Vieni perka automobilį kaip transporto priemonę, kiti perka transporto priemonę tam, kad galėtų savirealizuotis. Būtent todėl gatvėse dažnokai galima išvysti išpuoštų, pakeistų automobilių, ne tik džiuginančių jų savininkus, bet ir traukiančių praeivių dėmesį.
Aišku, ne visi nori smarkiai išsiskirti, tačiau pagrąžinti savo keturratį draugą norėtų dažnas. Paprastai nuo šito žmones sulaiko baimė, kad tai - brangus malonumas. Laikas šį mitą išsklaidyti.
Šiandien pateiksime mūsų bičiulio Rimanto iš klubo „Autovikingai" išsamią vaizdo pamokėlę apie tai, kaip savarankiškai, „garažiuke" galima patobulinti ir papuošti automobilio bamperį. Konkrečiu atveju buvo dailinamas „Volvo V 70" bamperis, tačiau analogiška technologija gali būti taikoma ir kitiems modeliams:
Buvo standartinis bamperis iš kurio darysim „stilingą" panašų į „R" bamperį. Taigi, turime seną „nudrožtą" bamperį.
Pradedame darbą - nuvalome visus dažus iki plastmasės.
Prieš prasidedant darbams, buvau pasiruošęs popierinį šabloną, pagal kurį išsipjoviau plastmasinį pagrindą, kurį dabar bandysime pritvirtinti į numatytą vietą.
„Senukuose" įsigyti tvirtinimo elementai.
Plokštelės sulankstytos atitinkamu kampu, kurios bus tvirtinamos prie plastmasinio pagrindo ir prie bamperio.
Tvirtinimo elementus tvirtiname prie pačio bamperio vienodais atstumais.
Vėliau tvirtiname plastmasinį pagrindą, prieš tai atsižymėję tvirtinimo vietas, kuriose bus kniedijama. Taip gaunu lygų apačios pagrindą
Viskas paruošta. Dabar beliko pripurkšti "makroflekso".
Purškiame pirma pūtų sluoksnį. Kokias putas naudojau? Paprastas statybinės putos (ėmiau pigiausias).
Galima brangesnes, kurios yra tankesnės ir nepalieka tokių didelių oro tarpų.
Po paros laiko sukietėjusias putas apipjauname. Kokį peilį naudojau? Patį pigiausią, bet užtektinai aštrų. Saugokite savo nagus!
Siekdami tikslumo, pakartojame procedūra su putomis - purškiame, laukiame kol sustings ir po paros laiko pjaustome.
Prieš klijuodami audinį su derva, bamperį nušveičiame su kaladėle ir šveičiamuoju popieriumi (P80). Taip išlyginami likę nelygumai.
Imame stiklo audinį (naudojau patį storiausią, siekdamas mažinti sluoksnių skaičių), matuojame ir karpome pagal tai, kur jis bus klijuojamas.
Tepame dervą. Kokią derva naudojau? Tiesiog epoksidinė derva, ją lengvai rasite bet kurioje statybinių medžiagų parduotuvėje.
Prieš glaistymą, nušveičiame visus nelygumus, nuvalome paviršių ir parengiame jį kitam etapui.
Po 20 min. šlifuojame. Švitrinis popierius - P80 (sausam šveitimui).
Nušlifavę pirmą kartą, vėliau procedūra kartojame su glaistymu ir šlifavimu, kol pasiekiame norimą rezultatą, tik naudojame švitrinį P120 - P150 (sausam šveitimui).
Dabar gaudome „akutes" ir atliekame galutinius pataisymus prieš dar vieną svarbią ir rimtą procedūrą - gruntavimą. Švitrinis - P240 (sausam šveitimui).
Viskas paruošta gruntavimui. Gruntuojam. Dengiame pirmą sluoksnį ir po kokių 6 - 7 val., kai gruntas išdžiūsta, nušveičiame paviršių (P240). Vėliau nuvaloma ir gruntuojame dar kartą.
Tada paviršius dažomas. Palaukiame, kol dažai išdžiūsta ir viską gražiai surenkame. Manau, rezultatas vertas dėmesio.
Laiko tai atėmė, tačiau kalbant apie išlaidas, jos nebuvo didelės, tad jei tik yra noro, savo automobilį galima nesunkiai išpuošti ir namų sąlygomis, neleidžiant didelių sumų puošybos ateljė.
Tekstas ir nuotraukos - „Autovikingai"
Dažniausi automobilių gedimai
Automobilių gedimų požymiai, priežastys, remonto būdai. Variklio gedimai, elektronikos, važiuoklės, duslintuvo, stabdžių gedimai, kėbulo pažeidimai
7 dalykai, kuriuos reikėtų žinoti apie valytuvų priežiūrą
Kodėl apskritai reikia keisti valytuvus ir kokią įtaką jie turi vairavimui?
Rašymas ant purvino automobilio: gal iškart pasiimkite vinį?
„Nuplauk mane“, „Noriu praustis“ – tokie užrašai anksčiau ar vėliau atsiranda ant purviniausio automobilio kieme.
Ką žiemą apie automobilių skysčius privalo žinoti vairuotojai?
Dakaro dalyvio patarimai
Kaip saugoti sveikatą ir automobilį saulėtą vasaros dieną?
Ilgai trunkantis karštis gali pakenkti sveikatai ir turėti neigiamos įtakos mašinos techninei būklei
13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų
Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.
Laiku diagnozuota korozija palengvina "gydymą"
Ne visi žino, kad rūdys - ilgo korozijos proceso pasekmė
Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį
Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas
„Auto show millennium 2012“
Antroji moto klubo „Aliens MC" organizuojamo ...
Autoservise gali ir "nurengti"
Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...