„Peugeot“ pristato naująjį elektrinį kelionėms skirtą „e-Traveller“
Atnaujinta: 2022-11-16

„Peugeot“ pristato naują ekologiškų kelionių būdą – visiškai elektrinį „e-Traveller“. Populiarusis kelioninis mikroautobusas dabar gali būti užsakomas su įvairiais vidaus degimo varikliais bei visiškai elektrine pavara. Pagal pasirinktą bateriją (50 arba 75 kWh talpos) jis gali įveikti iki 330 km WLTP režimu, mikroautobuso aukštis ribojamas iki 1,9 m, jame yra iki 9 sėdimų vietų, o rinktis galima iš trijų kėbulo ilgių.

„Peugeot“ pristato naująjį elektrinį kelionėms skirtą „e-Traveller“

Naujos kartos universalumas

„Peugeot e-Traveller“ buvo sukurtas siekiant maksimaliai patenkinti verslo ir privačių klientų poreikius, tad galima įsigyti dvi modelio versijas: „The Shuttle“ arba „Combispace“.

„The Shuttle“ skirtas keleivių vežimo įmonėms – taksi, viešbučiams, oro uostams ir pan. Modelis turi du apdailos variantus: „Business“ (5–9 sėdimos vietos) ir „Business VIP“ (6–7). Į didžiausios komplektacijos modelio saloną lengva patekti – abejos šoninės durys yra valdomos elektra, o 70 arba 90 proc. tonuoti galiniai langai sukuria aukščiausią privatumą.

2 ir 3 eilėse sėdintys keleiviai pagal versiją gali naudotis nepriklausomai valdomomis odinėmis sėdynėmis su porankiais arba 2:3–1:3 santykiu dalijama sofos tipo sėdyne, kurios nugarėlę galima nulenkti vienu rankos judesiu ir taip lengviau patekti į trečiąją eilę.

Į modelį su VIP apdaila montuojamos 4 arba 5 keleivių sėdynės, trijų zonų klimato kontrolė bei tonuotas stiklinis stogas maksimaliam jaukumui užtikrinti.

„Combispace“ versija su „Active“ bei „Allure“ apdailomis subalansuota privatiems klientams, montuojamos 5–8 sėdynės, kurias salone galima išdėlioti neribojant fantazijos, tad šis „e-Traveller“ modelis gali būti pritaikomas įvairiai sporto ar laisvalaikio įrangai vežti. Į jį taip pat montuojama pravažumą prastuose keliuose didinanti „Grip Control“ sistema, o vairuotojas gali pasirinkti vieną iš keturių važiavimo režimų – „Snow“, „All-Travel“, „Sand“, „ESP off“.

Peugeot_e-Traveller__18___1_

Kaip ir „Shuttle“, „Combispace“ bagažinės erdvę galima pasiekti neatidarius dangčio, užtenka praverti galinį stiklą. Tai pravartu ankštose parkavimo aikštelėse, kuriose nėra vietos visiškai atverti bagažinės dangtį.

„Peugeot e-Traveller Combi“ versija, kurioje telpa 2–9 keleiviai, subalansuota asociacijoms, sporto klubams ar darbuotojams vežti iš vienos vietos į kitą. 

 

Erdvė ir komfortas

Naujasis „e-Traveller“ užsakomas trijų kėbulo ilgių: 4,6 m „Compact“, 4,95 m „Standard“ ir 5,3 m „Long“. Visų versijų aukštis yra 1,9 m, užtikrinantis galimybę įvažiuoti į daugelį stovėjimo aikštelių. „Compact“ versija yra unikali visame segmente – vos 4,6 m ilgio mikroautobuse galimos 9 sėdimos vietos.

Kiekvienoje mikroautobuso versijoje užtikrinamas patogumas visiems keleiviams, nepaisant to, kurioje eilėje sėdi. Modelis išsiskiria ir bagažo talpa: kai salone 9 keleiviai, bagažinėje galima sutalpinti 1 500 litrų krovinio, kai penki – 3 000 l, o kai lieka tik priekinė sėdynė – net 4 900 l.

Visame interjere taip pat išdėliotos įvairaus dydžio daiktadėžės, kurių bendra talpa sudaro 74 litrus.

 

Elektrinio variklio technologija

Centrinė konsolė prie vairuotojo buvo modifikuota, joje pagrindinę vietą dabar užima „e-Toggle“ pavarų perjungimo mygtukai bei važiavimo režimo pasirinkimo valdiklis. 

Naujojo „Peugeot e-Traveller“ vairuotojas gali pasirinkti 3 važiavimo režimus: didžiausią nuvažiuojamą atstumą leidžiantį pasiekti „Eco“ (galia ribojama iki 60 kW ir 180 Nm), kasdieniam važiavimui optimalų „Normal“ (80 kW, 210 Nm) ir „Power“ (100 kW, 260 Nm), skirtą gabenti daugiau žmonių ir bagažo.

„Power“ režimu mikroautobusas iki 100 km/val. įsibėgėja per 13,1 sek., o nuo 80 iki 120 km/val. – per 12,1 sek. Didžiausias elektrinio modelio greitis yra 130 km/val.

„e-Traveller“ elektrinė pavara panaši į naujausių „Peugeot e-208“ ir e-2008 SUV modelių. Modifikuota pavarų dėžė pritaikyta komerciniam transportui tenkančioms didesnėms apkrovoms.

Į elektrinį mikroautobusą montuojamos dviejų tipų baterijos – 50 arba 75 kWh. Abiem suteikiama 160 tūkst. km arba 8 metų garantija.

Su salono šildymu bei vėdinimu sujungta baterijos termoreguliacija įgalina itin greitą įkrovimą (100 kW), optimizuotą nuvažiuojamą atstumą bei ilgesnį baterijos gyvavimo laiką. Keleiviams šilumą užtikrina net 10 kW galios šilumos siurblys, o pagal versiją – ir šildomos sėdynės bei iš anksto programa lietimui jautriame ekrane arba „MyPeugeot®“ programėle nustatoma norima salono temperatūra.

Peugeot_e-Traveller__1___1_

Kupinas modernių technologijų

Į visiškai elektrines „e-Traveller“ versijas diegiamos įvairios saugumo ir komforto technologijos: tai – elektra atidaromos šoninės durys, beraktė atrakinimo ir variklio įjungimo sistema, projekcinis ekranas, pravažumo sistema „Grip Control“, pagalba pajudant įkalnėje, „Visiopark 1“ sistema, įspėjimas apie eismo juostą žyminčios linijos kirtimą, autonominis avarinis stabdymas, vairuotojo nuovargio ir nematomos zonos stebėjimo sistemos, automatiškai iš tolimųjų į artimąsias persijungiančios šviesos, kelio ženklų atpažinimo sistema su greičio rekomendacija.

Išmanieji telefonai prie „Peugeot e-Traveller“ gali būti prijungti naudojant „MirrorScreen“, „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ programas.

Važiuojant iki 30 km/val. greičiu, elektrinio automobilio išorėje girdėti papildomas garsinis signalas, įspėjantis aplinkinius apie tyliai važiuojančią transporto priemonę.

Elektrinis mikroautobusas papildo iki šiol buvusią didelę „Traveller“ modelių su vidaus degimo varikliais gamą. Naujasis „Peugeot e-Traveller“ bus surenkamas Prancūzijoje, prie Valansjeno (Valenciennes) miesto esančioje gamykloje, o Europos rinkose debiutuos antroje 2020 m. pusėje.

Peugeot_e-Traveller__7___1_

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Dažniausi automobilių gedimai

Automobilių gedimų požymiai, priežastys, remonto būdai. Variklio gedimai, elektronikos, važiuoklės, duslintuvo, stabdžių gedimai, kėbulo pažeidimai

7 dalykai, kuriuos reikėtų žinoti apie valytuvų priežiūrą

Kodėl apskritai reikia keisti valytuvus ir kokią įtaką jie turi vairavimui?

Rašymas ant purvino automobilio: gal iškart pasiimkite vinį?

„Nuplauk mane“, „Noriu praustis“ – tokie užrašai anksčiau ar vėliau atsiranda ant purviniausio automobilio kieme.

Kaip saugoti sveikatą ir automobilį saulėtą vasaros dieną?

Ilgai trunkantis karštis gali pakenkti sveikatai ir turėti neigiamos įtakos mašinos techninei būklei

13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų

Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.

Laiku diagnozuota korozija palengvina "gydymą"

Ne visi žino, kad rūdys - ilgo korozijos proceso pasekmė

Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį

Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas

„Auto show millennium 2012“

Antroji moto klubo „Aliens MC" organizuojamo ...

Autoservise gali ir "nurengti"

Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...