo modelius puošia akiai maloniais lengvojo lydinio ratlankiais...

Dėvėtų padangų perdirbimas išsprendžia ekologines problemas

Be šeimininkų, pakelėse ir neprižiūrimose teritorijose paliktos dėvėtos padangos vis dar nesulaukia rimto ir atsakingo visuomenės požiūrio

Vakarų Lietuvos keliais

Lietuva nėra labai didelė, tad norint ją galima apvažiuoti per dieną...

Mobili ir greita pagalba prakiurus padangai

Mobili ratų taisykla - laiką taupantis padangų montavimo ir...

Kauno autodienos 2008

Fotoreportažas iš parodos „Kauno autodienos 2008”.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: