Patobulintas „Ford Focus ST“ riaumos, kai to norės vairuotojas
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Ford_Focus_ST_11
  • Ford_Focus_ST_15

„Ford" automobilių vairuotojai automobilių salone turbūt jau atprato girdėti triukšmą, nes inžinieriai sąžiningai įvykdė tikslą - sumažino variklio triukšmą ir padidino salono garso izoliaciją. Tačiau sportinių automobilių mėgėjams variklio gausmas yra sudedamoji vairavimo malonumo dalis. Todėl „Ford" inžinieriai sugalvojo unikalų elektroninį sprendimą - leisti vairuotojui kelionės metu pačiam nuspręsti, ar jis nori girdėti sportinio automobilio variklio riaumojimą, ar mėgautis tylia kelione.

„Ford" inžinieriai sukūrė „Sound Sympose" įrenginį, kuris, padidinęs variklio garsą, perteikia jį į automobilio salono vidų. Elektra valdomas prietaisas „Focus ST" automobiliui suteikia sportiškesnį variklio garsą, kuris staiga greitėjant pagarsėja beveik dvigubai, o lėtai važiuojant nutyla.

„Focus ST" vairuotojai nuspaudę greičio pedalą nori išgirsti variklio melodiją. Mūsų automobiliai sukonstruoti taip, kad salono viduje būtų kuo tyliau, todėl reikėjo kelių inžinerinių triukų, kad pašėlę vairuotojai galėtų mėgautis trokštamu variklio garsu. Štai čia „Sound Symposer" įrenginys ir atėjo į pagalbą", - sakė Bjoernas Boettche, „Ford of Europe" automobilių garso kokybės ekspertas.

Anot profesionalaus lenktynininko Tomo Chiltono, vairavusio „Ford Focus EcoBoost" pasaulinėse „Touring Car" lenktynėse, variklio garsas ne tik malonumas ausims, bet jis kartu suteikia vertingos informacijos vertinant automobilio būklę.

„Sound Sympose" sistema sukurta specialiai 2.0-litrų benzininiams „EcoBoost Focus ST". Elektronikos pagalba stipriau nuspaudus greičio pedalą, vožtuvai atidaromi, ir sustiprėjęs variklio garsas užpildo salono vidų, o važiuojant lėčiau, kai norisi tylesnio važiavimo, sklendė užsidaro.

„Jei išimtume „Sound Sympose" įrenginį, automobilio salone variklio gausmo visiškai nesigirdėtų, o tai būtų gana netikėta patirtis vairuojant tokią galingą mašiną kaip „Focus ST", - sakė B. Boettche.

Anot jo, tol kol pavyko gauti norimą garsą, buvo begalės bandymų, kūrėjo dėmesys buvo sutelktas į smulkiausias detales. Po to, kai garso laboratorijoje pavyko išgauti tinkamą garsą įrenginiui, toliau garsas buvo šlifuojamas važiuojant trasoje. „Galutinis rezultatas „Focus ST" tinka idealiai: pakankamai tylus, kad vairavimas dieną būtų malonus, ir pakankamai garsus, kai norisi smagaus įsibėgėjimo."

 

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

Šeimos elektromobilis: pasirinkimas nedidelis, tačiau kokybiškas

Naujų elektromobilių pasiūla sparčiai plečiasi, tačiau elektra varomos transporto priemonės besidairantiems žmonėms neretai tenka ieškoti kompromisų.

Nauji „Audi S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“

Daugiau greičio, daugiau galios, daugiau važiavimo malonumo

Kokį automobilį rinktis: benzininį, dyzelinį ar hibridinį?

Kokio tipo varikliu varomo automobilio įsigijimas šiuo metu būtų ekonomiškai patraukliausias variantas.

Automobilių ekonomiškumas auga ne tik techninių duomenų lentelėse

Akivaizdu ir tai, jog nebeliko automobilių, neva turinčių neįtikėtinas 3 l / 100 km siekiančias sąnaudas.

Geriausi 2013 m. projektiniai modeliai

2013 m. baigėsi. Bet nelabai seniai, tad galima prisiminti

„Škoda Octavia“ - naujasis "Metų automobilis"

Pirmadienio vakarą sostinės „Litexpo" rūmuose ...

„Euro NCAP“ išbandė 11 naujų modelių saugumą

Europos organizacija „Euro NCAP" nelabai seniai

Automobiliui „Renault 6“ – 45 metai

2013 m. spalio mėn. sukako 45 metai nuo tos dienos, kai...

Trivietis elektromobilis „Nissan BladeGlider“

Išskirtinis pastarųjų metų automobilių parodų bruožas

Net patyrusiems patirties niekad nebūna per daug

Jau dvi savaitės kai vyksta Lietuvos „Metų automobilio 2014"

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį: