Naujoji „Ford Fiesta“ siūlo daug už mažą kainą
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Ford_Fiesta_2
  • Ford_Fiesta_1

Vienintelio Lietuvoje oficialaus įgaliotojo „Ford" atstovo „Inchcape Motors" salonus pasiekė pirmasis atnaujintų „Ford Fiesta" desantas. Vokietijoje gaminama „Fiesta" į Vilnių atvyko spalvingesnė, azartiškesnė, išmanesnė, saugesnė ir su lig šiol nematytu variklių pasirinkimu. Jau šiandien Lietuvos pirkėjai gali rinktis iš 7 skirtingų variklių, kurių kiekvieno anglies dvideginio emisija yra mažesnė nei 100 g/km. Pirkėjai išloš ir dėl naujos koncerno kainų politikos - pigiausia „Fiesta" su 1,25 darbinio tūrio 82 AG benzininiu varikliu kainuoja vos 34,5 tūkst. litų.

Mažos klasės naujokė yra radikaliai atnaujintas geriausiai savo klasėje Europoje parduodamas modelis. „Ford Fiesta" pasikeitė ne tik išoriškai, įgavusi dar daugiau dinamiškumą pabrėžiančių detalių, bet ir viduje - pradedant naujomis saugumo sistemomis ir baigiant variklių gama.

„Naujoji „Fiesta" yra puikus pavyzdys automobilio, kurio išmanumas, universalumas ir kokybė gerokai viršija šiai klasei keliamus reikalavimus, o kaina lieka įprastuose rėmuose. „Fiesta" savininkas nesijaus nuskriaustas nei saugumo, nei naujausių technologijų požiūriu - kompaktiškame kūne visko yra labai daug", - sakė „Inchcape Motors" generalinis direktorius Igoris Baikovskis.

Nepaisant to, kad automobilio kėbulas praktiškai nepakito, dėl radikaliai pakeistos priekinės dalies dizaino „Fiesta" atrodo tarsi visiškai naujas modelis. Salone pokyčiai pastebimi mažiau, tačiau kūrėjai tikina, kad patobulinimai svarbūs ergonomikos kokybei.

Automobilyje taip pat įdiegta naujausia balsu valdomos komunikacijos sistemos SYNC versija, susidūrimų prevencijos sistema „Active City Stop" ir „SYNC Emergency Assistance" - automatinė pagalbos kelyje sistema, kuri pati susisiekia su vietos gelbėjimo tarnybomis avarijos atveju.

Be to, naujoje „fiestoje" pirmą kartą Europos pirkėjams siūloma „MyKey" sistema - programuojamas automobilio raktelis, leidžiantis nustatyti tam tikrus ribojimus vairuotojams, neturintiems patirties.

Variklių gamoje dvi dyzelinės ir penkios benzininės jėgainės. Itin įdomūs du pasiūlymai: 2012 metais geriausiu pasaulyje varikliu išrinktas 1 litro darbinio tūrio trijų cilindrų „EcoBoost" ir 1,6 litro „ECOnetic" technologijos dyzelis „Duratorq TDCi". Pastarojo variklio anglies dvideginio emisija vienam kelio siekia vos 87 gramus, o degalų sąnaudos - vos 3,3 litro 100 kilometrų kelio.

Bus galima rinktis dvi geriausio pasaulyje variklio versijas - 100 ir 125 AG. Pigiausia modifikacija su 1,0L „EcoBoost" kainuoja nuo 42 tūkst. litų, o versijos su 125 AG kaina - 48,9 tūkst. litų. Modifikacija su 1,6 L „ECOnetic" dyzeliu kainuoja 49,9 tūkst. litų.

„Ford" nuo „Fiesta" modelio gamybos pradžios 1976 metais pardavė daugiau nei 15 mln. „Fiesta" automobilių visame pasaulyje.

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: