Vandeniui atspari, neslidi PRO TECH danga
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Tepimo_instrukcija-1
  • Caddy_3
  • Citroen_pries_3
  • Ford_transit_2
  • Ford_transit
  • image007
  • Citroen_po_2
  • Citroen_pries_2
  • Citroen_pries_3
  • Citroen_dengimas_purskiant
  • Citroen_po_1

Mūsų skaitytojai jau galėjo pastebėti, kad universalių, tinkančių visiems ir visada, dalykų automobilių srityje nėra daug. Prie tokių galima priskirti demisezonines padangas, nors kai kurie ekspertai jas vertina skeptiškai, ir, tarkim PRO TECH dangą, apie kurią prastų atsiliepimų girdėti neteko. Kas yra ši taip plačiai naudojama medžiaga?

Tai - poliuretaninė danga, parengta naudojimui ir nereikalaujanti jokių papildomų komponentų. Ši medžiaga lengvai dengiama voleliu arba purkštuvu ant: metalo, betono, medžio, polistirolo, gumos ir daugumos plastikų, įskaitant PVC. Danga užtikriną higienišką, besiūlį paviršių. Nepalikus ant dengiamo paviršiaus siūlių, nelieka vietos nešvarumams ar drėgmei kauptis, tad ilgėja bet kurio apdoroto paviršiaus tarnavimo trukmė.

Naujas gumas, metalą ar plokštes galima iš anksto padengti PRO TECH danga, ir taip paruošti intensyviai eksploatacijai.

Labai rišli poliuriutaninė danga, su įmaišytomis kaučiuko granulėmis specialiai buvo sukurta mašinų pramonei. Vėliau, įvertinus jos universalumą, buvo pritaikyta ir kitose srityse: laivyboje, statybose, buityje ir t. t. Vieno 4 l talpos indo užtenka padengti dviem sluoksniais 8 m2 plotą. Jeigu, tarkim, planuojamas dengti automobilio krovininės dalies darbinis paviršius yra mažesnis, taigi likusia danga bus galima padengti laiptelius ar slidžias grindis. Šiltasis laikotarpis pas mus ganėtinai trumpas, tad dažnai sudrėkusios ir apšalusios šaligatvio plytelės ar betoninės grindys kelia pavojų. Nesvarbu - už lango šviečia saulė ar lyja lietus, padengtas paviršius tampa ypač neslidus. Tai aktualu tiek žmonėms, turintiems mažų ir vietoje nenustygstančių vaikų, tiek tiems būstams, kuriuose gyvena vyresnio amžiaus ar sunkiai vaikščiojantys asmenys. Neslidus takelis prie namų jiems ypač aktualu.

Kalbant apie PRO TECH naudojimą automobiliams, ypač aktualu tai, kad ji elastinga, neslidi ir nepralaidi vandeniui. Ji nepelija, nebyra ir yra ypač atspari trinčiai, karščiui, ultravioletiniams spinduliams, rūgštims, naftai ir tirpikliams, įvairių druskų tirpalams, saugo nuo rūdžių. Ji tokia elastinga, kad su apdorotu paviršiumi lieka sukibusi net po to, kai paviršius deformuojamas. Turint omenyje dalies mūsų regiono vairuotojų vairavimo kultūrą, tai labai svarbu.

Kada reiktų naudoti PRO TECH dangą? Tarkim, įsigijote furgoną arba pikapą, kurio krovininė dalis yra metalinė arba iš medžio drožlių plokštės, o ten buvusi guminė danga per keletą aktyvaus naudojimo metų nusidėvėjo. Žinoma, metalinis ir medinis paviršiai, ypač veikiami atmosferos kritulių, greičiau dėvisi, gali pasirodyti rūdys arba drėgmės gavusi plokštė gali įlūžti. Be to, pervežamiems kroviniams palikta erdvė slydimui. Furgono ar krovininio autobusiukio viduje rūdys gal ne tiek pavojingos, tačiau ir čia ant metalinio paviršiaus vežami kroviniai gali slydinėti. Tai ne tik nepageidautina, bet ir gali būti pavojinga.

Problemą nesunkiai galima išspręsti padengus darbinį transporto priemonės paviršių PRO TECH danga, kuri parduodama jau paruošta naudoti, komplekte yra visi reikiami įrankiai, o dirbti su ja taip paprasta, kad net pirmą kartą į rankas volelį paėmęs žmogus viską turėtų sugebėti atlikti pats. Beje, dangą galima naudoti tiek automobilio viduje, tiek ir išorėje.

Dengimo nurodymai:

1. Nuvalyti.

Nuvalyti dulkes, acetonu nuvalyti riebalinės kilmės medžiagas ar naftos produktus. Nuvalyti paviršių ir leisti jam visiškai išdžiūti.

2. Paruošti.

Paviršių pašiurkštinti šlifavimo popieriumi rankiniu arba mechaniniu būdu, priklausomai nuo paviršiaus kietumo ir blizgesio. Dulkes nusiurbti. Palikti visiškai išdžiūti. Apklijuoti nenorimas uždengti vietas apsaugine juostele.

Kieti paviršiai: keraminės plytelės, metalas ir kt. gruntuojami spec. gruntu. Keraminės plytelės ir kiti kieti paviršiai šlifuojami - deimantiniu disku nuimamas viršutinis sluoksnis.

3. Dengti.

Įsitikinus, jog patalpa gerai vėdinama, o temperatūra yra nuo +5 C0 iki +30 C°, galima pradėti dengti PRO-TECH.

Dengiamo paviršiaus drėgnis, matuojant drėgnomačiu, negali viršyti 5 proc.

Prieš dengiant būtina užklijuoti juostas. Padengus pirmą sluoksnį reikia nuplėšti juostas (kol medžiaga neišdžiūvusi). Prieš dengiant antrą sluoksnį, reikia užklijuoti naujas juostas. Tada dengti medžiagą ir, dar neišdžiūvus antram sluoksniui, nuplėšti juostas.

Purškiamą PRO-TECH dangą rekomenduojame skiesti ksilenu iki 10 proc. Kitomis medžiagomis skiesti šią dangą draudžiama. Purškimui naudokite 3-4 barų kompresorių ir purškimo įtaisą su ~6 mm skersmens anga.

4. PRO-TECH reikia gerai išmaišyti, kad tolygiai pasiskirstytų kaučiuko granulės, darbo metu taip pat reikia nuolat maišyti. Net jei danga lygi, maišyti būtina.

Ne pagrindinės spalvos PRO-TECH dangą sudaro dvi medžiagos: pagrindas ir pigmentas. Prieš pradedant darbus, reikia sumaišyti abi medžiagas, kol mišinys taps vienalytis. Padengus pirmąjį sluoksnį, medžiagą derėtų laikyti sandarioje taroje (plastikiniame kibire) be sąlyčio su oru.

5. Praėjus 2 val. (+25 C0), pakeitus volelio galvutę dengiamas antras PRO TECH sluoksnis. Jeigu praėjo daugiau negu 12 val., pirmąjį sluoksnį rekomenduojama šiek tiek pašiaušti ir, nuvalius dulkes, dengti antrąjį sluoksnį. Teptuku galima dengti tose vietose, kur gerai padengti voleliu neįmanoma. Po 2-4 val., apdžiūvus antrajam sluoksniui, dangą galima papildomai dengti tose vietose, kurios turės atlaikyti ypač didelį fizinį krūvį.

Danga sudžiūna po 12 valandų, optimali cheminė būsena pasiekiama po 4-7 dienų.

Jeigu norite pakeisti spalvą ar paprasčiausiai atnaujinti PRO TECH dangą, nesunkiai tai galite padaryti nuvalę ir pašiurkštinę paviršių bei padengę šviežiu sluoksniu.

Pažeistas dangos vietas lengva taisyti pačia danga.

Danga lengvai plaunama, tik negalima naudoti plovimo priemonių su chloru.

Gamintojas rekomenduoja padengti bandomuosius pavyzdžius.

PRO-TECH Classic, PRO-TECH Classic UV Resistant, PRO-TECH Special UVR.

Techniniai duomenys

Vienkomponentė skysta poliuretaninė danga su neslydimą užtikrinančiomis kaučiuko granulėmis. Lengvai dengiama, vienkomponentė danga, paruošta naudoti, užtikrina neslydimą, antikorozinė, hidroizoliuojanti, greitai džiūstanti, tinkama naudoti vidaus ir lauko sąlygomis, chemiškai atspari tirpikliams, rūgštims, druskoms, degalams, atspari temperatūrų poveikiui.

Dengiama ant medienos, seno ir naujo metalo, plieno, aliuminio, betono, poliesterio, keraminių plytelių ir kitų paviršiu, išskyrus chloro turinčius plastikus.

Išvaizda: Grublėta arba lygi.

Pagrindinės spalvos: juoda, pilka, tamsiai pilka, šviesiai pilka, ruda, geltona, raudona, mėlyna, žalia, kreminė, oranžinė.

Pagal užsakymą galima bet kuri spalva pagal RAL spalvų gamą.

Pakuotė: 1 arba 4 litrų (5 litrų pakuotė tik užsakant ne pagrindinę spalvą).

Išeiga: nuo 0,5 l/m2 iki 0,8 l/m2, priklausomai nuo dengiamo paviršiaus porėtumo ir dengimo technologijos, dengiant dviem sluoksniais. Dangos storis ~ 2,0 mm.

Dengiama spec. voleliu, teptuku arba purškiant.

 

PRO-TECH Classic

PRO-TECH Classic UVR

PRO-TECH Special

Galimas lengvas eismas

Po 3-4 val.

Po 2-3 val.

Po 1,5-2 val.

 

Visiškas cheminis ir mechaninis atsparumas

Po 4-7 dienų

Po 4-7 dienų

Po 4-7 dienų

 

Elastingumas

225 proc.

584 proc.

175 proc.

Atsparumas UV spinduliams

NE

TAIP

TAIP

 

Nepralaidus vandeniui

TAIP

TAIP

NE

 

Klampumas

68-82 ku.

68-82 ku.

68-82 ku.

Tūrinis svoris

1,01-1,07 g/cm3

1,01-1,07 g/cm3

1,01-1,07 g/cm3

Kietųjų dalelių kiekis

70 proc.

70 proc.

70 proc.

Atsparumas smūgiams: PRO-TECH danga elastinga, todėl lieka sukibusi su paviršiumi net tada, kai paviršius deformuojamas daužant.

Jeigu visas dengimo procesas buvo atliktas taisyklingai, tai PRO TECH danga tarnaus apie 10 metų.

UAB „Svirplys" informacija

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Dažniausi automobilių gedimai

Automobilių gedimų požymiai, priežastys, remonto būdai. Variklio gedimai, elektronikos, važiuoklės, duslintuvo, stabdžių gedimai, kėbulo pažeidimai

7 dalykai, kuriuos reikėtų žinoti apie valytuvų priežiūrą

Kodėl apskritai reikia keisti valytuvus ir kokią įtaką jie turi vairavimui?

Rašymas ant purvino automobilio: gal iškart pasiimkite vinį?

„Nuplauk mane“, „Noriu praustis“ – tokie užrašai anksčiau ar vėliau atsiranda ant purviniausio automobilio kieme.

Kaip saugoti sveikatą ir automobilį saulėtą vasaros dieną?

Ilgai trunkantis karštis gali pakenkti sveikatai ir turėti neigiamos įtakos mašinos techninei būklei

13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų

Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.

Laiku diagnozuota korozija palengvina "gydymą"

Ne visi žino, kad rūdys - ilgo korozijos proceso pasekmė

Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį

Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas

„Auto show millennium 2012“

Antroji moto klubo „Aliens MC" organizuojamo ...

Autoservise gali ir "nurengti"

Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...