Spalio 8 dieną Japonijoje vyko Formulės 1 Grand Prix lenktynės (fotoreportažas)
Atnaujinta: 2020-03-09
  • Formule_3_01
  • Formule_1
  • Formule_2_01
  • Formule_4
  • Formule_5_01
  • Formule_6_01
  • Formule_7_01
  • Foprmule_8
  • Formule_9
  • Foprmule_10
Didžiąją lenktynių dalį Michaelis Šumacheris buvo aiškus lenktynių lyderis, o jo „Ferrari“ buvo aiškiai greitesnis už Fernando Alonso „Renault“. Atrodė, kad geriausiu atveju Alonsas turės tenkintis antra vieta, bet likus 17 ratų iki finišo Šumacherio variklis neišlaikė ir vokietis buvo priverstas pasitraukti iš varžybų. Šis automobilio gedimas beveik nebepalieka Šumacheriui, kuris šiemet baigia savo sportinę karjerą, galimybės iškovoti aštuntojo Pasaulio čempiono titulo, nes po Japonijos „Grand Prix“ jis nuo Alonso atsilieka 10 taškų, o iki čempionato pabaigos lieka vienintelės lenktynės Interlagoso trasoje. Alonsui ši Šumacherio nesėkmė beveik garantuoja antrą čempiono titulą iš eilės. Dabar, norint tapti pasaulio čempionu, ispanui Brazilijoje užtenka uždirbti bent tašką. Japonijoje beveik subyrėjo „Ferrari“ viltys nugalėti „Konstruktorių taurės“ varžybose. Antroji Felipės Masa vieta atnešė konstruktoriams 8 taškus, bet pirmą ir trečią vietas užėmę „Renault“ komandos atstovai į savo konstruktorių įskaitą įrašė 16 taškų; dabar „Ferrari“ nuo „Renault“ atsilieka 8 taškais. Aišku, šiuos taškus dar galima atsilošti, tačiau tam Brazilijoje „Ferrari“ turi labai pasisekti, o „Renault“ – labai nepasisekti. Ketvirtas finišavo Džensonas Batonas iš „Honda“, penktas liko Kimis Raikonenas iš „McLaren“. Dėl vėlesnių užsukimų į garažus jie sugebėjo aplenkti abudu „Toyota“ pilotus – Jarno Trulį ir Ralfą Šumacherį. Be to, Ralfas skundėsi, kad po sustojimo jį dar stabdė ir lėtai važiuojantis porininkas. „Toyota“ komanda tikėjosi „savoje“ trasoje užlipti ant podiumo, bet turėjo tenkintis 6 ir 7 vietomis. Paskutinis taškus užsidirbo „BMW Sauber“ pilotas Nikas Haidfeldas. Labai lenktynėmis Suzukoje liko patenkinta „Super Aguri“ komanda, kurios abudu pilotai pasiekė finišą, o Takumas Sato nugalėtojui pralaimėjo tik ratą. Pasitraukiusių iš lenktynių pilotų nebuvo daug. Skoto Spido iš TRC bolidui lenktynių pabaigoje sugedo vairo stiprintuvas, Markas Veberis iš „Williams F1“ suklydo paskutiniame rate ir sudaužė savo bolidą, o Deivido Kulthardo iš RBR bolide sugedo hidraulika. Įdomiausia buvo Kristiano Alberso iš „Spyker MF1“ avarija – 20 rate, be aiškios priežasties, subyrėjo jo bolido galinė pakaba. Laimė, pilotui pavyko suvaldyti mašiną ir sustoti kelkraštyje. Komanda dar neišsiaiškino, kas tapo šio gedimo priežastimi.

Japonijos „Grand Prix“ rezultatai

Vieta

Lenktynininkas

Komanda

Padangos

Laikas (ratai)

1

F. Alonsas

Renault

М

1v 23:53.413 (53)

2

F. Masa

Ferrari

В

+16.102 (53)

3

Dž. Fizikela

Renault

М

+23.903 (53)

4

Dž .Batonas

Honda

М

+34.104 (53)

5

K. Raikonenas

McLaren Mercedes

М

+43.505 (53)

6

J. Trulis

Toyota

В

+46.706 (53)

7

R. Šumacheris

Toyota

В

+48.807 (53)

8

N. Haidfelas

BMW Sauber

М

+76.000 (53)

9

R. Kubica

BMW Sauber

М

+76.909 (53)

10

N. Rosbergas

Williams Cosworth

В

+1 ratas (52)

11

P. de la Rosa

McLaren-Mercedes

М

+1 ratas (52)

12

R. Barikelas

Honda

М

+1 ratas (52)

13

R. Dornbosas

Red Bull Ferrari

М

+1 ratas (52)

14

V. Liucijus

Toro Rosso Cosworth

М

+1 ratas (52)

15

T. Sato

Super Aguri Honda

В

+1 ratas (52)

16

T. Monteiru

Spyker MF1 Toyota

В

+2 ratas (51)

17

S. Jamamoto

Super Aguri Honda

В

+3 ratas (50)

18

S. Spidas

Toro Rosso Cosworth

М

+5 ratas (48)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

M. Veberis

Williams Cosworth

В

išlėkė (39)

-

M. Šumacheris

Ferrari

В

variklis (36)

-

D. Kulthardas

Red Bull Ferrari

М

pavarų dėžę (35)

-

K. Albersas

Spyker MF1-Toyota

В

pakaba (20)

Komentarai (0)
Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

7 dalykai, kuriuos reikėtų žinoti apie valytuvų priežiūrą

Kodėl apskritai reikia keisti valytuvus ir kokią įtaką jie turi vairavimui?

Rašymas ant purvino automobilio: gal iškart pasiimkite vinį?

„Nuplauk mane“, „Noriu praustis“ – tokie užrašai anksčiau ar vėliau atsiranda ant purviniausio automobilio kieme.

Kaip saugoti sveikatą ir automobilį saulėtą vasaros dieną?

Ilgai trunkantis karštis gali pakenkti sveikatai ir turėti neigiamos įtakos mašinos techninei būklei

13 „Mitų griovėjų“ sugriautų automobilinių mitų

Laidą „Mitų griovėjai" žino beveik visi televizijos žiūrovai.

Laiku diagnozuota korozija palengvina "gydymą"

Ne visi žino, kad rūdys - ilgo korozijos proceso pasekmė

Ką reikia daryti, norint greičiau pribaigti savo automobilį

Kasdienės klaidos, kurias daro dažnas vairuotojas

„Auto show millennium 2012“

Antroji moto klubo „Aliens MC" organizuojamo ...

Autoservise gali ir "nurengti"

Sunku būtų rasti vairuotoją, negirdėjusį nė vienos istorijos apie...

1500 kilometrų – tik 43 litrai kuro

Šie skaičiai ne iš vizijų ar sapnų pasaulio, nors kasdien kylant kuro kainoms jie - daugelio nepasiekiama svajonė.