„Mazda“ Ženevoje žadina pavasarį
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Mazda_Spring_Edition_2013_family_01__jpg72
  • Mazda_Spring_Edition_2013_family_02__jpg72

Kovo 7 dieną Ženevoje prasidėsiančioje vienoje svarbiausių Europoje automobilių parodų Japonijos koncernas „Mazda" eksponuoja pavasariui pašvęstą modelių šeimą ir savo naująjį flagmaną - „Mazda6". „Mazda2", „Mazda3", „Mazda5" ir „Mazda MX-5" parodoje puikuojasi ribotos „Spring 2013 Special Edition" serijos atributais.

Visi pavasario pranašų vaidmenį atliekantys automobiliai yra išskirtinės „Zeal Red" spalvos, kuri pabrėžia grakščias „Mazda" dizainui būdingas linijas ir akcentuoja skirtingo dydžio automobilių formas. Ribotai serijai taip pat pritaikyti galinio vaizdo veidrodėliai juodais korpusais, temdyti šoniniai langai ir raudonos siūlės sėdynių apsiuvime.

Visi ribotos serijos modeliai komplektuojami su „Sanyo TomTom" informacijos centru, kurį sudaro „Sanyo" grotuvas ir integruotas „TomTom" navigacijos įrenginys. Automobiliams taip pat montuojami specialios serijos lengvo lydinio ratlankiai ir lietaus davikliai.

Mažoji „Mazda2 Spring 2013 Special Edition" išsaugojo visas gerąsias savybes, padėjusias jai tapti „Pasaulio metų automobiliu 2008", o pavasarinės serijos atributai automobiliui suteikė dar daugiau energijos ir jėgos. Sportiškumą pabrėžia 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai, o 84 AG galio 1,3 litro darbinio tūrio MZR variklio galios užtenka, kad vienas lengviausių klasėje automobilių taptų smagaus vairavimo pavyzdžiu.

„Mazda3" pasaulyje jau parduota daugiau nei 3 milijonai ir, nepaisant brandos, modelis išlieka populiarus. Ribotos serijos penkių durų hečbekas pabrėžia vieno iš kompaktinės klasės lyderių sportiškumą ir subtilų agresyvumą, kurį kiek paryškina raudona spalva ir 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai.

„Spring 2013 Limited Edition" serijai siūlomi du dyzeliniai 1,6 ir 2,2 litro darbinio tūrio varikliai (atitinkamai 115 ir 150 AG) bei du benzininiai 1,6 ir 2 litrų darbinio tūrio varikliai (atitinkamai 105 ir 155 AG). Automobilis su mažiausio tūrio dyzeliniu varikliu 100 kilometrų kelio sunaudoja vidutiniškai vos 4,3 litro dyzelino, o dviejų litrų benzininis variklis apsiriboja 6,7 litro apetitu.

„Mazda5" niekuomet nebuvo nuobodus šeimos vienatūris, o „Spring 2013 Limited Edition" detalės jį paverčia veržliu ir sportišku šeimos nariu. „Zeal Red" spalva vykusiai paryškina tik „Mazda5" būdingas šonines „Nagare" dizaino linijas ir aptakią automobilio formą. Galinės slankiojančios durys ir patogiausiai transformuojamas klasėje salonas akcentuoja praktiškąją „Mazda5" pusę, tačiau užtenka sėsti prie jo vairo ir tampa aišku, kad vairavimo kokybė čia gerokai viršija vienatūriams taikomus reikalavimus.

Ribotos serijos „Mazda5" siūlomi su trimis skirtingais varikliais - 1,6 litro, 115 AG galios MZ-CD dyzeliniu, dviem skirtingomis 2 litrų darbinio tūrio benzininio variklio versijomis - 144 AG MZR ir 150 AG DISI bei 1,8 litro 115 AG benzininiu varikliu.


Populiariausio visų laikų sportinio rodsterio „Mazda MX-5" pavasarinė versija gali pasigirti ne tik kitiems šeimos nariams būdingais atributais, bet ir specialiai MX-5 skirtais keturių skirtingų spalvų ratlankiais. Kaip ir įprastos MX-5 versijos, „Spring 2013 Special Edition" gali būti su minkštu arba kietu sulankstomu stogu. Automobilio salone į akis krenta juoda oda apmuštos sėdynės, chromuoti ventiliacijos ertmių grotelių ir prietaisų skydelių apvadai. Automobilis siūlomas su dviem benzininiais varikliais - 1,8 ir 2 litrų darbinio tūrio MZR, kurių galia siekia, atitinkamai, 126 ir 160 AG.

Naujų „Mazda6" versijų Ženevoje nėra, nes koncernas kol kas nelabai spėja tenkinti paklausą rinkoje jau esamoms modifikacijoms. Parodoje eksponuojamos visos modifikacijos su sedano ir universalo kėbulais ir šiuo metu siūlomi varikliai.

Kol kas klientai gali rinktis dviejų modifikacijų benzininius 2 litrų darbinio tūrio 145 ir 165 AG galios SKYACTIVE-G variklius ir vieną 2,5 litro darbinio tūrio 192 AG benzininį variklį. Taip pat galima užsakyti „Mazda6" su SKYACTIV-D 2,2 litro darbinio tūrio dyzeliniu varikliu. Viena jo versija generuoja 150 AG, antroji - 175 AG.

Lietuvos klientai „Inchcape Motors" salonuose gali rinktis bet kurią „Mazda6" komplektaciją.

Pigiausia „Mazda6" sedano versija su 2 litrų darbinio tūrio 145 AG benzininiu varikliu „Inchcape" salonuose kainuoja nuo 79 060 litų. Pigiausia dyzelinė versija - nuo 92 710 litų. Populiariausios, gamos viduryje esančios versijos, kainuoja 94-120 tūkst. litų.

Rinkoje netyla gandai, kad vėliau bus pasiūlyta „Mazda6" ir su kupė kėbulu, tačiau pats koncernas jų kol kas nei patvirtina, nei paneigia.

Ženevos paroda vakar prasidėjo žiniasklaidai, o plačiajai publikai jos durys bus atvertos kovo 7-17 dienomis.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: